BRATISLAVA, 1. augusta 203 – Majitelia vernostnej karty Clubcard budú môcť od augusta získať ešte viac zelených bodov za svoje ekologické nákupy. Tesco totiž rozširuje zoznam výrobkov, za ktoré môžu zákazníci získať Zelené body za šetrenie prírody. K viackrát použiteľným eko taškám, úsporným žiarovkám či biopotravinám pribudnú aj trvanlivé potraviny a oblečenie. ,,Projekt Zelené body je medzi zákazníkmi Tesco veľmi obľúbený. Len vlani majitelia Clubcard za svoje ekologické nákupy nazberali rekordných 26 miliónov zelených bodov na svoje karty. Zákazníci tak šetria dvakrát – získavajú extra body na svoje karty Clubcard, ktoré sa im vo vyúčtovaní premenia na eurá a zároveň šetria prírodu. Aby sme im vyšli v ústrety, rozširujeme počet výrobkov, za ktoré môžu zákazníci získať zelené body, na vyše 600 produktov,“ uviedol Peter Siváček, manažér vernostného programu Clubcard na Slovensku. Podľa neho chce spoločnosť tak ešte viac prispieť k ochrane životného prostredia a motivovať zákazníkov, aby znížili množstvo používaných plastových tašiek. Od 31. júla 2013 ich Tesco spoplatnilo symbolickou sumou 0,03 €. ,,Veríme, že aj týmto krokom prispejeme k šetreniu životného prostredia,” dodal Peter Siváček.
Tesco odmeňuje verných zákazníkov za ekologické správanie a kúpu ekologických výrobkov zelenými bodmi už dva roky. Projekt Zelených bodov je výsledkom dlhodobého prísľubu spoločnosti Tesco správať sa ako zodpovedná firma ekologicky a zároveň ďalšia príležitosť pre zákazníkov získať extra body na svoje Clubcard konto.
Novinky v zelených bodoch
Od augusta Tesco odmení majiteľov vernostnej karty Clubcard zelenými bodmi aj za kúpu niektorého z vyše 300 výrobkov Fair trade oblečenia z BIO bavlny, ako sú napríklad tričká, topy alebo legíny, rovnako za kúpu nielen čerstvých, ale aj trvanlivých potravín vlastnej značky reťazca Tesco Organic, ako sú napríklad pomarančová šťava či cestoviny. Zelené body dostanú zákazníci aj za kúpu systému na výrobu domácej sódovky Sodastream alebo solárnej lampy. Celkovo si zákazníci môžu vybrať z vyše 600 výrobkov. „Projekt Zelených bodov Clubcard sme koncipovali tak, aby naši zákazníci ich nárast pocítili veľmi výrazne a aby sme ich aj takouto cestou motivovali myslieť na prírodu. Napríklad za kúpu Fair trade trička z biobavlny či úsporných žiaroviek dostanú 2 - 20 bodov, za niektoré trvanlivé potraviny až 5 bodov,“ doplnil Peter Siváček.
Zelené body Clubcard získa automaticky každý zákazník – držiteľ klubovej karty Clubcard platiaci pri pokladni, ktorý si kúpi ekologické produkty, napríklad úsporné žiarovky, žiarivky, nabíjacie batérie či ekologické nákupné tašky a ďalšie stovky výrobkov. Výrobky sú v predajniach označené symbolom Zelené body a ich zoznam je na www.clubcard.sk. Spôsob prideľovania bodov je v tomto prípade rovnaký ako pri už doteraz zavedených „extra bodoch“ za konkrétne produkty. Body sú automaticky prirátavané naskenovaním konkrétneho výrobku a sú viditeľné na pokladničnom bloku.
Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 142 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 30 expresov, 62 hypermarketov, z toho 8 Extra, 45 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje aj dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a v Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. V roku 2012 spoločnosť spustila i unikátnu službu Tesco Potraviny domov. So svojimi 10 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.