INZERCIA

Internet ťa definuje - nájdi sa

Pasívne prijímanie informácií či ich aktívne vyhľadávanie a komentovanie? Kombinácia televízie a internetu vám môže priniesť dokonalý prehľad a možnosť vyjadriť vlastný názor.

Internet rozdelil klasických televíznych divákov do niekoľkých skupín, ktoré sa od seba líšia tým, ako prijímajú informácie a či sa k nim chcú vyjadrovať. Do ktorej skupiny patríte vy?

Gaučoví konzumenti

Gaučoví konzumenti pri pozeraní TV nepotrebujú alebo nechcú vyhľadávať ďalšie informácie o tom, čo práve pozerajú. Dôvody môžu byť rôzne – internetu a informácií majú dosť inde alebo jednoducho pozeranie televízie vnímajú len ako pasívne vyplnenie času. Majú vlastný názor, ale nechcú ho zverejňovať masovo.

gaucovikonzumenti

Komentátori

Komentátorom nestačí televíziu len pozerať - na obsah vysielania majú názor, ktorý chcú verejne vyjadriť, a to najlepšie okamžite. Internet je na to ideálnym miestom, čo našťastie pochopili aj televízne spoločnosti. Tie komentátorom dávajú priestor na ich internetových stránkach či sociálnych sieťach a v programoch komentátorov do diskusie otvorene vyzývajú.

komentatori

Informační jedáci

Informační jedáci berú vysielanie TV len ako začiatočný bod ich bádania. Ku každému odvysielanému programu či správe hľadajú na internete ďalšie informácie. Vďaka tomu získajú na vec pohľad z viacerých strán a pôvodnú televíznu správu informačne vyčerpajú. O vysielaných filmoch z recenzií už dopredu vedia, či stoja za pozeranie. Informační jedáci si tiež radi prečítajú názory Komentátorov.

informacni-divaci

Ultimátni diváci

Ultimátni diváci sú kombináciou Komentátorov a Informačných jedákov. Keďže o každom odvysielanom programe a správe majú množstvo informácií, môžu svojim fundovaným názorom obohatiť všetky internetové diskusie. Ultimátny divák využíva vo svoj prospech všetky výhody, ktoré mu dáva spojenie televízie a internetu.

Gaučoví konzumenti, Komentátori, Informační jedáci a Ultimátni diváci ale majú jednu vec spoločnú – televíziu či internet si chcú užívať naplno a za najlepšie ceny. A preto sme tu my, SWAN.

ultimatni-divaci

Pozor, súťažíme!
Pripravili sme pre vás súťaž, v ktorej môžete vyhrať iPad mini. Princíp hry je naozaj jednoduchý - zodpovedajte na 10 jednoduchých otázok. Za každú správnu odpoveď získate body, ktoré sa na konci súťaže spočítajú a určia víťaza. Test sa zameriava najmä na poznatky z IT, multimédii a telekomunikácii. Súťaž spočíva v súperení medzi regiónmi - chceme zistiť, ktorý je najlepší! Zviditeľnite svoj región, pozvite aj priateľov a známych a práve jeden z vás môže získať úplne nový iPad mini.

Zapojte sa do “Súboja regiónov” aj vy a vyskúšajte svoje vedomosti - veď motivácia je viac ako veľká!

internetdefinuje

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

S dobrým pivom leto chutí

Veci majú byť jasné a pivo má byť horké.

Tlačové správy

Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut

Smart zariadenie Mercedes PRO Adapter prináša modernú konektivitu pre úžitkové vozidlá Vito a Sprinter.

Tlačové správy

Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína

Mladý 12-členný tím z Trenčína sa vám postará o vytvorenie web stránky, e-shopu a zabezpečí komplexné online marketingové služby.

Tlačové správy

Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo

Jediný hamburger, ktorý nevyšiel z módy.