SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Aj Slovensko už má svojho Jameson ambasadora

Spotreba írskej whiskey u nás dynamicky rastie.Aj preto neohrozený líder tohto segmentu na perspektívny slovenský trh vyslal zástupcu, ktorý bude bdieť nad vzdelávaním odbornej verejnosti.

Aká je úloha Jameson Ambassadora?

M.R.: Jameson Ambassadori pôsobia na vybraných kľúčových trhoch a ich úlohou je nielen edukácia odbornej i laickej verejnosti, ale tiež brand developing, teda rozvíjanie rôznych aktivít a eventov v súlade so stratégiou značky Jameson.

Čo bude Vašou prioritou a aké aktivity plánujete na Slovensku odštartovať?

M.R.: Mojou prioritou je najmä šírenie dobrého mena Jameson Irish whiskey, ale aj rozvoj segmentu írskej whiskey u nás všeobecne. V komunikácii s barmanmi aj spotrebiteľmi sa chcem zamerať najmä na vysvetlenie spôsobu výroby whiskey Jameson, ukázať, aké chute a vône môžu ľudia v Jamesone nájsť a ako s nimi pracovať. Množstvo ľudí navyše stále presne nepozná rozdiel medzi írskou, škótskou a americkou whiskey, alebo bourbonom. Toto sú oblasti, v ktorých sa máme kam posunúť. Aj preto pripravujeme napríklad riadené degustácie alebo rôzne iné zaujímavé podujatia. Ich primárnym cieľom je priblížiť verejnosti kategóriu írskej whiskey, v ktorej dominuje Jameson. Ďalšie informácie sa budú môcť fanúšikovia írskej whiskey dozvedieť aj cez moju oficiálnu ambassador-stránku na Facebooku.

Bolo potrebné sa na novú pracovnú úlohu pripravovať?

M.R.: Práca Ambassadora si vyžaduje detailnú znalosť značky Jameson, jej histórie a samotných produktov. Absolvoval som 6-týždňový tréning priamo v Irish Distillers v Írsku a keďže som na Slovensku prvým Jameson Ambassadorom, strávil som nejaký čas aj shadowingom v Prahe, kde už majú túto pozíciu tretí rok. Naplno som sa do práce pustil počas nedávnej Jameson Bus Tour po Slovensku, kde som už prednášal i viedol degustácie. V decembri sa navyše v Írsku stretneme všetci Jameson Ambassadori s celého sveta, aby sme si vymenili skúsenosti z jednotlivých trhov.

Ako sa Vám na novej pozícii páči?

M.R.: Práca Jameson Ambassadora je skvelá v tom, že každý deň je iný. Užívam si, že na tejto pozícii môžem realizovať svoje nápady, človek má určitú kreatívnu voľnosť, ale aj zodpovednosť. Samozrejme, nemôžem si vynachváliť možnosť profesionálne neustále rásť a získavať nové vedomosti v rámci trhu, na ktorom pôsobím. S Jan Becher Slovensko sme už absolvovali cesty do Škótska za Ballentine´s a Chivas Regal, o dva týždne mierim do Karlových Varov do Becherovky. Mojou prioritou však jednoznačne ostáva Jameson a verím, že čaro írskej whiskey objaví čoraz viac Slovákov – snáď i vďaka mne.

Martin Rusko

Má 24 rokov, vyštudoval Ekonomickú Univerzitu v Bratislave, Fakulta Manažmentu , odb. Ekonomika Podniku. Popri štúdiu absolvoval stáže v oblasti bankovníctva a manažmentu. Je nadšeným milovníkom whiskey, vo voľnom čase sa venuje freestyle snowbordingu a horskej cyklistike. Rád cestuje, navštívil množstvo krajín, medzi inými aj Írsko, Škótsko, Island či Rumunsko.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 817
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 616
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 512
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 164
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 161
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 825
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 751
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 743
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Knižná novinka Obyčajný hviezdny prach je dojímavý príbeh plný nádeje.


INZERCIA 14m

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr
SkryťZatvoriť reklamu