INZERCIA

P&G uvádza: Giles Deacon a Látky budúcnosti

Divízia starostlivosti o látky spoločnosti Procter&Gamble uvádza spoluprácu s renomovanými znalcami sveta módy, ako Giles Deacon.

Divízia starostlivosti o látky spoločnosti Procter&Gamble uvádza spoluprácu s renomovanými znalcami sveta módy, ako Giles Deacon.

Divízia Starostlivosti o látky spoločnosti Procter & Gamble, ktorej globálne značky zahŕňajú Ariel, Tide, Dreft, Bonux a Lenor oznámila sériu vplyvných partnerstiev s globálnymi expertmi na látky a módu, podporenú programom P&G Látky budúcnosti (www.pgfuturefabrics.com.)

• Módny návrhár Giles Deacon bol vymenovaný za prvého globálneho módneho poradcu Divízie Starostlivosti o látky spoločnosti P&G.

• Značka Tide spoločnosti P&G oznámila prelomovú spoluprácu s Výborom amerických módnych návrhárov v Spojených štátoch amerických.

• Veľkolepá konferencia P&G LÁTKY BUDÚCNOSTI 2013 v Miláne predstaví:

o Première Vision, popredného organizátora medzinárodných veľtrhov textilu a módy, vymenovaného za oficiálneho partnera akcie

o profesora Louisa Wilsona OBE z Central Saint Martins a renomovaného štylistu a módneho kritika Gianluca Longa

o tím textilných inovátorov Schoeller, špecialistov na výskum v oblasti textilu IFTH (Institut Français du textile et de l'habillement) a vizionárov v oblasti módnych trendov Carlin International

o tím módnych novátorov WGSN, poverených spísať inovatívnu správu o móde a látkach.

Giles Deacon – globálny módny poradca

Giles Deacon, globálny módny poradca, predstaví kolekciu pracích kapsúl na podujatí P&G Látky budúcnosti 2013 v Miláne. Giles bude tiež spolupracovať s vedcami P&G na potenciáli látok módneho priemyslu, ktoré sa dajú prať v práčke a pomôže spoločnosti P&G komunikovať módne orientovaný prístup k dizajnu technológií starostlivosti o látky.

„Zaujímajú ma návrhy, ktoré zapôsobia nielen na móle, ale aj mimo neho – musia byť odolné a zachovať si svoje najlepšie vlastnosti. Je vzrušujúce spolupracovať s Divíziou starostlivosti o látky spoločnosti P&G v čase, keď definujú, čo pranie a starostlivosť pre šaty znamená,“ uviedol Giles Deacon.

Inauguračné podujatie P&G Látky budúcnosti 2013

Giles Deacon a tím expertov na módu a látky sa po prvýkrát stretnú na konferencií P&G Látky budúcnosti 2013 v Miláne. Konferencia sa bude konať 21. novembra, s cieľom informovať módne magazíny o vedeckom prístupe ku kráse a starostlivosti o šaty. Druhá konferencia P&G Látky budúcnosti 2013, ktorá sa uskutoční 5. decembra v New Yorku, predstaví ďalšiu iniciatívu P&G starostlivosti o látky, vrátane práce Gilesa Deacona a partnerstva medzi Tide a Výborom amerických módnych návrhárov.

Popredný organizátor medzinárodných veľtrhov textilu a módy, a zároveň partner projektu P&G Látky budúcnosti 2013, spoločnosť Première Vision uviedla:

„Je nám cťou podieľať sa s P&G na tomto zaujímavom projekte, ktorý vychádza z inovácie. Móda a látky sa neustále vyvíjajú a formujú každodenné obliekanie. Spolupráca s P&G Starostlivosť o látky nám umožní zdieľať poznatky o najnovších inováciách a reagovať na budúce požiadavky zákazníkov, vrátane starostlivosti o bielizeň, spojené s vývojom nových látok a materiálov, ako aj budúcich trendov a smerovaní v oblasti textilnej kreatívy, inovácie a odlišnosti..“

Cieľom P&G je v rámci partnerstva s Première Vision skúmať oblasť stále sa vyvíjajúcich látok a módy a určiť, ako pokračovať v inováciách s cieľom predĺžiť životnosť, krásu a vlastnosti oblečenia, ktoré spotrebitelia zbožňujú.

