SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Telekom pripravil kampaň s nepočujúcimi hercami

Špeciálna kampaň inšpirovaná nemým filmom z 20. rokov minulého storočia - „Pred 100 rokmi by boli hviezdy, s Telekomom sú nimi aj dnes.“

Pred 100 rokmi by boli Nepočujúci hviezdy, ale môžu byť nimi pre nás aj dnes – odznie v tohtoročnej kampani Telekomu Láska nepotrebuje zvuk, v ktorej účinkujú nepočujúci herci z divadla Tiché iskry. Spot vznikol pri príležitosti blížiaceho sa Medzinárodného týždňa Nepočujúcich (23. – 29. septembra 2013), ktorý má za cieľ upozorniť verejnosť na prítomnosť Nepočujúcich medzi nami. „Cieľom kampane je ukázať, že tieto herecké hviezdy a Nepočujúci všeobecne dokážu zažiariť aj dnes. Nepočujúci označujú za ich najväčší problém  postoj spoločnosti. Tie skutočné bariéry sú v mysliach počujúcich ľudí.  Na komunikáciu s Nepočujúcimi nie sú nevyhnutné iba posunky. Veľakrát stačí len jasne artikulovať, byť trpezlivý a rešpektovať ich,“ hovorí šéf korporátnej komunikácie Telekomu Andrej Gargulák. Spoločnosť už 11 rokov pomáha Nepočujúcim a tvorí spolu s nimi projekty, ktoré im skvalitňujú život. Špeciálna reklama sa bude vysielať v televízii počas celého týždňa Nepočujúcich. 

Reklamu si pozrite tu: http://youtu.be/7jPZ7P-pMwo 

Kampaň je inšpirovaná nemým filmom z 20. rokov. Tento žáner je medzi Nepočujúcimi obľúbený pre herecký prejav pripomínajúci pantomímu a krátke zrozumiteľné titulky. Spot sa nakrúcal starou technológiou na 35mm filmovú kameru s kľukou, ktorá umožňovala meniť rýchlosť snímania záberov. V kampani sa tak, ako minulý rok, objaví posunok „I love you“. Hoci posunkový jazyk nie je medzinárodný, tento znak poznajú Nepočujúci na celom svete a vyjadrujú ním lásku. Telekom ním označil aj svoje predajne s posunkujúcimi predajcami, aby Nepočujúci vedeli, kde sa s nimi dohovoria.

V kampani účinkujú nepočujúci herci z divadla Tiché iskry Zuzana Daubnerová, Peter Vrťo a Jozef Rigo, ktorý je učiteľom na Strednej odbornej škole pre žiakov so sluchovým postihnutím v Bratislave. Práve v tejto škole sa bude konať v utorok 24. septembra pre verejnosť Deň otvorených dverí, ktorého hlavným partnerom je Telekom.  

Program dňa nájdete tu. 

Kampaň bude prebiehať aj na Facebooku, kde si fanúšikovia môžu dať do svojej profilovej fotky symbol „I love you“ a súťažiť vo vytvorení vlastných titulkov k nemému filmu z reklamy. 

Deň Nepočujúcich v nedeľu 29. septembra Telekom zmení všetky svoje reklamy do štýlu nemého filmu, aby ich zatraktívnil aj pre Nepočujúcich. 

Telekom používa pri slove Nepočujúci veľké N na znak spolupatričnosti k tejto komunite. Viac o tom, ako Telekom pomáha Nepočujúcim, nájdete na www.rozumiemenepocujucim.sk. 

Viac o Medzinárodnom týždni Nepočujúcich:

Medzinárodný týždeň Nepočujúcich oslavujú Nepočujúci na celom svete. Počas týchto dní chcú dať najavo, že sú plnohodnotnými členmi spoločnosti a majú jej čo ponúknuť. Ide najmä o ich nadanie v oblasti kultúry, či už je to tanec, divadlo alebo výtvarné umenie. Na Slovensku tvoria asi 1 % obyvateľstva. Niektorí ľudia sa ako Nepočujúci narodia, iní stratia sluch postupne alebo v dospelosti. Väčšina z nich má isté zvyšky sluchu, ktoré môžu v každodennom živote využiť. Nepočujúci majú svoju vlastnú kultúru, ktorá im umožňuje žiť síce odlišný, ale plnohodnotný život. 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 12 992
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 287
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 4 954
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 515
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 199
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 395
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 2 068
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 039
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Na výletnej lodi sa nudí len ten, kto to tak chce.


INZERCIA 14 h

„Bola som nervóznejšia, než pred zápasom!“


15 h

Projekt už prekročil dôležitý míľnik – celkovo už bolo vysadených viac ako 670 tisíc stromčekov.


23 h

Štátny dozor neidentifikoval žiadne porušenie legislatívy.


24. apr
SkryťZatvoriť reklamu