Orange je aj po prvom polroku 2013 stále najobľúbenejším operátorom na Slovensku. Celkovo až 323 tisíc zákazníkov sa rozhodlo podpísať, alebo opätovne predĺžiť zmluvu na paušál, predplatenú službu alebo mobilný internet. K 30.6.2013 evidoval Orange spolu 2,899 milióna aktívnych zákazníkov, z čoho je 2,787 milióna zákazníkov mobilných služieb. Počet zákazníkov fixného internetu a digitálnej televízie vzrástol medziročne o ďalších 80% na takmer 112 tisíc.
Pozitívne sa vyvíjal aj trend prenositeľnosti čísla. Do Orangeu si svoje číslo v prvom polroku 2013 prenieslo 21 630 zákazníkov, čo je 3,5 násobne viac ako v rovnakom období uplynulého roku. Na druhej strane, počet zákazníkov, ktorí sa rozhodli preniesť si číslo z Orangeu k inému operátorovi sa dlhodobo stabilizuje, v prvom polroku to bolo 50 448 zákazníkov.
Najvýznamnejším faktorom ovplyvňujúcim výsledky z mobilných služieb bola pokračujúca dlhodobá orientácia Orangeu na hodnotu poskytovanú zákazníkom v rámci mesačného poplatku a na služby a ponuky podľa zákazníckych segmentov. V prvom kvartáli sa na týchto výsledkoch podieľali predovšetkým tzv. zvýhodnené WOW ponuky paušálov ponúkajúce nekonečné volania, SMS/MMS a internet v mobile za pevný mesačný poplatok. V druhom štvrťroku Orange svoje segmentové ponuky ešte viac zvýhodnil a vylepšil predstavením Ideálnych paušálov, ktoré okrem all-inclusive služieb prinášajú ešte vyššiu úžitkovú hodnotu vďaka doplnkovým službám zahrnutým v mesačnom poplatku. Ideálne paušály navyše zvýšili záujem zákazníkov o vyššie kategórie paušálov z radov Panter a Panter Pro.
Na náraste podielu fixných služieb na celkových výkonoch Orangeu sa v najväčšej miere podieľal Internet na Doma DSL, s ktorým Orange na slovenský trh priniesol novú, cenovo výhodnú alternatívu pevného internetového pripojenia s rýchlosťami 5 Mbit/s - 20 Mbit/s, ako aj Orange TV, čo je stále jediná služba svojho druhu na Slovensku, vďaka ktorej môžu výhody digitálnej televízie od Orangeu využívať zákazníci už takmer na celom území Slovenska.