INZERCIA

P&G uvádza: Giles Deacon a Látky budúcnosti

Divízia starostlivosti o látky spoločnosti Procter&Gamble uvádza spoluprácu s renomovanými znalcami sveta módy, ako Giles Deacon.

Divízia starostlivosti o látky spoločnosti Procter&Gamble uvádza spoluprácu s renomovanými znalcami sveta módy, ako Giles Deacon.

Divízia Starostlivosti o látky spoločnosti Procter & Gamble, ktorej globálne značky zahŕňajú Ariel, Tide, Dreft, Bonux a Lenor oznámila sériu vplyvných partnerstiev s globálnymi expertmi na látky a módu, podporenú programom P&G Látky budúcnosti (www.pgfuturefabrics.com.)

• Módny návrhár Giles Deacon bol vymenovaný za prvého globálneho módneho poradcu Divízie Starostlivosti o látky spoločnosti P&G.

• Značka Tide spoločnosti P&G oznámila prelomovú spoluprácu s Výborom amerických módnych návrhárov v Spojených štátoch amerických.

• Veľkolepá konferencia P&G LÁTKY BUDÚCNOSTI 2013 v Miláne predstaví:

o Première Vision, popredného organizátora medzinárodných veľtrhov textilu a módy, vymenovaného za oficiálneho partnera akcie

o profesora Louisa Wilsona OBE z Central Saint Martins a renomovaného štylistu a módneho kritika Gianluca Longa

o tím textilných inovátorov Schoeller, špecialistov na výskum v oblasti textilu IFTH (Institut Français du textile et de l'habillement) a vizionárov v oblasti módnych trendov Carlin International

o tím módnych novátorov WGSN, poverených spísať inovatívnu správu o móde a látkach.

Giles Deacon – globálny módny poradca

Giles Deacon, globálny módny poradca, predstaví kolekciu pracích kapsúl na podujatí P&G Látky budúcnosti 2013 v Miláne. Giles bude tiež spolupracovať s vedcami P&G na potenciáli látok módneho priemyslu, ktoré sa dajú prať v práčke a pomôže spoločnosti P&G komunikovať módne orientovaný prístup k dizajnu technológií starostlivosti o látky.

„Zaujímajú ma návrhy, ktoré zapôsobia nielen na móle, ale aj mimo neho – musia byť odolné a zachovať si svoje najlepšie vlastnosti. Je vzrušujúce spolupracovať s Divíziou starostlivosti o látky spoločnosti P&G v čase, keď definujú, čo pranie a starostlivosť pre šaty znamená,“ uviedol Giles Deacon.

Inauguračné podujatie P&G Látky budúcnosti 2013

Giles Deacon a tím expertov na módu a látky sa po prvýkrát stretnú na konferencií P&G Látky budúcnosti 2013 v Miláne. Konferencia sa bude konať 21. novembra, s cieľom informovať módne magazíny o vedeckom prístupe ku kráse a starostlivosti o šaty. Druhá konferencia P&G Látky budúcnosti 2013, ktorá sa uskutoční 5. decembra v New Yorku, predstaví ďalšiu iniciatívu P&G starostlivosti o látky, vrátane práce Gilesa Deacona a partnerstva medzi Tide a Výborom amerických módnych návrhárov.

Popredný organizátor medzinárodných veľtrhov textilu a módy, a zároveň partner projektu P&G Látky budúcnosti 2013, spoločnosť Première Vision uviedla:

„Je nám cťou podieľať sa s P&G na tomto zaujímavom projekte, ktorý vychádza z inovácie. Móda a látky sa neustále vyvíjajú a formujú každodenné obliekanie. Spolupráca s P&G Starostlivosť o látky nám umožní zdieľať poznatky o najnovších inováciách a reagovať na budúce požiadavky zákazníkov, vrátane starostlivosti o bielizeň, spojené s vývojom nových látok a materiálov, ako aj budúcich trendov a smerovaní v oblasti textilnej kreatívy, inovácie a odlišnosti..“

Cieľom P&G je v rámci partnerstva s Première Vision skúmať oblasť stále sa vyvíjajúcich látok a módy a určiť, ako pokračovať v inováciách s cieľom predĺžiť životnosť, krásu a vlastnosti oblečenia, ktoré spotrebitelia zbožňujú.