Mohamed Samir, viceprezident divízie P&G pre Starostlivosť o látky, povedal: “V divízií P&G Starostlivosti o látky sa neustále snažíme inovovať a zdokonaľovať naše produkty, aby sme sa uistili, že napredujú zarovno s neustále sa meniacim šatníkom zákazníkov. Je naozaj vzrušujúce po prvýkrát spolupracovať s popredným znalcami módy a textilu, ktorí zdieľajú víziu a nadšenie P&G pre krásu a potenciál módy a textílií."

O spoločnosti Procter & Gamble

Približne 4,8 miliardy krát za deň prichádzajú značky spoločnosti Procter & Gamble do kontaktu s ľuďmi na celom svete. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií uznávaných značiek vysokej kvality, medzi ktoré patrí Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, Tide®, Vicks®, Wella® and Whisper®. Výrobky P&G sú dostupné v mnohých krajinách sveta vďaka podnikom vo viac ako 70 štátoch. Novinky a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách nájdete na internetovej stránke www.pg.com.

O Gilesovi Deaconovi

Giles Deacon je uznávaný módny návrhár, známy svojim hravým a šokujúcim dizajnom.

Po ukončení štúdia na Vysokej škole umenia a dizajnu Central Saint Martins v Londýne, sa v roku 1992 rozhodol vycestovať a získať skúsenosti v rozličných módnych domoch. Strávil dva roky prácou s návrhárom Jeanom Charlesom De Castelbajac a až potom sa vrátil späť do Londýna, kde začal pracovať pre prestížne módne domy. Bolo to v čase, keď sa Giles stretol s majiteľom značky Bottega Veneta a v rokoch 1998 až 2002 pôsobil ako hlavný dizajnér domu Bottega Veneta a Gucci Group.

V roku 2004 Deacon predstavil svoju vlastnú značku GILES na Londýnskom Fashion Weeku s medzinárodným zastúpením. Jeho kolekcia dostala niekoľko cien, vrátane ceny „Britský návrhár roka“ na „British Fashion Award“ v roku 2006 a prestížne francúzske módne ocenenie ANDAM v roku 2009. Značka GILES oslávi v roku 2014 svoje desiate výročie.

O Première Vision

Première Vision S.A. je vedúca francúzska spoločnosť, ktorá organizuje veľtrhy módy a textílií od roku 1973. Pôvodne lokálna firma sa rozrástla na globálnu úroveň. Première Vision je dnes srdcom medzinárodnej siete. So svojimi 12 dcérskymi spoločnosťami a zahraničnými pobočkami po celom svete, firma ročne organizuje 32 podujatí vo Francúzsku a kľúčových lokáciach, ako New York, Šanghaj, Sao Paulo, Moskva, či Brusel. Ich eventy sú známe pre zručnú kombináciu vyberanej kreatívnej a komplementárnej ponuky produktov – vysokokvalitných látok, doplnkov, nití, vlákien a dizajnových textílií – s originálnymi, inovátorskymi a prelomovými informáciami.

Pre viac informácií prosím kontaktujte:

Lenka Bosá, Neopublic Porter Novelli,

lenka.bosa@neo.sk, 0903 780 698

Juraj Králik, Company Communication for Czech Republic & Slovakia,

kralik.j@pg.com, +420 724 606 212

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Košická Klinika detí a dorastu je opäť krajšia

Oddelenie pre najmenších vynovili za rekordných sedem dní.

Tlačové správy

Aká je skutočná pravda o Partners Group Sk?

Na fórach nájdete rôzne komentáre na adresu finančných sprostredkovateľov z Partners Group Sk. Ktoré sú a ktoré nie sú pravdivé?

Tlačové správy

Desať obľúbených multistop zájazdov do celého sveta

Sú poznávacie zájazdy vaša srdcovka? Zažite dva alebo tri počas jednej cesty.

Tlačové správy

Zdravý životný štýl - dá sa v dnešnej dobe udržať?

Zdravý životný štýl, krásne telo, svieža pokožka, žiadne vrásky a pevné zdravie. Je možné docieliť to aj v súčasnom rýchlom svete?