Projekt Rozárium Kvetoslavov zaznamenal výrazný úspech vďaka jedinečnému konceptu
Rozárium Kvetoslavov patrí bezpochyby k tým realitným projektom, ktoré majú osobitné čaro i svoj osobitý príbeh.
V roku 2010 prijala Oľga Zadňančinová ako skúsená odborníčka v oblasti realít možnosť zrealizovať predaj 83 pozemkov určených na výstavbu rodinných domov neďaleko Bratislavy. Išlo však o lokalitu v ktorej projekt stagnoval už od roku 2007 s jediným predaným pozemkom. Spolu s projektovou manažérkou Henrietou Remišovou, ktorá sa špecializuje na inovácie sa rozhodli nájsť riešenie.
Viac ako 60 predaných pozemkov za dva roky
V úplných začiatkoch bolo nutné nájsť spôsob, ako oživiť lokalitu, o ktorú ľudia nejavili záujem už niekoľko rokov. Dôležité bolo vytvoriť zónu, ktorá navodí príjemný pocit a chuť vytvoriť si svoj domov práve tam. So súhlasom majiteľa projektu sa preto rozhodli vykročiť alternatívnym spôsobom a inovatívnymi metódami zabezpečili, aby bolo toto prostredie nabité pozitívnou energiou. Niektoré z metód sú známe hlavne v zahraničí, v slovenskom realitnom biznise sú skôr novinkou, resp. využívajú sa len sporadicky. Pre projekt Rozárium Kvetoslavov to bol len začiatok. Cieľom bolo pripraviť čo najviac možností pre kvalitné bývanie v súlade s energetickým potenciálom lokality. To sa podarilo. Inovatívne prvky sa následne uplatňovali v každej fáze predaja a v priebehu dvoch rokov sa podarilo predať viac ako 60 pozemkov. V záverečnej fáze sa predaj zvýšil ešte o vyše 40 percent.
Čarovný nápad s emóciou domova
V začiatkom leta 2013 pristúpila projektová manažérka k ďalšiemu kroku a k projektu prizvala skupinu ľudí so silným potenciálom z radov profesionálov z rôznych oblastí. Pridali sa marketingový konzultant Alexander Móži, PR expertka Kristína Havasová, online odborník Róbert Molnár a hypotekárny špecialista Kamil Bučo. Spojili sily a hľadali možnosti, ako zaujať a zefektívniť dopredaj pozemkov. A tak sa zrodil koncept s pracovným názvom Pani Zajacová.
Nebolo ťažké vyzdvihnúť to, čo Rozárium odlišuje od iných projektov. Hlavným motívom bol preto pocit domova a s tým spojené emócie pokoja a pohody. Dopyt po pozemkoch začal opäť stúpať.
Cieľovou skupinou boli v tomto prípade mladí ľudia pracujúci v bratislavských business centrách, pre ktorých je v kontraste k rýchlemu životnému štýlu túžba po pokojnom zázemí pre rodinný život. A tak sa priamo k nim dostala rozvoniavajúca bábovka a pani Zajacová – roztomilá žienka, typická vidiecka osobnosť, ktorá dodáva Kvetoslavovu tradičný kolorit. Pani Zajacová oslovovala ľudí v business centrách s jej vlastnou milotou a spolu s bábovkou vniesla do bežných pracovných povinností nádych a vôňu domova. Reakcie boli viac ako prekvapujúce – okoloidúci sa pristavili, vypytovali sa na Rozárium a na život na dedine neďaleko mesta. Dopyt po pozemkoch ďalej stúpal a zainteresovaní vedeli, že sa vybrali tým správnym smerom.
Pridali sa aj celebrity
Koncept zaujal aj obľúbenú moderátorku Mirku Šmahel Kalisovú a jej manžela Martina. Pár s radosťou prijal ponuku na účinkovanie v bulvárne ladenom materiáli, ktorý spojil dvojicu s pani Zajacovou v rámci návštevy priamo v Kvetoslavove. A k tomu všetkému sa nečakane pridala úžasná správa, že čakajú svojho prvého potomka. Súzvuk krásnych okolností a nadšenia v tíme spôsobil, že sa o projekte čoraz viac hovorilo a nám bolo jasné, že je na tej správnej ceste.
V projekte Rozárium Kvetoslavov skupinka profesionálov našla spôsob, ako kreatívnymi krokmi a správnym spojením dopomôcť k naplneniu cieľa, ktorým nebolo len nájsť majiteľov pozemkov, ale dopriať domov rodinám.