SME

Topánky Splendix - nová slovenská značka, ktorá dobyje svet

Slovenská značka topánok – SPLENDIX sa začala predávať v obchode Shooos.sk. Splendix je obuv od slovenského výrobcu zo Záhoria. Splendix ponúka jedny z najkvalitnejších topánok, aké sme kedy videli.

Slovenská značka topánok – SPLENDIX sa začala predávať v obchode Shooos.sk. Splendix je obuv od slovenského výrobcu zo Záhoria. Splendix ponúka jedny z najkvalitnejších topánok, aké sme kedy videli.

Topánkysú kožené. Zvršok pokráva brúsená koža, ktorej druhá vrstva je tiež vo vnútri. Celkový dojem dopĺňa kvalitná podrážka. Momentálne sa obuv predáva cez stránku výrobcu splendix.sk a tiež v kamennom obchode Shooos.sk na Karpatskej ulici v Bratislave.

V ponuke sú tri modely v troch farebných variantách. Ide o model Desert, Yungster a Lounge. Desert je kotníková topánka s vystuženou členkovou časťou s tvarovanou vkladacou stielkou. Prírodné materiály dodávajú topánke nádych jemnej zemitosti a spolu s čistým a elegantným designom predstavujú dokonalú kombináciu pre pohodové večery strávené v spoločnosti priateľov.

Farby a design sú inšpirované kontrastom mesta a prírody, ktorá je oázou sviežosti v betónovej púšti. Celý dizajn a farebné odtiene značky sú inšpirované klasickými farbami prírody.

Dúfame, že tejto slovenskej značke sa bude dariť a nájde si svojich fanúšikov.

splendix obuvsplendix obuvsplendix obuvtopánky splendixtopánky splendixtopánky splendixtopánky splendixtopánky splendix

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  2. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  3. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  5. Objav prírodný ionťák, ktorý stojí za výkonom J. Slafkovského
  6. Union drží prvenstvo v dostupnosti zdravotnej starostlivosti
  7. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni
  8. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú
  1. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  2. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  3. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  5. Zariskoval a poslal k vode Wolt. Prešiel testom lojality
  6. Sú prípravky na imunitu len vyhodené peniaze?
  7. FameL GmbH: Náhrada škody bez rizika nákladov
  8. Nové átrium aj učebňa. V Pečovskej Novej Vsi investujú do školy
  1. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 8 940
  2. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov 6 746
  3. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú 5 672
  4. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame 5 069
  5. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne? 4 755
  6. Jeden stavbár, druhý mikrobiológ. Bratia zvalcovali trh 3 538
  7. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 3 153
  8. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 3 088
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Smart hodinky sa neoplatí predávať, tvrdia.


INZERCIA 6. sep

Láka vás viac ranný čaj na Srí Lanke, trhovisko v Bangkoku alebo ruch Tokia?


INZERCIA 5. sep

Septembrové číslo magazínu Index je už v predaji. Aké články si v ňom prečítate?


INZERCIA 4. sep

Septembrový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 4. sep
SkryťZatvoriť reklamu