SME

Výsledky súťaže Zlatá minca 2013

29. októbra 2013 boli v bratislavskom hoteli Sheraton vyhlásené výsledky súťaže Zlatá minca 2013.

V utorok 29. októbra 2013 boli v bratislavskom hoteli Sheraton slávnostne vyhlásené výsledky súťaže Zlatá minca 2013.

Okrem produktov v 29 produktových kategóriách bánk, poisťovní a fondov ocenila odborná porota aj spoločnosti v samostatných kategóriách Najinovatívnejšia banka, Najinovatívnejšia poisťovňa a OBJAV roka 2013. Hlasovalo 67 nezávislých finančných expertov. Po siedmykrát bola generálnym partnerom Zlatej mince spoločnosť OVB Allfinanz Slovensko.

V Zlatej minci 2013 boli zachované všetky kategórie bank, poisťovní a fondov z ročníka 2012, pribudli produktové kategórie Rizikové životné poistenie, Sporiace účty, Zmiešané fondy a Fondy fondov. „Sme radi, že aj v tomto ročníku sme mohli podporiť myšlienku kvalitného a správneho výberu produktov pre riešenie situácií klienta“, hovorí Ing. Jaroslav Vonkomer, predseda predstavenstva OVB Allfinanz Slovensko.

Víťazstvo v aspoň jednej z kategórií zaznamenali Allianz - Slovenská poisťovňa, VÚB, Union, Pioneer Investments, Uniqa poisťovňa, IAD Investments, mBank, Tatra banka, AXA, J&T Banka, Slovenská sporiteľňa, Poštová banka, C-Quadrat a Prvá stavebná sporiteľňa.

"Allianz - Slovenská poisťovňa je s deviatimi prvými miestami najúspešnejšou poisťovňou, VÚB s tromi víťazstvami, dvomi druhými a štyrmi tretími mestami najúspešnejšou bankou. Po troch víťazstvách zaznamenali aj Pioner Investments a Tatra banka, dve víťazstvá IAD Investments a mBank. Ostatné finančné spoločnosti majú po jednom víťazstve, v prípadoch poisťovne Uniqa aj spoločnosti C-Quadrat sa jedná o prvé premiérové víťazstvo v histórii Zlatej mince", dodáva Jiří Ščobák, organizátor súťaže Zlatá minca.

Ocenenie OBJAV roka 2013 získala v hlasovaní odbornej poroty Allianz - Slovenská poisťovňa  za produkt Allianz Best Doctors, Generali Slovensko poisťovňa s produktom Poistenie nesebestačnosti SEMPRE a Union poisťovňa za produkt Komplexné cestovné poistenie na Slovensku cez SMS. Ocenenie Najinovatívnejšia banka získala Tatra banka, ocenenie Najinovatívnejšia poisťovňa Allianz - Slovenská poisťovňa.

V hlasovaní verejnosti získal najviac hlasov produkt Internet banking spoločnosti Tatra banka, z produktov poisťovní získal najviac hlasov produkt Cestovné poistenie s neobmedzeným krytím liečebných nákladov spoločnosti Allianz - Slovenská poisťovňa. Ocenenie Najústretovejšia banka si v hlasovaní verejnosti odniesla Tatra banka, ocenenie Najústretovejšia poisťovňa spoločnosť Allianz - Slovenská poisťovňa. Celkovo bolo zaregistrovaných vyše 6 500 hlasov.

Zaujímavosti

9. víťazstvo za sebou:
Allianz – Slovenská poisťovňa - Havarijné poistenie
AXA - Doplnkové dôchodkové sporenie
Tatra banka - Elektronické bankovníctvo

Najúspešnejší obhajcovia ocenení:
Allianz - Slovenská poisťovňa: päť prvých miest
Pioneer Investments a IaD Investments: dve prvé miesta
Poštová banka, Union zdravotná poisťovňa, VÚB, Prvá stavebná sporiteľňa, J&T Banka: jedno prvé miesto

Premiérové prvé miesto:
C-Quadrat, Uniqa
490sme-r880_res.jpg 

Organizátorom súťaže Zlatá minca je Media Project Agency, zastúpená konateľom Jiřím Ščobákom.

O Zlatej minci

Zlatá minca je súťaž finančných produktov, ktorá sa na Slovensku koná od roku 2005. Primárnym cieľom súťaže je zorientovať verejnosť v ponuke bánk, poisťovní a ďalších finančných subjektov pôsobiacich na Slovensku. Oslovuje všetkých, ktorí sa zaujímajú o kvalitu finančných produktov a ich optimálny výber pre svoje požiadavky a potreby.  Pre finančné spoločnosti pôsobiace na slovenskom finančnom trhu poskytuje Zlatá minca príležitosť porovnať a vylepšiť svoje produkty so zreteľom na úžitok klienta. Svojím zameraním projekt Zlatá minca šíri finančnú gramotnosť a finančnú zodpovednosť medzi slovenských občanov.

Viac informácií na www.zlataminca.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 117
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 9 473
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 690
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 784
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 726
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 507
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 005
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 7 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 7 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 7 h
SkryťZatvoriť reklamu