INZERCIA

Kampaň “2 milióny ľudí chcú vedieť viac!” má bronz

V online prostredí boli použité spolu s tv spotmi aj inovatívne formáty Sidekick, Pushdown a Slider.

Podľa servera medialne.sk rozhodla 11. júna na TREND konferencii Marketingový manažment 2013 šesťčlenná odborná porota a 175 zástupcov verejnosti o historicky prvej TREND Kampani roka. O cenu sa uchádzalo jedenásť kampaní, ktoré za uplynulý rok vyhrali titul TREND Kampaň mesiaca. Finálne poradie bolo zostavené na základe priemerného bodovania kampaní (od 1 do 11), pričom hlasy verejnosti sa započítali ako jeden hlas.

Víťazom sa stala kampaň “Svetové slovenské pivo” pre značku Zlatý Bažant spoločnosti Heineken Slovensko od agentúry Istropolitana Ogilvy, pred strieborným ocenením „Vianočnej a novoročnej kampane“ z produkcie JANDL marketing a reklama pre klienta COOP Jednota Slovensko, a bronz si odniesla kampaň “2 milióny ľudí chcú vedieť viac!” agentúry Core 4 pre klienta Petit Press. Viac o finalistoch…

Podľa projektovej a marketingovej manažérky Petit Press Jany Donovalovej mala decembrová kampaň Sme.sk "2 milióny ľudí chcú vedieť viac!" okrem tv spotov a printových inzerátov aj interaktívnu časť na webe. V online prostredí boli použité spolu s tv spotmi aj inovatívne formáty SidekickPushdown a Slider, ktoré sú v aktuálnej Rising stars ponuke inzertných možností servera Sme.sk.

Ako vyzeral TV spot si môžete pozrieť aj TU.

Pozrite si náš Blog - Novinky o inzercii na Sme.sk

(PR)

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia

Z autocentier AAA AUTO si zákazníci za prvých šesť mesiacov odviezli 41 000 vozidiel.

Tlačové správy

GoPass-dovolenka, ktorá sa oplatí

Dovolenka vo Vysokých Tatrách a v Liptove bude toto leto opäť výhodnejšia.

Tlačové správy

OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom

Slnko, pláž, oddych. Problémy s autom však veľmi rýchlo môžu zmeniť letnú dovolenku na nepríjemný zážitok.

Tlačové správy

OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom

OMV ponúka vodičom tipy, ako si pripraviť auto na dovolenku bez stresu.