SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Kampaň “2 milióny ľudí chcú vedieť viac!” má bronz

V online prostredí boli použité spolu s tv spotmi aj inovatívne formáty Sidekick, Pushdown a Slider.

Podľa servera medialne.sk rozhodla 11. júna na TREND konferencii Marketingový manažment 2013 šesťčlenná odborná porota a 175 zástupcov verejnosti o historicky prvej TREND Kampani roka. O cenu sa uchádzalo jedenásť kampaní, ktoré za uplynulý rok vyhrali titul TREND Kampaň mesiaca. Finálne poradie bolo zostavené na základe priemerného bodovania kampaní (od 1 do 11), pričom hlasy verejnosti sa započítali ako jeden hlas.

Víťazom sa stala kampaň “Svetové slovenské pivo” pre značku Zlatý Bažant spoločnosti Heineken Slovensko od agentúry Istropolitana Ogilvy, pred strieborným ocenením „Vianočnej a novoročnej kampane“ z produkcie JANDL marketing a reklama pre klienta COOP Jednota Slovensko, a bronz si odniesla kampaň “2 milióny ľudí chcú vedieť viac!” agentúry Core 4 pre klienta Petit Press. Viac o finalistoch…

Podľa projektovej a marketingovej manažérky Petit Press Jany Donovalovej mala decembrová kampaň Sme.sk "2 milióny ľudí chcú vedieť viac!" okrem tv spotov a printových inzerátov aj interaktívnu časť na webe. V online prostredí boli použité spolu s tv spotmi aj inovatívne formáty SidekickPushdown a Slider, ktoré sú v aktuálnej Rising stars ponuke inzertných možností servera Sme.sk.

Ako vyzeral TV spot si môžete pozrieť aj TU.

Pozrite si náš Blog - Novinky o inzercii na Sme.sk

(PR)

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky

Stojí za ňou brandingová agentúra GALTON Brands

Tlačové správy

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon pre Slovensko a Českú republiku v segmente dioptrických skiel.

Tlačové správy

Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie

Nečakané rozšírenie koronavírusu postavilo populáciu a taktiež rôzne priemyselné odvetvia pred výzvy v mnohých oblastiach života.