INZERCIA

Kampaň “2 milióny ľudí chcú vedieť viac!” má bronz

V online prostredí boli použité spolu s tv spotmi aj inovatívne formáty Sidekick, Pushdown a Slider.

Podľa servera medialne.sk rozhodla 11. júna na TREND konferencii Marketingový manažment 2013 šesťčlenná odborná porota a 175 zástupcov verejnosti o historicky prvej TREND Kampani roka. O cenu sa uchádzalo jedenásť kampaní, ktoré za uplynulý rok vyhrali titul TREND Kampaň mesiaca. Finálne poradie bolo zostavené na základe priemerného bodovania kampaní (od 1 do 11), pričom hlasy verejnosti sa započítali ako jeden hlas.

Víťazom sa stala kampaň “Svetové slovenské pivo” pre značku Zlatý Bažant spoločnosti Heineken Slovensko od agentúry Istropolitana Ogilvy, pred strieborným ocenením „Vianočnej a novoročnej kampane“ z produkcie JANDL marketing a reklama pre klienta COOP Jednota Slovensko, a bronz si odniesla kampaň “2 milióny ľudí chcú vedieť viac!” agentúry Core 4 pre klienta Petit Press. Viac o finalistoch…

Podľa projektovej a marketingovej manažérky Petit Press Jany Donovalovej mala decembrová kampaň Sme.sk "2 milióny ľudí chcú vedieť viac!" okrem tv spotov a printových inzerátov aj interaktívnu časť na webe. V online prostredí boli použité spolu s tv spotmi aj inovatívne formáty SidekickPushdown a Slider, ktoré sú v aktuálnej Rising stars ponuke inzertných možností servera Sme.sk.

Ako vyzeral TV spot si môžete pozrieť aj TU.

Pozrite si náš Blog - Novinky o inzercii na Sme.sk

(PR)

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Aj staršie životné poistenie môže mať nové výhody

Poisťovňa Generali prináša klientom, ktorí v nej majú uzatvorené životné poistenie, novinku, ktorá ich určite poteší.

Tlačové správy

7 miest, kde ešte stále môžete zažiť cisárske Rakúsko

Prijmite pozvanie od Habsburgovcov.

Tlačové správy

Poistenie.sk v novom a lepšom šate

Vývoj internetových technológií, ako aj požiadavky klientov, sa stali podnetom pre vylepšenie webovej stránky Poistenie.sk.

Tlačové správy

Nukleárna magnetická rezonančná liečba znova v Košiciach

Degeneratívne zmeny sú súčasťou starnutia pohybového aparátu.