SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Energie2 odštartovala svoju prvú reklamnú kampaň

Prvú reklamnú kampaň vo svojej histórii odštartoval slovenský dodávateľ elektrickej energie a zemného plynu Energie2, a.s., Bratislava. Cieľom letnej kampane je predstaviť spoločnosť Energie2 ako vý

Prvú reklamnú kampaň vo svojej  histórii odštartoval slovenský dodávateľ elektrickej energie a zemného plynu Energie2, a.s., Bratislava. Cieľom letnej  kampane je predstaviť spoločnosť Energie2 ako významného a spoľahlivého slovenského dodávateľa energií pre veľkoodberateľov i domácnosti. Dôraz kampane je posunutý na motto: Energie2 – slovenský dodávateľ elektriny a plynu. Brandová kampaň začala vysielaním spotov v rádiu Expres, nasledovať bude súťaž v tom istom rádiu. Kampaň v rádiu Expres je plánovaná na obdobie 10. jún - 23. júna 2013, nasledovať bude letná kampaň na webe a prostredníctvom ďalších  médií, v spolupráci s cestovnou kanceláriou Hydrotour. Informoval o tom obchodný riaditeľ spoločnosti Energie2, a.s. Eduard Chudovský.

 

,,Kampaň v rádiu Expres je zameraná na celkové zviditeľnenie spoločnosti, aby o nás vedeli aj tí, čo nie sú našimi zákazníkmi. Počas prvého týždňa prebieha sponzoring počasia počas dňa. V ďalšom týždni bude každý deň prebiehať súťaž v rannej šou na tému "Dobite si energie s Energie2". Každý deň Energie2 dobije jednému súťažiacemu energie tým, že získa dodávku elektrickej energie a zemného plynu do konca roku 2013 zadarmo. Na konci týždňa Energie2 ešte dobije jednému z piatich výhercov z týždňa energiu tak, že získa týždňový pobyt pre dve osoby aj s polpenziou, v príjemnom prostredí Hotela Panorama na Štrbskom plese. Tento hotel je tiež odberateľom elektrickej  energie a zemného plynu od Energie2“, povedal E.Chudovský

Doplnil, že Energie2, chce dobíjať energiou nielen nových, ale aj svojich súčasných klientov a preto pre nich pripravila na celé leto ďalšiu reklamno - súťažnú letnú akciu v spolupráci s Hydrotourom. Obe spoločnosti ponúknu zľavy na svoje produkty navzájom pre všetkých klientov a rovnako je pre nich pripravená zaujímavá súťaž.

 

,,Za tri roky činnosti na trhu sa stala Energie2 jedným z popredných slovenských dodávateľov elektrickej energie a zemného plynu. K jej zákazníkom patria tisícky domácností, malých, stredných i veľkých firiem, ale aj obce a mestá. Cieľom spoločnosti je, aby jej zákazníci boli spokojní a preto svoju firemnú politiku individuálne prispôsobuje potrebám zákazníkov. Tento prístup prináša úspech a počty nových zákazníkov sa za minulý rok niekoľkonásobne zvýšili. Okrem spoľahlivých dodávok energií a servisných služieb,  prinášame našim zákazníkom aj pridanú hodnotu v podobe pravidelnej public relations komunikácie  s nimi. Rozšírením týchto aktivít je aj terajšia premiérová imidžová kampaň našej firmy“, povedal E. Chudovský.

 

Rozhlasový spot v tomto duchu vyzýva: ,, Dobite si energie s Energie2“. Nielen spoty, ale už aj sám názov firmy naznačujú, že Energie2 dodáva dva druhy energií, ktoré sú kľúčovými pre odberateľov. Výhodou spoločného odberu elektrickej energie a zemného plynu od jedného dodávateľa je jednoduchšia komunikácia s ním a v prípade väčších odberov aj cenové zvýhodnenia za odber oboch komodít.

Každopádne sa však rôzne výhody pri dodávkach energií týkajú všetkých odberateľov. Každá skupina ich má inak štruktúrované a prispôsobené potrebám zákazníkov, podľa veľkosti odberu a dĺžky viazanosti dodávok. Každý zákazník chce platiť čo najmenej a preto by mal starostlivo zvažovať všetky ponuky od dodávateľov.

 

,,V tomto roku sa plánujeme najviac zamerať na podnikateľov, ktorí stále zvažujú prechod k alternatívnemu dodávateľovi. Máme pre nich pripravenú združenú ponuku na obe komodity za výhodnejších podmienok. Aj terajšia kampaň by mala, okrem posilnenia imidžu spoločnosti, zaujať podnikateľov i domácnosti, aby sa zaujímali o naše produkty“, povedal E. Chudovský.

Dodal, že Energie2 uprednostňuje pred krátkodobými, časovo na niekoľko mesiacov obmedzenými cenovými zvýhodneniami, filozofiu dlhodobo výhodných cien, nižších než majú dominantní dodávatelia.

 

Ďalšie informácie sú na infolinke Energie2: 0850 166 066, alebo na www.energie2.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 327
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 6 818
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 096
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 852
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 719
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 829
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 185
  8. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva 1 521
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 3 h

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 11 h

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu