SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Okúzľujúca vôňa Francúzska

Len pre máloktoré mesto je tak typická móda a elegancia, ako pre Paríž, hlavné mesto Francúzska.

Len pre máloktoré mesto je tak typická móda a elegancia, ako pre Paríž, hlavné mesto Francúzska. Okrem módy je však Paríž populárny i vďaka kozmetickému priemyslu a parfumom. A i vďaka nim sa do povedomia celého sveta zapísala jedna z najznámejších francúzskych značiek, Lacoste.

Spoločnosť Lacoste sa v módnom priemysle pohybuje už od roku 1933, kedy bola založená francúzskym tenistom René Lacostom. K poznávacím znameniam značky Lacoste sa jednoznačne radí logo zeleného krokodíla, nachádzajúce sa na všetkých výrobkoch Lacoste. I keď spočiatku sa spoločnosť Lacoste orientovala najmä na výrobu tenisového a športového oblečenia, do súčasného portfólia výrobkov tejto obľúbenej francúzskej značky patrí oblečenie, obuv, kožené predmety, hodinky a parfumy.

Práve parfumy sú jednými z najvyhľadávanejších produktov Lacoste. Veľmi populárnym parfumom je napríklad Eau de Lacoste Pour Femme, pre ktorý je charakteristická svieža vôňa kvetov pomarančovníka a ananásu. Veľmi úspešná je tiež séria parfumov Eau de Lacoste nesúca označenie L. 12. 12., ktorá je známa tým, že jednotlivým typom vôní zodpovedá jedinečná farba parfumu, resp. jeho obalu.

Viac na parfemy.sme.sk.

Prevádzkovateľom obchodu a zároveň predávajúcim je spoločnosť Parfumy a Kozmetika, s.r.o., jeden z najväčších predajcov parfémov, značkových hodiniek a šperkov na slovenskom trhu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  2. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  3. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  6. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 033
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 8 682
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 7 025
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 736
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 5 661
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 621
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 4 009
  8. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel 3 887
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Bez animácií i hlučných večierkov. Dovolenkujte v hoteloch pre dospelých.


INZERCIA 13. jún

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


12. jún

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 12. jún

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 12. jún
SkryťZatvoriť reklamu