SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Inovatívne metódy pomohli predať desiatky pozemkov

Projekt Rozárium Kvetoslavov zaznamenal výrazný úspech vďaka jedinečnému konceptu

Projekt Rozárium Kvetoslavov zaznamenal výrazný úspech vďaka jedinečnému konceptu

Rozárium Kvetoslavov patrí bezpochyby k tým realitným projektom, ktoré majú osobitné čaro i svoj osobitý príbeh.

V roku 2010 prijala Oľga Zadňančinová ako skúsená odborníčka v oblasti realít možnosť zrealizovať predaj 83 pozemkov určených na výstavbu rodinných domov neďaleko Bratislavy. Išlo však o lokalitu v ktorej projekt stagnoval už od roku 2007 s jediným predaným pozemkom. Spolu s projektovou manažérkou Henrietou Remišovou, ktorá sa špecializuje na inovácie sa rozhodli nájsť riešenie.

Viac ako 60 predaných pozemkov za dva roky

V úplných začiatkoch bolo nutné nájsť spôsob, ako oživiť lokalitu, o ktorú ľudia nejavili záujem už niekoľko rokov. Dôležité bolo vytvoriť zónu, ktorá navodí príjemný pocit a chuť vytvoriť si svoj domov práve tam. So súhlasom majiteľa projektu sa preto rozhodli vykročiť alternatívnym spôsobom a inovatívnymi metódami zabezpečili, aby bolo toto prostredie nabité pozitívnou energiou. Niektoré z metód sú známe hlavne v zahraničí, v slovenskom realitnom biznise sú skôr novinkou, resp. využívajú sa len sporadicky. Pre projekt Rozárium Kvetoslavov to bol len začiatok. Cieľom bolo pripraviť čo najviac možností pre kvalitné bývanie v súlade s energetickým potenciálom lokality. To sa podarilo. Inovatívne prvky sa následne uplatňovali v každej fáze predaja a v priebehu dvoch rokov sa podarilo predať viac ako 60 pozemkov. V záverečnej fáze sa predaj zvýšil ešte o vyše 40 percent.

Čarovný nápad s emóciou domova

V začiatkom leta 2013 pristúpila projektová manažérka k ďalšiemu kroku a k projektu prizvala skupinu ľudí so silným potenciálom z radov profesionálov z rôznych oblastí. Pridali sa marketingový konzultant Alexander Móži, PR expertka Kristína Havasová, online odborník Róbert Molnár a hypotekárny špecialista Kamil Bučo.  Spojili sily a hľadali možnosti, ako zaujať a zefektívniť dopredaj pozemkov. A tak sa zrodil koncept s pracovným názvom Pani Zajacová.

Nebolo ťažké vyzdvihnúť to, čo Rozárium odlišuje od iných projektov. Hlavným motívom bol preto pocit domova a s tým spojené emócie pokoja a pohody. Dopyt po pozemkoch začal opäť stúpať.

Cieľovou skupinou boli v tomto prípade mladí ľudia pracujúci v bratislavských business centrách, pre ktorých je v kontraste k rýchlemu životnému štýlu túžba po pokojnom zázemí pre rodinný život. A tak sa priamo k nim dostala rozvoniavajúca bábovka a pani Zajacová – roztomilá žienka, typická vidiecka osobnosť, ktorá dodáva Kvetoslavovu tradičný kolorit. Pani Zajacová oslovovala ľudí v business centrách s jej vlastnou milotou a spolu s bábovkou vniesla do bežných pracovných povinností nádych a vôňu domova. Reakcie boli viac ako prekvapujúce – okoloidúci sa pristavili, vypytovali sa na Rozárium a na život na dedine neďaleko mesta. Dopyt po pozemkoch ďalej stúpal a zainteresovaní vedeli, že sa vybrali tým správnym smerom.

Pridali sa aj celebrity

Koncept zaujal aj obľúbenú moderátorku Mirku Šmahel Kalisovú a jej manžela Martina. Pár s radosťou prijal ponuku na účinkovanie v bulvárne ladenom materiáli, ktorý spojil dvojicu s pani Zajacovou v rámci návštevy priamo v Kvetoslavove. A k tomu všetkému sa nečakane pridala úžasná správa, že čakajú svojho prvého potomka. Súzvuk krásnych okolností a nadšenia v tíme spôsobil, že sa o projekte čoraz viac hovorilo a nám bolo jasné, že je na tej správnej ceste. 

V projekte Rozárium Kvetoslavov skupinka profesionálov našla spôsob, ako kreatívnymi krokmi a správnym spojením dopomôcť k naplneniu cieľa, ktorým nebolo len nájsť majiteľov pozemkov, ale dopriať domov rodinám. 

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  2. Zlatý sen vo vzduchu
  3. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  4. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  5. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  6. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  8. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 028
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 240
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 052
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 759
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 632
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 824
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 177
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 612
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 7 h

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Kultúrna a eventová scéna Bratislavy sa dočká skutočne multifunkčného priestoru.


INZERCIA 7. máj
SkryťZatvoriť reklamu