SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Yves Saint Laurent a Opium

Spojenie módy a parfumu. Výsledok príťažlivý a sexy parfum Opium.

Tohto pána netreba nikomu zvlášť predstavovať. Móda, parfumy a vône, celebrity a svetoznáme ikony, to všetko sa dnes spája do jedného celku. Veľa rôznych módnych trendov sa prelína s inými priemyslami. Inak to nebude ani v prípade Yves Saint Laurenta.

Každý z nás ho pozná ako veľmi extravagantného módneho návrhára, ktorý sa nebojí experimentovať s ničím. Aj svet vôní a parfemov poňal po svojom. Sústredil sa najmä na ženské vône.

Kedysi boli ženy oveľa viac praktické a krotili svoje túžby. YSL však dal žene parfumom Opium úplne iný nádych. Do popredia chcel dostať práve ženskosť a dať najavo sexualitu. „Ženy sú dnes otvorené svojej sexualite, a také sú aj ich parfemy. A na toto neustále myslím pri navrhovaní vôní a módy. Ženy, hlavne tie pracujúce, sa stávajú silnejšími. Verím, že od svojho parfemu očakávajú, že im dodá vnútornú silu a energiu.“

YSL vždy tvrdil, že vôňa má zlákať muža. Má fungovať ako návnada pri lovení divých zvierat. A presne taká je vôňa Opium, príťažlivá, zvodná a sexy, ktorú predstavil v roku 1977. Rovnako sa vyhral aj s flakónom, na ktorom boli dovtedy zatiaľ nepoužité materiály.

Žena ako samostatná osobnosť bola vždy pre YSL veľmi inšpiratívna. Tvrdí, že móda určuje smer a parfum ju nasleduje. Preto do svojej práce vkladá toľko úsilia, aby všetko spolu ladilo. Zohľadňuje ročné obdobie , v ktorom tvorí, no najmä ženskú náladu. A to všetky dámy dobre vieme, že to je bezodná studnica inšpirácie.

YSL spojil tieto dva priemysle práve preto, lebo je presvedčený, že správnym parfumov sa pozdvihne duša tela, prejavia sa emócie a zlepší sa nálada. Dáva ženám dôležitosť, úctu a zdôrazňuje ich krásu zvonka aj zvnútra. Žeby práve toto bol jeho recept na úspech?

V každom prípade sú všetky jeho parfémy pôvabné, zmyselné a jedinečné. Páni ak ešte nemáte nápad na vianočný darček pre svoje dámy, skúste sa uberať aj týmto smerom. Dámy budú nadšené.

Vaše parfemy.sme.sk – www.parfemy.sme.sk

Prevádzkovateľom obchodu a zároveň predávajúcim je spoločnosť Parfumy a Kozmetika, s.r.o., jeden z najväčších predajcov parfémov, značkových hodiniek a šperkov na slovenskom trhu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  2. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  3. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  6. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 12 025
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 8 622
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 7 021
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 701
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 5 520
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 198
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 3 969
  8. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel 3 801
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Bez animácií i hlučných večierkov. Dovolenkujte v hoteloch pre dospelých.


INZERCIA 13. jún

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


12. jún

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 12. jún

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 12. jún
SkryťZatvoriť reklamu