SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Absolut predstavuje redizajn svojho radu ochutených vodiek

Verná svojmu kreatívnemu a vizionárskemu dedičstvu, Absolut opäť prekročila konvencie a na ikonické fľaše svojho ochuteného radu umelecky zobrazila prapodstatu každej z príchutí.

Tradičný obrázok plodu, ktorý dal nápoju príchuť, by ste na rozdiel od ostatných ochutených vodiek hľadali na vynovených fľašiach Absolut márne. Verná svojmu kreatívnemu a vizionárskemu dedičstvu, Absolut opäť prekročila konvencie a na ikonické fľaše svojho ochuteného radu umelecky zobrazila prapodstatu každej z príchutí. Túto umeleckú zbierku budete chcieť mať doma aj vy!

„Je to jedna z najdramatickejších zmien, aké sme kedy urobili, a zároveň s istotou náš najodvážnejší dizajnový projekt. Chceli sme priaznivcom Absolut priniesť niečo výrazné a odlíšiteľné, niečo, čo inde nemali možnosť vidieť,“ hovorí Anna Kamjou, Global Design Director spoločnosti Absolut.

Ako zabaliť ovocnú vodku? Na fľaši musí byť jasne vyobrazený plod, ktorý jej dáva chuť. Túto prvoplánovú a štandardnú líniu uvažovania sa dizajnéri Absolut rozhodli zlomiť. Načreli preto do symboliky a mytológie viažucej sa k jednotlivým príchutiam, aby v nich objavili prapodstatu každej ingrediencie – abstraktnú esenciu, ktorá sa stala základom umeleckého stvárnenia na každej fľaši. Pri hľadaní umeleckej interpretácie jednotlivých príchutí navyše dizajnéri Absolut ustúpili od počítačov a ctiac tradície švédskeho umeleckého remesla do rúk uchopili papiere, perá a štetce.

Výsledné diela pritom nevyjadrujú ovocie či jeho chuť ako takú, oveľa viac ide o zhmotnenie energie skrývajúcej sa za každým z plodov a jeho chuťou. Pri Absolut Apeach napríklad jemné pastelové farby a ľahké ťahy štetcom dokonale vystihujú prchavo romantickú a sladkú mäkkosť marhule, kým dizajn hruškovej Absolut Pears prekladá historické spojenie plodu s čistotou a dlhovekosťou do abstraktného tvaru pripomínajúceho hrušku a zároveň i symbol večnosti.

„Už v roku 1979 Absolut provokovala konvencie toho, ako má vyzerať vodka, uvedením svojej inovatívnej a dnes už nepochybne ikonickej fľaše. V roku 1985 sa táto fľaša objavila po prvý raz v umelecky ladenej kampani a odvtedy je umenie neoddeliteľnou súčasťou našej filozofie aj zážitku našich spotrebiteľov. Dnes v tomto kreatívnom duchu obliekame celý ochutený rad Absolut do moderného a neprehliadnuteľného šatu, iného, než čokoľvek na trhu. Postavte jednu z nových fliaš doma na stôl a uvidíte, že sa okamžite stane stredobodom záujmu,“ dodáva Lenka Bačková, brand manažér značky Absolut na SLovensku.

Poznámka:

Všetky ochutené vodky Absolut sa vyrábajú z prírodných príchutí bez pridaného cukru. Redizajnované fľaše zahŕňajú produkty Absolut Pears, Absolut Raspberri, Absolut Vanilia, Absolut Ruby Red a Absolut Wild Tea.

Umelecky redizajnované fľaše radu ochutených vodiek Absolut budú prichádzať postupne na predajne od októbra 2013.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 8 042
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 638
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 557
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 523
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 181
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 900
  7. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 867
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 219
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 9. máj

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 9. máj

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu