INZERCIA

Absolut predstavuje redizajn svojho radu ochutených vodiek

Verná svojmu kreatívnemu a vizionárskemu dedičstvu, Absolut opäť prekročila konvencie a na ikonické fľaše svojho ochuteného radu umelecky zobrazila prapodstatu každej z príchutí.

Tradičný obrázok plodu, ktorý dal nápoju príchuť, by ste na rozdiel od ostatných ochutených vodiek hľadali na vynovených fľašiach Absolut márne. Verná svojmu kreatívnemu a vizionárskemu dedičstvu, Absolut opäť prekročila konvencie a na ikonické fľaše svojho ochuteného radu umelecky zobrazila prapodstatu každej z príchutí. Túto umeleckú zbierku budete chcieť mať doma aj vy!

„Je to jedna z najdramatickejších zmien, aké sme kedy urobili, a zároveň s istotou náš najodvážnejší dizajnový projekt. Chceli sme priaznivcom Absolut priniesť niečo výrazné a odlíšiteľné, niečo, čo inde nemali možnosť vidieť,“ hovorí Anna Kamjou, Global Design Director spoločnosti Absolut.

Ako zabaliť ovocnú vodku? Na fľaši musí byť jasne vyobrazený plod, ktorý jej dáva chuť. Túto prvoplánovú a štandardnú líniu uvažovania sa dizajnéri Absolut rozhodli zlomiť. Načreli preto do symboliky a mytológie viažucej sa k jednotlivým príchutiam, aby v nich objavili prapodstatu každej ingrediencie – abstraktnú esenciu, ktorá sa stala základom umeleckého stvárnenia na každej fľaši. Pri hľadaní umeleckej interpretácie jednotlivých príchutí navyše dizajnéri Absolut ustúpili od počítačov a ctiac tradície švédskeho umeleckého remesla do rúk uchopili papiere, perá a štetce.

Výsledné diela pritom nevyjadrujú ovocie či jeho chuť ako takú, oveľa viac ide o zhmotnenie energie skrývajúcej sa za každým z plodov a jeho chuťou. Pri Absolut Apeach napríklad jemné pastelové farby a ľahké ťahy štetcom dokonale vystihujú prchavo romantickú a sladkú mäkkosť marhule, kým dizajn hruškovej Absolut Pears prekladá historické spojenie plodu s čistotou a dlhovekosťou do abstraktného tvaru pripomínajúceho hrušku a zároveň i symbol večnosti.

„Už v roku 1979 Absolut provokovala konvencie toho, ako má vyzerať vodka, uvedením svojej inovatívnej a dnes už nepochybne ikonickej fľaše. V roku 1985 sa táto fľaša objavila po prvý raz v umelecky ladenej kampani a odvtedy je umenie neoddeliteľnou súčasťou našej filozofie aj zážitku našich spotrebiteľov. Dnes v tomto kreatívnom duchu obliekame celý ochutený rad Absolut do moderného a neprehliadnuteľného šatu, iného, než čokoľvek na trhu. Postavte jednu z nových fliaš doma na stôl a uvidíte, že sa okamžite stane stredobodom záujmu,“ dodáva Lenka Bačková, brand manažér značky Absolut na SLovensku.

Poznámka:

Všetky ochutené vodky Absolut sa vyrábajú z prírodných príchutí bez pridaného cukru. Redizajnované fľaše zahŕňajú produkty Absolut Pears, Absolut Raspberri, Absolut Vanilia, Absolut Ruby Red a Absolut Wild Tea.

Umelecky redizajnované fľaše radu ochutených vodiek Absolut budú prichádzať postupne na predajne od októbra 2013.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson

Millennials are the largest pool of potential employees, and the most attractive because of their high education level.

Tlačové správy

Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?

Známy šéfkuchár Vojto Artz prezradil, čo bude hýbať svetom gastronómie v roku 2018.

Tlačové správy

Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!

Nový projekt na Furči nerobí kompromisy medzi dostupnosťou a pokojným bývaním.

Tlačové správy

Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku

Miesto nerušeného oddychu, športového vyžitia a adrenalínových zážitkov. Aj také sú Tatry.