SME
Piatok, 23. október, 2020 | Meniny má AlojziaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Kampaň “2 milióny ľudí chcú vedieť viac!” má bronz

V online prostredí boli použité spolu s tv spotmi aj inovatívne formáty Sidekick, Pushdown a Slider.

Podľa servera medialne.sk rozhodla 11. júna na TREND konferencii Marketingový manažment 2013 šesťčlenná odborná porota a 175 zástupcov verejnosti o historicky prvej TREND Kampani roka. O cenu sa uchádzalo jedenásť kampaní, ktoré za uplynulý rok vyhrali titul TREND Kampaň mesiaca. Finálne poradie bolo zostavené na základe priemerného bodovania kampaní (od 1 do 11), pričom hlasy verejnosti sa započítali ako jeden hlas.

Víťazom sa stala kampaň “Svetové slovenské pivo” pre značku Zlatý Bažant spoločnosti Heineken Slovensko od agentúry Istropolitana Ogilvy, pred strieborným ocenením „Vianočnej a novoročnej kampane“ z produkcie JANDL marketing a reklama pre klienta COOP Jednota Slovensko, a bronz si odniesla kampaň “2 milióny ľudí chcú vedieť viac!” agentúry Core 4 pre klienta Petit Press. Viac o finalistoch…

Podľa projektovej a marketingovej manažérky Petit Press Jany Donovalovej mala decembrová kampaň Sme.sk "2 milióny ľudí chcú vedieť viac!" okrem tv spotov a printových inzerátov aj interaktívnu časť na webe. V online prostredí boli použité spolu s tv spotmi aj inovatívne formáty SidekickPushdown a Slider, ktoré sú v aktuálnej Rising stars ponuke inzertných možností servera Sme.sk.

Ako vyzeral TV spot si môžete pozrieť aj TU.

Pozrite si náš Blog - Novinky o inzercii na Sme.sk

(PR)

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh

Helske vyrába na Spiši stopercentný slovenský produkt.

Tlačové správy

Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka

Krásny, ale chudobný kraj, hladová dolina, východ, kde nič nie je.

Tlačové správy

Zlaďte vaše šperky s jeseňou

Inšpirujte sa jeseňou! Siahnite po šperkoch v zlatých odtieňoch pripomínajúcich jesennú prírodu alebo sa ozdobte padajúcim lístím.