SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

PRezentujte sa! Tlačové správy v hlavných médiách s PR-News.sk

ETARGET spúšťa novú službu PR-News.sk, prostredníctvom ktorej môžu marketingoví a PR špecialisti zverejniť svoje tlačové správy v TOP on-line médiách na Slovensku. Po registrácii má tak ...

Stačí napísať. Tak znie headline novej služby PR-News.sk, určenej nielen PR a marketingovým profesionálom ale prakticky všetkým, ktorí chcú a potrebujú informovať širokú verejnosť. 

„Vyšli sme v ústrety potrebám komunikačného sektora a v spolupráci s našimi partnermi z hlavných slovenských médií sme dnes spustili unikátnu službu, ktorá umožní jednoduché publikovanie PR správ v hlavných slovenských médiách“, hovorí Marcel Vašš, riaditeľ spoločnosti Etarget.

Ako PR-News.sk funguje?

Po jednoduchom zaregistrovaní a akceptovaní podmienok používania služby môže zadávateľ pridať tlačovú správu doplnenú  fotografiami, videom či grafom. Následne si klient zvolí médiá v ktorých si praje PR správu publikovať. Cena za zverejnenie správy v jednom médiu sa začína na sume 80 Eur. Po pridaní správy, výbere médií a realizovaní on-line platby, bude tlačová správa zverejnená v priemere do 15 minút.

„Konkurenčné prostredie si vyžaduje rýchlosť a flexibilitu aj v komunikácií. Možnosť priniesť tlačovú správu čitateľom mienkotvorných médií do niekoľkých minút bolo ešte prednedávnom len zbožným prianím komunikačných profesionálov. Dnešným spustením služby PRnews.sk sa to stáva realitou“, dodáva Marcel Vašš.

Súčasťou služby PR-News.sk je aj reporting publikovania zadaných správ v médiách a podpora cez Facebook a Twitter. Klienti majú tiež možnosť pridať kompletný PRESS KIT, ktorý bude doručený novinárom zaujímajúcich o tému publikovanej tlačovej správy.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Pracoval na konzervatívnych Filipínach. V rešpekte k inakosti nás predbehli
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Digitálne platby a poistenie pre bezstarostnú dovolenku
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 829
  2. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 6 999
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 331
  4. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 5 669
  5. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 124
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 4 055
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 3 736
  8. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 439
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Bez animácií i hlučných večierkov. Dovolenkujte v hoteloch pre dospelých.


INZERCIA 13. jún

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


12. jún

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 12. jún

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 12. jún
SkryťZatvoriť reklamu