SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Tatra banka vás spozná po hlase

Vďaka overovaniu hlasom stačí klientom Tatra banky na vybavenie ich požiadavky len telefón.

Vďaka overovaniu hlasom stačí klientom Tatra banky na vybavenie ich požiadavky len telefón.

Tatra banka ako prvá banka na Slovensku prináša revolučnú technológiu na overenie identity klienta – Hlasovú biometriu. Podobne, ako sú unikátne odtlačky prsta a štruktúra rohovky, aj hlas má každý človek jedinečný. Hlasová biometria je číselné vyjadrenie zvuku, tempa a vzoru hlasu. Porovnaním nahratej vzorky s reálnym hlasom je možné overiť vašu identitu. Získate tak priamy prístup k svojim financiám cez telefón.

Načítavam video...

Kdekoľvek ste, s inováciou Hlasová biometria vyriešite všetko, čo potrebujete. Či už načerpať bezúčelový úver, otvoriť si termínovaný vklad alebo navýšiť limit na karte. Nepotrebujete žiadne heslá, Kartu a čítačku a dokonca ani prístup na internet. Svoje heslo totiž nosíte stále so sebou.

Toto všetko si môžete vďaka Hlasovej biometrii zariadiť

Aby ste mohli začať využívať overenie prostredníctvom svojho hlasu, je potrebné vytvoriť si tzv. hlasovú vzorku. Na začiatku telefonátu overí Tatra banka vašu identitu prostredníctvom Karty a čítačky. Následne s vami urobí krátky neformálny rozhovor, počas ktorého systém spracuje váš hlas do matematického záznamu a uloží do databázy. Odteraz všetko vybavíte pohodlne cez DIALOG Live.

„Naši klienti túto službu prijali veľmi pozitívne – za dva mesiace jej fungovania už máme vytvorených viac ako 30-tisíc hlasových vzoriek. Klienti sú už unavení z hesiel do všetkých systémov, ktoré si musia pamätať. To, že im stačí ich hlas, je pre nich vítaným zjednodušením,“ vysvetľuje Juraj Bojkovský, riaditeľ odboru elektronických distribučných kanálov Tatra banky.

Aktivujte si inovatívne overovanie hlasom

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  6. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  7. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  2. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  5. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  6. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  7. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  8. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 151
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 9 262
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 4 602
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 990
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 871
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 488
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 119
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave 1 901
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

UCED oslavuje 10 rokov rastu a je úspešným hráčom na trhu.


INZERCIA 23. apr

Na riešenia Norberta Schillinga sa spoliehajú nemocnice, banky i výrobné závody.


INZERCIA 22. apr

Overené spôsoby, ako znížiť spotrebu energie v domácnosti


INZERCIA 22. apr

Knižná novinka Obyčajný hviezdny prach je dojímavý príbeh plný nádeje.


INZERCIA 21. apr
SkryťZatvoriť reklamu