SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Magio pláž opäť zaplavená - dobrou náladou

Pravý breh Dunaja tento raz zaplaví skvelá nálada, dovolenková atmosféra a bohatý sprievodný program, ktorý na návštevníkov čaká od 29. júna až do 15. septembra.

V sobotu 29. júna začína populárna Magio pláž v Bratislave svoju siedmu letnú sezónu. A to aj napriek tomu, že ešte pred tromi týždňami bolo Tyršovo nábrežie zatopené vodou z Dunaja. Organizátorom projektu – spoločnosti Slovak Telekom a Magistrátu Hlavného mesta SR Bratislavy, sa v rekordne krátkom čase podarilo celý areál obnoviť, vďaka čomu možno už prvý prázdninový víkend tráviť na pláži s nefalšovanou prímorskou atmosférou. Tú si po prvýkrát užijú aj obyvatelia a návštevníci metropoly východného Slovenska Košíc.

„Aj keď nám počasie dalo tento rok poriadne zabrať a kvôli nedávnym povodniam sme museli pláž takmer postaviť nanovo, a to vrátene kompletnej výmeny pieskovej časti, teším sa, že ju môžeme predstaviť návštevníkom. Dúfam, že sme si nepriaznivé počasie vyčerpali a do konca trvania pláže bude už len teplo a krásne.  Verím, že od soboty nová architektúra, rozšírené športové zóny a bohatý program prilákajú do areálu Magio pláže tisícky návštevníkov tak ako po minulé roky,“ uviedol Dušan Švalek, výkonný riaditeľ mass market segmentu, Slovak Telekom. 

Pútavou novinkou tohtoročnej bratislavskej Magio pláže je vodná lagúna s vodopádom a exoticky pôsobiaca tropická sprcha. Samotná výstavba sa výrazne sústredila na použitie ušľachtilých materiálov, akým je napríklad drevo zo sibírskeho smrekovca, čím pláž dostala nový ekologický rozmer. Na jej prípravu sa použilo 2 000 ton piesku, čo predstavuje približne 75 nákladných áut. Na vodnú lagúnu s vodopádom sa spotrebovalo viac ako 50 kubíkov vody.

„Som veľmi rád, že sa napriek záplavám a problémom s počasím, podarilo aj v tomto roku otvoriť obľúbenú Magio pláž. Aj vďaka maximálnemu úsiliu sa Tyršovo nábrežie opäť stane neodmysliteľnou súčasťou letnej sezóny a verím, že tradičná Magio pláž bude znova miestom príjemných stretnutí Bratislavčanov i návštevníkov hlavného mesta všetkých vekových kategórií,“ uviedol Milan Ftáčnik, primátor hlavného mesta SR Bratislavy.   

Areál už tradične ponúka viaceré tematické zóny, vhodné na rôzne formy aktívneho i pasívneho oddychu. Pre nadšencov plážových športov sú pripravené dve ihriská na plážový volejbal a jedno multifunkčné pieskové ihrisko, vhodné predovšetkým na plážový futbal. Ani tento rok nebude chýbať stolný tenis, bedminton, minifutbal, petang a šípky. Samozrejmou súčasťou pláže je i požičovňa športového náradia. Počas celého leta budú na Magio pláži prebiehať pravidelné cvičenia. Tento  rok sa môžu návštevníci okrem obľúbenej zumby a jogy tešiť i na menej tradičné formy  cvičenia, akými sú body cross, tabata, bokwa či ABS. Pre návštevníkov, ktorí uprednostňujú pokojný relax, je pripravených až 200 plážových lehátok a  pohodlné sedenie pri dobrej knihe z plážovej knižnice.

Magio pláž je ideálnym miesto pre rodiny s malými deťmi. Mamičky a ich ratolesti sa môžu tešiť na najväčšie bratislavské pieskovisko, detské ihrisko, čítanie pre deti, tvorivé dielne plné nápadov a Medzinárodný deň šmolkov. 

Magio bar má pripravenú širokú ponuku nápojov a občerstvenia, priaznivci zdravej výživy určite ocenia aj stánok s bio produktmi – čerstvým sezónnym ovocím od domácich pestovateľov. Ponuku rozšíri detský bufet a možnosť zorganizovať detskú narodeninovú party priamo na pláži.

Počas celého leta je pripravený zaujímavý a bohatý  sprievodný program. I tento  rok sa vracia obľúbený Bažant kinematograf s pestrou ponukou filmov domácej i zahraničnej produkcie.  Magio pláž ďalej ponúkne kulinárske a cestovateľské večery, hudobné a tanečné akcie, konverzácie v angličtine, tematické workshopy, a organizované športové podujatia.  

Celý plážový komplex je pokrytý bezplatným internetovým Wi-Fi signálom a ideálne poslúži aj na neformálne pracovné a obchodné stretnutia. Technologická zóna predstaví novinky z oblasti mobilnej komunikácie, digitálnej televízie a internetových služieb.

Nemalú zásluhu na otvorení Magio pláže majú aj jej komerční partneri. Hlavnými reklamnými partnermi sú Slovenská sporiteľňa a Samsung. Reklamnými partnermi sú spoločnosti Zlatý Bažant, Bratislavská vodárenská spoločnosť,  Západoslovenská  energetika, MasterCard, Cocktail Time a Nissan. Mediálnymi partnermi Magio pláže sú Televízia JOJ, Akzent  Media, Plus JEDEN DEŇ, Rádio Expres a Zoznam.sk.  

Viac informácií a kompletný program podujatí na Magio pláži v Bratislave i Košiciach získate na internetovej stránke www.magioplaz.sk. Objednávanie  jednotlivých športovísk prebieha prostredníctvom online rezervácie cez web alebo na čísle 0904 707 002.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 11 631
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 383
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 4 972
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 442
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 115
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 2 532
  7. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 2 393
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 382
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Na výletnej lodi sa nudí len ten, kto to tak chce.


INZERCIA 18 h

„Bola som nervóznejšia, než pred zápasom!“


18 h

Projekt už prekročil dôležitý míľnik – celkovo už bolo vysadených viac ako 670 tisíc stromčekov.


24. apr

Štátny dozor neidentifikoval žiadne porušenie legislatívy.


24. apr
SkryťZatvoriť reklamu