INZERCIA

Aj Slovensko už má svojho Jameson ambasadora

Spotreba írskej whiskey u nás dynamicky rastie.Aj preto neohrozený líder tohto segmentu na perspektívny slovenský trh vyslal zástupcu, ktorý bude bdieť nad vzdelávaním odbornej verejnosti.

Aká je úloha Jameson Ambassadora?

M.R.: Jameson Ambassadori pôsobia na vybraných kľúčových trhoch a ich úlohou je nielen edukácia odbornej i laickej verejnosti, ale tiež brand developing, teda rozvíjanie rôznych aktivít a eventov v súlade so stratégiou značky Jameson.

Čo bude Vašou prioritou a aké aktivity plánujete na Slovensku odštartovať?

M.R.: Mojou prioritou je najmä šírenie dobrého mena Jameson Irish whiskey, ale aj rozvoj segmentu írskej whiskey u nás všeobecne. V komunikácii s barmanmi aj spotrebiteľmi sa chcem zamerať najmä na vysvetlenie spôsobu výroby whiskey Jameson, ukázať, aké chute a vône môžu ľudia v Jamesone nájsť a ako s nimi pracovať. Množstvo ľudí navyše stále presne nepozná rozdiel medzi írskou, škótskou a americkou whiskey, alebo bourbonom. Toto sú oblasti, v ktorých sa máme kam posunúť. Aj preto pripravujeme napríklad riadené degustácie alebo rôzne iné zaujímavé podujatia. Ich primárnym cieľom je priblížiť verejnosti kategóriu írskej whiskey, v ktorej dominuje Jameson. Ďalšie informácie sa budú môcť fanúšikovia írskej whiskey dozvedieť aj cez moju oficiálnu ambassador-stránku na Facebooku.

Bolo potrebné sa na novú pracovnú úlohu pripravovať?

M.R.: Práca Ambassadora si vyžaduje detailnú znalosť značky Jameson, jej histórie a samotných produktov. Absolvoval som 6-týždňový tréning priamo v Irish Distillers v Írsku a keďže som na Slovensku prvým Jameson Ambassadorom, strávil som nejaký čas aj shadowingom v Prahe, kde už majú túto pozíciu tretí rok. Naplno som sa do práce pustil počas nedávnej Jameson Bus Tour po Slovensku, kde som už prednášal i viedol degustácie. V decembri sa navyše v Írsku stretneme všetci Jameson Ambassadori s celého sveta, aby sme si vymenili skúsenosti z jednotlivých trhov.

Ako sa Vám na novej pozícii páči?

M.R.: Práca Jameson Ambassadora je skvelá v tom, že každý deň je iný. Užívam si, že na tejto pozícii môžem realizovať svoje nápady, človek má určitú kreatívnu voľnosť, ale aj zodpovednosť. Samozrejme, nemôžem si vynachváliť možnosť profesionálne neustále rásť a získavať nové vedomosti v rámci trhu, na ktorom pôsobím. S Jan Becher Slovensko sme už absolvovali cesty do Škótska za Ballentine´s a Chivas Regal, o dva týždne mierim do Karlových Varov do Becherovky. Mojou prioritou však jednoznačne ostáva Jameson a verím, že čaro írskej whiskey objaví čoraz viac Slovákov – snáď i vďaka mne.

Martin Rusko

Má 24 rokov, vyštudoval Ekonomickú Univerzitu v Bratislave, Fakulta Manažmentu , odb. Ekonomika Podniku. Popri štúdiu absolvoval stáže v oblasti bankovníctva a manažmentu. Je nadšeným milovníkom whiskey, vo voľnom čase sa venuje freestyle snowbordingu a horskej cyklistike. Rád cestuje, navštívil množstvo krajín, medzi inými aj Írsko, Škótsko, Island či Rumunsko.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Čo si myslia mamy youtuberov o tom, čo robia ich deti?

Opýtali sme sa na to mám Bekima, Sellasieho a Surovej dcérky.

Tlačové správy

Nedocenený génius - prečo chýba v našich knižniciach?

Mnohými kritikmi je považovaný za najlepšieho slovenského spisovateľa. Rudolf Sloboda by v apríli oslávil 80 rokov.

Tlačové správy

Keď Slováci krotia morský vietor

CrazyFly z Nemšovej je známa značka vo svete kiteboardingu.

Tlačové správy

Park pod Kolibou prepája mesto s prírodou

Projekt Park pod Kolibou v prémiovej štvrti Bratislavy mení pojem rodinné bývanie.