INZERCIA

Telekom je generálnym partnerom Slovenského olympijského tímu

Spoločnosť Slovak Telekom sa 1. novembra 2013 stala generálnym partnerom Slovenského olympijského výboru (SOV) a Slovenského olympijského tímu.

Spoločnosť Slovak Telekom sa 1. novembra 2013 stala generálnym partnerom Slovenského olympijského výboru (SOV) a Slovenského olympijského tímu. Značka Telekom tak bude spätá so športovými výkonmi našich reprezentantov na XXII. zimných olympijských hrách, ktoré sa uskutočnia vo februári 2014 v ruskom meste Soči. 

„Šport je jedným zo základných pilierov dlhodobej sponzoringovej stratégie skupiny Deutsche Telekom. Sme preto radi, že takýmto spôsobom môžeme podporiť slovenskú olympijskú reprezentáciu v zápolení s najlepšími športovcami z celého sveta. Naša spoločnosť je priaznivcom olympijskej tradície a kvalitného športu vôbec, čo potvrdzuje nielen toto partnerstvo, ale aj naše tohtoročné televízne akvizície. Vďaka nim prinášame na slovenský televízny trh najviac športu a ten olympijský nebude výnimkou,“ uviedol Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment Slovak Telekomu. 

 „Sme veľmi radi, že spolupráca so Slovak Telekomom sa opäť obnovila. Partnerstvo v roku 2012 a projekt „Olympijská“ Magio pláž, ako exkluzívne miesto olympijskej fanúšikovskej zóny, bol veľmi úspešný model prezentácie športu a zapájania verejnosti do diania v olympizme. Ďakujeme spoločnosti Slovak Telekom za jej prínos a podporu športu, ako aj aktivít SOV pri rozvoji olympizmu. Všetci budeme určite sledovať úspechy našich olympionikov na Zimných olympijských hrách v Soči. Sme jeden tím,“ povedal Daniel Líška, člen výkonného výboru SOV a predseda predstavenstva Slovenskej olympijskej marketingovej, a.s. 

Slovak Telekom bol partnerom SOV aj v lete 2012, keď utvoril jediný oficiálny priestor pre slovenských fanúšikov olympiády v Londýne na bratislavskej Magio pláži, v minulosti podporoval aj národnú hokejovú a futbalovú reprezentáciu. Svoju silnú orientáciu na šport potvrdil Slovak Telekom aj v tomto roku, a to akvizíciou DIGI Slovakia vrátane nových športových staníc a svojim generálnym partnerstvom s čoraz populárnejším bratislavským nočným behom (Telekom Night Run). 

V rámci svojho televízneho portfólia spoločnosť aktuálne ponúka 16 rôznych športových kanálov. Vďaka funkciám digitálnej televízie Magio si fanúšikovia môžu športové prenosy vychutnať naozaj naplno – v ktoromkoľvek momente si ich zastaviť, pretočiť alebo si pozrieť znova najdôležitejšie momenty, prípadne si program jednoducho nechať nahrávať (a to aj ak sú práve mimo domova – cez internet alebo mobil). Športové prenosy vybraných televíznych staníc nájdu tiež v 7-dňovom archíve. So službou Magio TV Go môžu zasa sledovať vybrané televízne stanice vrátane niekoľkých športových kanálov naozaj kdekoľvek, a to na svojom mobilnom telefóne, tablete alebo počítači.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Moskva alebo Petrohrad?

Nezameniteľná atmosféra a lákavé atrakcie. Ktoré mesto zláka na spoznávanie vás?

Tlačové správy

Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?

Väčšina motoristov si nekupuje úplne nové autá, ale rozhodne sa pre lacnejšie, už jazdené vozidlá

Tlačové správy

Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni

Krátko po otvorení formátu KOCKA mini v Prešove otvára slovenská investičná skupina M-MARKET obchodné centrum aj v Starej Ľubovni.

Tlačové správy

Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu

HB Reavis, medzinárodný developer slovenského pôvodu, predstavuje svoj najnovší viacúčelový komplex Stanica Nivy na veľtrhu MAPIC.