SME
Utorok, 10. december, 2019 | Meniny má Radúz
INZERCIA

Absolut predstavuje redizajn svojho radu ochutených vodiek

Verná svojmu kreatívnemu a vizionárskemu dedičstvu, Absolut opäť prekročila konvencie a na ikonické fľaše svojho ochuteného radu umelecky zobrazila prapodstatu každej z príchutí.

Tradičný obrázok plodu, ktorý dal nápoju príchuť, by ste na rozdiel od ostatných ochutených vodiek hľadali na vynovených fľašiach Absolut márne. Verná svojmu kreatívnemu a vizionárskemu dedičstvu, Absolut opäť prekročila konvencie a na ikonické fľaše svojho ochuteného radu umelecky zobrazila prapodstatu každej z príchutí. Túto umeleckú zbierku budete chcieť mať doma aj vy!

„Je to jedna z najdramatickejších zmien, aké sme kedy urobili, a zároveň s istotou náš najodvážnejší dizajnový projekt. Chceli sme priaznivcom Absolut priniesť niečo výrazné a odlíšiteľné, niečo, čo inde nemali možnosť vidieť,“ hovorí Anna Kamjou, Global Design Director spoločnosti Absolut.

Ako zabaliť ovocnú vodku? Na fľaši musí byť jasne vyobrazený plod, ktorý jej dáva chuť. Túto prvoplánovú a štandardnú líniu uvažovania sa dizajnéri Absolut rozhodli zlomiť. Načreli preto do symboliky a mytológie viažucej sa k jednotlivým príchutiam, aby v nich objavili prapodstatu každej ingrediencie – abstraktnú esenciu, ktorá sa stala základom umeleckého stvárnenia na každej fľaši. Pri hľadaní umeleckej interpretácie jednotlivých príchutí navyše dizajnéri Absolut ustúpili od počítačov a ctiac tradície švédskeho umeleckého remesla do rúk uchopili papiere, perá a štetce.

Výsledné diela pritom nevyjadrujú ovocie či jeho chuť ako takú, oveľa viac ide o zhmotnenie energie skrývajúcej sa za každým z plodov a jeho chuťou. Pri Absolut Apeach napríklad jemné pastelové farby a ľahké ťahy štetcom dokonale vystihujú prchavo romantickú a sladkú mäkkosť marhule, kým dizajn hruškovej Absolut Pears prekladá historické spojenie plodu s čistotou a dlhovekosťou do abstraktného tvaru pripomínajúceho hrušku a zároveň i symbol večnosti.

„Už v roku 1979 Absolut provokovala konvencie toho, ako má vyzerať vodka, uvedením svojej inovatívnej a dnes už nepochybne ikonickej fľaše. V roku 1985 sa táto fľaša objavila po prvý raz v umelecky ladenej kampani a odvtedy je umenie neoddeliteľnou súčasťou našej filozofie aj zážitku našich spotrebiteľov. Dnes v tomto kreatívnom duchu obliekame celý ochutený rad Absolut do moderného a neprehliadnuteľného šatu, iného, než čokoľvek na trhu. Postavte jednu z nových fliaš doma na stôl a uvidíte, že sa okamžite stane stredobodom záujmu,“ dodáva Lenka Bačková, brand manažér značky Absolut na SLovensku.

Poznámka:

Všetky ochutené vodky Absolut sa vyrábajú z prírodných príchutí bez pridaného cukru. Redizajnované fľaše zahŕňajú produkty Absolut Pears, Absolut Raspberri, Absolut Vanilia, Absolut Ruby Red a Absolut Wild Tea.

Umelecky redizajnované fľaše radu ochutených vodiek Absolut budú prichádzať postupne na predajne od októbra 2013.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,5 miliónov čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

ŠKODA AUTO Slovensko vysadila v Petržalke stromovú alej

Výsadba stromovej aleje v Petržalke je ukončená.

Zamestnanci ŠKODA AUTO SLOVENSKO priložili ruku k dielu a v spolupráci s Magistrátom hlavného mesta Slovenska Bratislavy sadili stromy na Starohájskej ulici v Petržalke.
Tlačové správy

Predíďte úniku dokumentov. Označkujte ich

V dobe elektronických dokumentov je odhalenie ich úniku a prevencia proti nemu zložitejšia.

Tlačové správy

Nákup darčekov môže byť tento týždeň výhodnejší

Váš vianočný rozpočet sa nemusí bezpodmienečne zrútiť ako domček z kariet.