Mohamed Samir, viceprezident divízie P&G pre Starostlivosť o látky, povedal: “V divízií P&G Starostlivosti o látky sa neustále snažíme inovovať a zdokonaľovať naše produkty, aby sme sa uistili, že napredujú zarovno s neustále sa meniacim šatníkom zákazníkov. Je naozaj vzrušujúce po prvýkrát spolupracovať s popredným znalcami módy a textilu, ktorí zdieľajú víziu a nadšenie P&G pre krásu a potenciál módy a textílií."

O spoločnosti Procter & Gamble

Približne 4,8 miliardy krát za deň prichádzajú značky spoločnosti Procter & Gamble do kontaktu s ľuďmi na celom svete. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií uznávaných značiek vysokej kvality, medzi ktoré patrí Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, Tide®, Vicks®, Wella® and Whisper®. Výrobky P&G sú dostupné v mnohých krajinách sveta vďaka podnikom vo viac ako 70 štátoch. Novinky a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách nájdete na internetovej stránke www.pg.com.

O Gilesovi Deaconovi

Giles Deacon je uznávaný módny návrhár, známy svojim hravým a šokujúcim dizajnom.

Po ukončení štúdia na Vysokej škole umenia a dizajnu Central Saint Martins v Londýne, sa v roku 1992 rozhodol vycestovať a získať skúsenosti v rozličných módnych domoch. Strávil dva roky prácou s návrhárom Jeanom Charlesom De Castelbajac a až potom sa vrátil späť do Londýna, kde začal pracovať pre prestížne módne domy. Bolo to v čase, keď sa Giles stretol s majiteľom značky Bottega Veneta a v rokoch 1998 až 2002 pôsobil ako hlavný dizajnér domu Bottega Veneta a Gucci Group.

V roku 2004 Deacon predstavil svoju vlastnú značku GILES na Londýnskom Fashion Weeku s medzinárodným zastúpením. Jeho kolekcia dostala niekoľko cien, vrátane ceny „Britský návrhár roka“ na „British Fashion Award“ v roku 2006 a prestížne francúzske módne ocenenie ANDAM v roku 2009. Značka GILES oslávi v roku 2014 svoje desiate výročie.

O Première Vision

Première Vision S.A. je vedúca francúzska spoločnosť, ktorá organizuje veľtrhy módy a textílií od roku 1973. Pôvodne lokálna firma sa rozrástla na globálnu úroveň. Première Vision je dnes srdcom medzinárodnej siete. So svojimi 12 dcérskymi spoločnosťami a zahraničnými pobočkami po celom svete, firma ročne organizuje 32 podujatí vo Francúzsku a kľúčových lokáciach, ako New York, Šanghaj, Sao Paulo, Moskva, či Brusel. Ich eventy sú známe pre zručnú kombináciu vyberanej kreatívnej a komplementárnej ponuky produktov – vysokokvalitných látok, doplnkov, nití, vlákien a dizajnových textílií – s originálnymi, inovátorskymi a prelomovými informáciami.

Pre viac informácií prosím kontaktujte:

Lenka Bosá, Neopublic Porter Novelli,

lenka.bosa@neo.sk, 0903 780 698

Juraj Králik, Company Communication for Czech Republic & Slovakia,

kralik.j@pg.com, +420 724 606 212

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí

Koľko minuli účastníci na našom najväčšom festivale?

Tlačové správy

Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?

Obľúbené mestá spája povestný francúzsky šarm, no aj tak sú úplne odlišné.

Tlačové správy

Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie

Prílohu s overenými receptami nájdete vloženú v denníku SME v piatok 13. júla.

Tlačové správy

Salón architektov A0 – Coneco 2018

– dve výstavy a ocenenie Zlatý Leonard za nápad a kreativitu celého výstavného priestoru pre Stavebnú fakultu STU v Bratislave.