INZERCIA

Aj Slovensko už má svojho Jameson ambasadora

Spotreba írskej whiskey u nás dynamicky rastie.Aj preto neohrozený líder tohto segmentu na perspektívny slovenský trh vyslal zástupcu, ktorý bude bdieť nad vzdelávaním odbornej verejnosti.

Aká je úloha Jameson Ambassadora?

M.R.: Jameson Ambassadori pôsobia na vybraných kľúčových trhoch a ich úlohou je nielen edukácia odbornej i laickej verejnosti, ale tiež brand developing, teda rozvíjanie rôznych aktivít a eventov v súlade so stratégiou značky Jameson.

Čo bude Vašou prioritou a aké aktivity plánujete na Slovensku odštartovať?

M.R.: Mojou prioritou je najmä šírenie dobrého mena Jameson Irish whiskey, ale aj rozvoj segmentu írskej whiskey u nás všeobecne. V komunikácii s barmanmi aj spotrebiteľmi sa chcem zamerať najmä na vysvetlenie spôsobu výroby whiskey Jameson, ukázať, aké chute a vône môžu ľudia v Jamesone nájsť a ako s nimi pracovať. Množstvo ľudí navyše stále presne nepozná rozdiel medzi írskou, škótskou a americkou whiskey, alebo bourbonom. Toto sú oblasti, v ktorých sa máme kam posunúť. Aj preto pripravujeme napríklad riadené degustácie alebo rôzne iné zaujímavé podujatia. Ich primárnym cieľom je priblížiť verejnosti kategóriu írskej whiskey, v ktorej dominuje Jameson. Ďalšie informácie sa budú môcť fanúšikovia írskej whiskey dozvedieť aj cez moju oficiálnu ambassador-stránku na Facebooku.

Bolo potrebné sa na novú pracovnú úlohu pripravovať?

M.R.: Práca Ambassadora si vyžaduje detailnú znalosť značky Jameson, jej histórie a samotných produktov. Absolvoval som 6-týždňový tréning priamo v Irish Distillers v Írsku a keďže som na Slovensku prvým Jameson Ambassadorom, strávil som nejaký čas aj shadowingom v Prahe, kde už majú túto pozíciu tretí rok. Naplno som sa do práce pustil počas nedávnej Jameson Bus Tour po Slovensku, kde som už prednášal i viedol degustácie. V decembri sa navyše v Írsku stretneme všetci Jameson Ambassadori s celého sveta, aby sme si vymenili skúsenosti z jednotlivých trhov.

Ako sa Vám na novej pozícii páči?

M.R.: Práca Jameson Ambassadora je skvelá v tom, že každý deň je iný. Užívam si, že na tejto pozícii môžem realizovať svoje nápady, človek má určitú kreatívnu voľnosť, ale aj zodpovednosť. Samozrejme, nemôžem si vynachváliť možnosť profesionálne neustále rásť a získavať nové vedomosti v rámci trhu, na ktorom pôsobím. S Jan Becher Slovensko sme už absolvovali cesty do Škótska za Ballentine´s a Chivas Regal, o dva týždne mierim do Karlových Varov do Becherovky. Mojou prioritou však jednoznačne ostáva Jameson a verím, že čaro írskej whiskey objaví čoraz viac Slovákov – snáď i vďaka mne.

Martin Rusko

Má 24 rokov, vyštudoval Ekonomickú Univerzitu v Bratislave, Fakulta Manažmentu , odb. Ekonomika Podniku. Popri štúdiu absolvoval stáže v oblasti bankovníctva a manažmentu. Je nadšeným milovníkom whiskey, vo voľnom čase sa venuje freestyle snowbordingu a horskej cyklistike. Rád cestuje, navštívil množstvo krajín, medzi inými aj Írsko, Škótsko, Island či Rumunsko.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Online predplatné na mesiac zadarmo v novej iOS aplikácii SME.sk

Nová iOS aplikácia SME.sk je rýchlejšia, prehľadnejšia a s množstvom vylepšení.

Tlačové správy

Cestovateľské tipy, kde stráviť Veľkú noc

Využite voľno počas Veľkej noci a spoznávajte zaujímavé miesta po celom svete.

Tlačové správy

Chceme, aby mali naši zákazníci z nakupovania zážitok

Prehľadnosť predajne či rýchlosť vybavenia nákupu sú pre zákazníka veľmi dôležité, najmä pri malých každodenných nákupoch.

Tlačové správy

Depresia. Kedy ju treba liečiť?

Prežívanie nepríjemných emócií poznáme všetci. Môžete však trpieť depresiou bez toho, aby ste si to uvedomili?