SME

Magio pláž opäť zaplavená - dobrou náladou

Pravý breh Dunaja tento raz zaplaví skvelá nálada, dovolenková atmosféra a bohatý sprievodný program, ktorý na návštevníkov čaká od 29. júna až do 15. septembra.

V sobotu 29. júna začína populárna Magio pláž v Bratislave svoju siedmu letnú sezónu. A to aj napriek tomu, že ešte pred tromi týždňami bolo Tyršovo nábrežie zatopené vodou z Dunaja. Organizátorom projektu – spoločnosti Slovak Telekom a Magistrátu Hlavného mesta SR Bratislavy, sa v rekordne krátkom čase podarilo celý areál obnoviť, vďaka čomu možno už prvý prázdninový víkend tráviť na pláži s nefalšovanou prímorskou atmosférou. Tú si po prvýkrát užijú aj obyvatelia a návštevníci metropoly východného Slovenska Košíc.

„Aj keď nám počasie dalo tento rok poriadne zabrať a kvôli nedávnym povodniam sme museli pláž takmer postaviť nanovo, a to vrátene kompletnej výmeny pieskovej časti, teším sa, že ju môžeme predstaviť návštevníkom. Dúfam, že sme si nepriaznivé počasie vyčerpali a do konca trvania pláže bude už len teplo a krásne.  Verím, že od soboty nová architektúra, rozšírené športové zóny a bohatý program prilákajú do areálu Magio pláže tisícky návštevníkov tak ako po minulé roky,“ uviedol Dušan Švalek, výkonný riaditeľ mass market segmentu, Slovak Telekom. 

Pútavou novinkou tohtoročnej bratislavskej Magio pláže je vodná lagúna s vodopádom a exoticky pôsobiaca tropická sprcha. Samotná výstavba sa výrazne sústredila na použitie ušľachtilých materiálov, akým je napríklad drevo zo sibírskeho smrekovca, čím pláž dostala nový ekologický rozmer. Na jej prípravu sa použilo 2 000 ton piesku, čo predstavuje približne 75 nákladných áut. Na vodnú lagúnu s vodopádom sa spotrebovalo viac ako 50 kubíkov vody.

„Som veľmi rád, že sa napriek záplavám a problémom s počasím, podarilo aj v tomto roku otvoriť obľúbenú Magio pláž. Aj vďaka maximálnemu úsiliu sa Tyršovo nábrežie opäť stane neodmysliteľnou súčasťou letnej sezóny a verím, že tradičná Magio pláž bude znova miestom príjemných stretnutí Bratislavčanov i návštevníkov hlavného mesta všetkých vekových kategórií,“ uviedol Milan Ftáčnik, primátor hlavného mesta SR Bratislavy.   

Areál už tradične ponúka viaceré tematické zóny, vhodné na rôzne formy aktívneho i pasívneho oddychu. Pre nadšencov plážových športov sú pripravené dve ihriská na plážový volejbal a jedno multifunkčné pieskové ihrisko, vhodné predovšetkým na plážový futbal. Ani tento rok nebude chýbať stolný tenis, bedminton, minifutbal, petang a šípky. Samozrejmou súčasťou pláže je i požičovňa športového náradia. Počas celého leta budú na Magio pláži prebiehať pravidelné cvičenia. Tento  rok sa môžu návštevníci okrem obľúbenej zumby a jogy tešiť i na menej tradičné formy  cvičenia, akými sú body cross, tabata, bokwa či ABS. Pre návštevníkov, ktorí uprednostňujú pokojný relax, je pripravených až 200 plážových lehátok a  pohodlné sedenie pri dobrej knihe z plážovej knižnice.

Magio pláž je ideálnym miesto pre rodiny s malými deťmi. Mamičky a ich ratolesti sa môžu tešiť na najväčšie bratislavské pieskovisko, detské ihrisko, čítanie pre deti, tvorivé dielne plné nápadov a Medzinárodný deň šmolkov. 

Magio bar má pripravenú širokú ponuku nápojov a občerstvenia, priaznivci zdravej výživy určite ocenia aj stánok s bio produktmi – čerstvým sezónnym ovocím od domácich pestovateľov. Ponuku rozšíri detský bufet a možnosť zorganizovať detskú narodeninovú party priamo na pláži.

Počas celého leta je pripravený zaujímavý a bohatý  sprievodný program. I tento  rok sa vracia obľúbený Bažant kinematograf s pestrou ponukou filmov domácej i zahraničnej produkcie.  Magio pláž ďalej ponúkne kulinárske a cestovateľské večery, hudobné a tanečné akcie, konverzácie v angličtine, tematické workshopy, a organizované športové podujatia.  

Celý plážový komplex je pokrytý bezplatným internetovým Wi-Fi signálom a ideálne poslúži aj na neformálne pracovné a obchodné stretnutia. Technologická zóna predstaví novinky z oblasti mobilnej komunikácie, digitálnej televízie a internetových služieb.

Nemalú zásluhu na otvorení Magio pláže majú aj jej komerční partneri. Hlavnými reklamnými partnermi sú Slovenská sporiteľňa a Samsung. Reklamnými partnermi sú spoločnosti Zlatý Bažant, Bratislavská vodárenská spoločnosť,  Západoslovenská  energetika, MasterCard, Cocktail Time a Nissan. Mediálnymi partnermi Magio pláže sú Televízia JOJ, Akzent  Media, Plus JEDEN DEŇ, Rádio Expres a Zoznam.sk.  

Viac informácií a kompletný program podujatí na Magio pláži v Bratislave i Košiciach získate na internetovej stránke www.magioplaz.sk. Objednávanie  jednotlivých športovísk prebieha prostredníctvom online rezervácie cez web alebo na čísle 0904 707 002.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Na Slovensku sú lídrom. Málo sa u nás stavia
  2. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  3. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  4. Prvý mobil: míľnik dôvery medzi rodičom a dieťaťom
  5. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  6. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  7. Na potulkách chuťami: od zemiakov po syry, všetko je doma
  8. Rozvrh hodín s kalendárom prázdnin v denníkoch SME a Korzár
  1. Po mape s EUROVIA SK: Objavujeme Spiš a Gemer
  2. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  3. Nie je to len ihrisko: V K Parku deti opäť nájdu radosť z pohybu
  4. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  5. Jesenné tvorenie pre krajší domov aj nápaditý šatník
  6. Na Slovensku sú lídrom. Málo sa u nás stavia
  7. AL-AUTO dokazuje, že špičkový autoservis môže byť women-friendly
  8. Naši starí rodičia si peniaze zakopávali do zeme
  1. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 6 302
  2. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 6 239
  3. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 6 032
  4. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 5 734
  5. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby 4 852
  6. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom 4 429
  7. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 3 854
  8. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac? 2 994
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Od diaľnic po cyklotrasy – EUROVIA SK a SMS tvoria lepšie miesto pre život


INZERCIA 13 h
Kde vzniknú nové K Parky? Má to v rukách verejnosť, hlasovanie je v plnom prúde

Slovensko má 25 K Parkov, o nových môže rozhodnúť aj váš hlas. Pridáte sa?


INZERCIA 13 h
Dávid Pagáč, vedúci oddelenia rozvoja segmentu malých podnikateľov z VÚB

Tri dôležité kroky, ktoré môžu rozhodnúť, či váš biznis prežije


INZERCIA 13 h

Rezorty dostupné rýchloloďou často vychádzajú cenovo výhodnejšie.


INZERCIA 10. sep
SkryťZatvoriť reklamu