SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Inovatívne metódy pomohli predať desiatky pozemkov

Projekt Rozárium Kvetoslavov zaznamenal výrazný úspech vďaka jedinečnému konceptu

Projekt Rozárium Kvetoslavov zaznamenal výrazný úspech vďaka jedinečnému konceptu

Rozárium Kvetoslavov patrí bezpochyby k tým realitným projektom, ktoré majú osobitné čaro i svoj osobitý príbeh.

V roku 2010 prijala Oľga Zadňančinová ako skúsená odborníčka v oblasti realít možnosť zrealizovať predaj 83 pozemkov určených na výstavbu rodinných domov neďaleko Bratislavy. Išlo však o lokalitu v ktorej projekt stagnoval už od roku 2007 s jediným predaným pozemkom. Spolu s projektovou manažérkou Henrietou Remišovou, ktorá sa špecializuje na inovácie sa rozhodli nájsť riešenie.

Viac ako 60 predaných pozemkov za dva roky

V úplných začiatkoch bolo nutné nájsť spôsob, ako oživiť lokalitu, o ktorú ľudia nejavili záujem už niekoľko rokov. Dôležité bolo vytvoriť zónu, ktorá navodí príjemný pocit a chuť vytvoriť si svoj domov práve tam. So súhlasom majiteľa projektu sa preto rozhodli vykročiť alternatívnym spôsobom a inovatívnymi metódami zabezpečili, aby bolo toto prostredie nabité pozitívnou energiou. Niektoré z metód sú známe hlavne v zahraničí, v slovenskom realitnom biznise sú skôr novinkou, resp. využívajú sa len sporadicky. Pre projekt Rozárium Kvetoslavov to bol len začiatok. Cieľom bolo pripraviť čo najviac možností pre kvalitné bývanie v súlade s energetickým potenciálom lokality. To sa podarilo. Inovatívne prvky sa následne uplatňovali v každej fáze predaja a v priebehu dvoch rokov sa podarilo predať viac ako 60 pozemkov. V záverečnej fáze sa predaj zvýšil ešte o vyše 40 percent.

Čarovný nápad s emóciou domova

V začiatkom leta 2013 pristúpila projektová manažérka k ďalšiemu kroku a k projektu prizvala skupinu ľudí so silným potenciálom z radov profesionálov z rôznych oblastí. Pridali sa marketingový konzultant Alexander Móži, PR expertka Kristína Havasová, online odborník Róbert Molnár a hypotekárny špecialista Kamil Bučo.  Spojili sily a hľadali možnosti, ako zaujať a zefektívniť dopredaj pozemkov. A tak sa zrodil koncept s pracovným názvom Pani Zajacová.

Nebolo ťažké vyzdvihnúť to, čo Rozárium odlišuje od iných projektov. Hlavným motívom bol preto pocit domova a s tým spojené emócie pokoja a pohody. Dopyt po pozemkoch začal opäť stúpať.

Cieľovou skupinou boli v tomto prípade mladí ľudia pracujúci v bratislavských business centrách, pre ktorých je v kontraste k rýchlemu životnému štýlu túžba po pokojnom zázemí pre rodinný život. A tak sa priamo k nim dostala rozvoniavajúca bábovka a pani Zajacová – roztomilá žienka, typická vidiecka osobnosť, ktorá dodáva Kvetoslavovu tradičný kolorit. Pani Zajacová oslovovala ľudí v business centrách s jej vlastnou milotou a spolu s bábovkou vniesla do bežných pracovných povinností nádych a vôňu domova. Reakcie boli viac ako prekvapujúce – okoloidúci sa pristavili, vypytovali sa na Rozárium a na život na dedine neďaleko mesta. Dopyt po pozemkoch ďalej stúpal a zainteresovaní vedeli, že sa vybrali tým správnym smerom.

Pridali sa aj celebrity

Koncept zaujal aj obľúbenú moderátorku Mirku Šmahel Kalisovú a jej manžela Martina. Pár s radosťou prijal ponuku na účinkovanie v bulvárne ladenom materiáli, ktorý spojil dvojicu s pani Zajacovou v rámci návštevy priamo v Kvetoslavove. A k tomu všetkému sa nečakane pridala úžasná správa, že čakajú svojho prvého potomka. Súzvuk krásnych okolností a nadšenia v tíme spôsobil, že sa o projekte čoraz viac hovorilo a nám bolo jasné, že je na tej správnej ceste. 

V projekte Rozárium Kvetoslavov skupinka profesionálov našla spôsob, ako kreatívnymi krokmi a správnym spojením dopomôcť k naplneniu cieľa, ktorým nebolo len nájsť majiteľov pozemkov, ale dopriať domov rodinám. 

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 958
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 492
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 333
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 575
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 864
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 293
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 005
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 764
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Júnový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 6. jún

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 6. jún

Na akciu prídu aj futbalisti Spartaka.


INZERCIA 6. jún
Klinika ponúka komplexné služby od gynekológie, urológie, psychológie, výživového poradenstva, imunológie až po genetické vyšetrenia.

Umelá inteligencia, genetika, špecialisti na jednom mieste. Pozrite, ako vyzerá.


INZERCIA 5. jún
SkryťZatvoriť reklamu