SME

Reklama na internete pre začiatočníkov

Spoločnosť ETARGET predstavila novú službu “EASY od ETARGET”. Služba, určená malým a stredným podnikateľom, prináša internetovú reklamu na TOP weboch slovenského internetu v prehľadných ...

Spoločnosť ETARGET predstavila novú službu “EASY od ETARGET”.
Služba, určená malým a stredným podnikateľom, prináša internetovú reklamu na TOP weboch slovenského internetu v prehľadných produktových balíkoch s uvádzaciou cenou už od 9 EUR. Hlavnou výhodou je možnosť spustenia internetovej reklamy jednoducho a bez akýchkoľvek zložitých nastavení v priebehu niekoľkých minút.

Využiť internetovú reklamu tak môže skutočne ktokoľvek, kto zvažuje podporiť svoje podnikanie, aj bez znalostí detailnej problematiky internetového marketingu.

Po vložení webovej adresy zadávateľa na stránke easy.etarget.sk služba vyhodnotí segment podnikania, doporučí znenie odkazu a na pozadí pridelí relevantné cielenie reklamy na základe spracovania dát z predchádzajúceho správania sa užívateľov.

Zadávateľom je k dispozícii regionálne cielenie a na výber 3 cenové balíkov reklamy.

  • 9 EUR ­   1 týždeň a 35 000 zobrazení reklamy
  • 59 EUR ­ 1 mesiac a 200 000 zobrazení reklamy 
  • 99 EUR ­ 2 mesiace a 330 000 zobrazení reklamy

“Počas príprav novej služby sme vychádzali z potrieb našich zákazníkov a interného prieskumu /Ako malé a stredné firmy rozmýšľajú o internetovej reklame v regióne CEE/ realizovanom na vzorke viac ako 1300 respondentov.

Podnetmi sme dospeli k názoru, že podobná služba dokáže podnikateľom výrazne zjednodušiť každodennú prácu. Na precíznu optimalizáciu kampaní internetovej reklamy v prostredí menšej firmy bez marketingových oddelení totiž často nezvyšuje čas, ani energia.

Už prvé čísla naznačujú že to bol krok správnym smerom a službu postupne prinesieme na trh vo všetkých krajinách, kde spoločnosť ETARGET pôsobí.” Hovorí Marketingový riaditeľ Martin Horváth.

EASY od ETARGET ponúka zadávateľom transparentný report po skončení kampane, obsahujúci údaje o počte zobrazení reklamy, unikátnych návštevníkoch, a miere prekliku.

Viac o službe nájdete tu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  2. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  3. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  5. Objav prírodný ionťák, ktorý stojí za výkonom J. Slafkovského
  6. Union drží prvenstvo v dostupnosti zdravotnej starostlivosti
  7. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni
  8. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú
  1. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  2. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  3. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  5. Zariskoval a poslal k vode Wolt. Prešiel testom lojality
  6. Sú prípravky na imunitu len vyhodené peniaze?
  7. FameL GmbH: Náhrada škody bez rizika nákladov
  8. Nové átrium aj učebňa. V Pečovskej Novej Vsi investujú do školy
  1. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 8 839
  2. Rozhovor: Slováci mohli žiť v Pacifiku. Štefánik im kúpil ostrov 7 567
  3. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú 5 607
  4. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame 5 067
  5. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne? 4 746
  6. Jeden stavbár, druhý mikrobiológ. Bratia zvalcovali trh 3 531
  7. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 2 980
  8. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 2 961
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Smart hodinky sa neoplatí predávať, tvrdia.


INZERCIA 22 h

Láka vás viac ranný čaj na Srí Lanke, trhovisko v Bangkoku alebo ruch Tokia?


INZERCIA 5. sep

Septembrové číslo magazínu Index je už v predaji. Aké články si v ňom prečítate?


INZERCIA 4. sep

Septembrový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 4. sep
SkryťZatvoriť reklamu