SME
Streda, 1. apríl, 2020 | Meniny má Hugo
INZERCIA

Kampaň “2 milióny ľudí chcú vedieť viac!” má bronz

V online prostredí boli použité spolu s tv spotmi aj inovatívne formáty Sidekick, Pushdown a Slider.

Podľa servera medialne.sk rozhodla 11. júna na TREND konferencii Marketingový manažment 2013 šesťčlenná odborná porota a 175 zástupcov verejnosti o historicky prvej TREND Kampani roka. O cenu sa uchádzalo jedenásť kampaní, ktoré za uplynulý rok vyhrali titul TREND Kampaň mesiaca. Finálne poradie bolo zostavené na základe priemerného bodovania kampaní (od 1 do 11), pričom hlasy verejnosti sa započítali ako jeden hlas.

Víťazom sa stala kampaň “Svetové slovenské pivo” pre značku Zlatý Bažant spoločnosti Heineken Slovensko od agentúry Istropolitana Ogilvy, pred strieborným ocenením „Vianočnej a novoročnej kampane“ z produkcie JANDL marketing a reklama pre klienta COOP Jednota Slovensko, a bronz si odniesla kampaň “2 milióny ľudí chcú vedieť viac!” agentúry Core 4 pre klienta Petit Press. Viac o finalistoch…

Podľa projektovej a marketingovej manažérky Petit Press Jany Donovalovej mala decembrová kampaň Sme.sk "2 milióny ľudí chcú vedieť viac!" okrem tv spotov a printových inzerátov aj interaktívnu časť na webe. V online prostredí boli použité spolu s tv spotmi aj inovatívne formáty SidekickPushdown a Slider, ktoré sú v aktuálnej Rising stars ponuke inzertných možností servera Sme.sk.

Ako vyzeral TV spot si môžete pozrieť aj TU.

Pozrite si náš Blog - Novinky o inzercii na Sme.sk

(PR)

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,5 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Garancia účtov zadarmo a milión eur na boj s koronavírusom

Najväčšia banka prijíma vzhľadom na aktuálnu situáciu mimoriadne opatrenia.

Tlačové správy

Vláda biznismenov: Ako podnikali Matovič, Kollár, Sulík a ďalší?

Biznisový magazín INDEX nájdete už dnes vložený v denníku SME.

Tlačové správy

Daj ľuďom voľnú ruku a prinesie to želané ovocie

Pod jeho vedením firma začala dbať na work-life balance svojich zamestnancov. Ladislav Gajdoschík, riaditeľ poisťovne Groupama.