SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Aj Slovensko už má svojho Jameson ambasadora

Spotreba írskej whiskey u nás dynamicky rastie.Aj preto neohrozený líder tohto segmentu na perspektívny slovenský trh vyslal zástupcu, ktorý bude bdieť nad vzdelávaním odbornej verejnosti.

Aká je úloha Jameson Ambassadora?

M.R.: Jameson Ambassadori pôsobia na vybraných kľúčových trhoch a ich úlohou je nielen edukácia odbornej i laickej verejnosti, ale tiež brand developing, teda rozvíjanie rôznych aktivít a eventov v súlade so stratégiou značky Jameson.

Čo bude Vašou prioritou a aké aktivity plánujete na Slovensku odštartovať?

M.R.: Mojou prioritou je najmä šírenie dobrého mena Jameson Irish whiskey, ale aj rozvoj segmentu írskej whiskey u nás všeobecne. V komunikácii s barmanmi aj spotrebiteľmi sa chcem zamerať najmä na vysvetlenie spôsobu výroby whiskey Jameson, ukázať, aké chute a vône môžu ľudia v Jamesone nájsť a ako s nimi pracovať. Množstvo ľudí navyše stále presne nepozná rozdiel medzi írskou, škótskou a americkou whiskey, alebo bourbonom. Toto sú oblasti, v ktorých sa máme kam posunúť. Aj preto pripravujeme napríklad riadené degustácie alebo rôzne iné zaujímavé podujatia. Ich primárnym cieľom je priblížiť verejnosti kategóriu írskej whiskey, v ktorej dominuje Jameson. Ďalšie informácie sa budú môcť fanúšikovia írskej whiskey dozvedieť aj cez moju oficiálnu ambassador-stránku na Facebooku.

Bolo potrebné sa na novú pracovnú úlohu pripravovať?

M.R.: Práca Ambassadora si vyžaduje detailnú znalosť značky Jameson, jej histórie a samotných produktov. Absolvoval som 6-týždňový tréning priamo v Irish Distillers v Írsku a keďže som na Slovensku prvým Jameson Ambassadorom, strávil som nejaký čas aj shadowingom v Prahe, kde už majú túto pozíciu tretí rok. Naplno som sa do práce pustil počas nedávnej Jameson Bus Tour po Slovensku, kde som už prednášal i viedol degustácie. V decembri sa navyše v Írsku stretneme všetci Jameson Ambassadori s celého sveta, aby sme si vymenili skúsenosti z jednotlivých trhov.

Ako sa Vám na novej pozícii páči?

M.R.: Práca Jameson Ambassadora je skvelá v tom, že každý deň je iný. Užívam si, že na tejto pozícii môžem realizovať svoje nápady, človek má určitú kreatívnu voľnosť, ale aj zodpovednosť. Samozrejme, nemôžem si vynachváliť možnosť profesionálne neustále rásť a získavať nové vedomosti v rámci trhu, na ktorom pôsobím. S Jan Becher Slovensko sme už absolvovali cesty do Škótska za Ballentine´s a Chivas Regal, o dva týždne mierim do Karlových Varov do Becherovky. Mojou prioritou však jednoznačne ostáva Jameson a verím, že čaro írskej whiskey objaví čoraz viac Slovákov – snáď i vďaka mne.

Martin Rusko

Má 24 rokov, vyštudoval Ekonomickú Univerzitu v Bratislave, Fakulta Manažmentu , odb. Ekonomika Podniku. Popri štúdiu absolvoval stáže v oblasti bankovníctva a manažmentu. Je nadšeným milovníkom whiskey, vo voľnom čase sa venuje freestyle snowbordingu a horskej cyklistike. Rád cestuje, navštívil množstvo krajín, medzi inými aj Írsko, Škótsko, Island či Rumunsko.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky

Stojí za ňou brandingová agentúra GALTON Brands

Tlačové správy

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon pre Slovensko a Českú republiku v segmente dioptrických skiel.

Tlačové správy

Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie

Nečakané rozšírenie koronavírusu postavilo populáciu a taktiež rôzne priemyselné odvetvia pred výzvy v mnohých oblastiach života.