INZERCIA

Z Jan Becher Slovensko sa stáva Pernod Ricard Slovakia

Slovensko v rámci nadnárodného koncernu Pernod Ricard získava nezávislejšiu pozíciu.

Slovensko v rámci nadnárodného koncernu Pernod Ricard získava nezávislejšiu pozíciu.

Slovenská divízia francúzskej skupiny Pernod Ricard, co-lídra v oblasti výroby a distribúcie destilátov a vína na svete, sa svojim partnerom od 1. januára 2014 predstaví po novom. Pod názvom Pernod Ricard Slovakia sa tak zaraďuje k distribútorským krajinám, ktoré vo svojom mene nesú názov koncernu a štátu, zatiaľ čo vlastníci značiek používajú v názve meno značky.

Slovensko tak v rámci koncernu Pernod Ricard opäť posilňuje svoju pozíciu. Za obchodné aktivity na slovenskom trhu zodpovedá tím, ktorý riadi Tomáš Huba, marketingové oddelenie vedie Veronika Wimmerová, finančné oddelenie Radoslav Bisták a CEO spoločnosti je Erik Čížek.

„Všetkým kolegom sa chcem veľmi pekne poďakovať za ich úsilie, v dôsledku ktorého sa od 1.1.2014 posunieme opäť o niečo ďalej. Vznik Pernod Ricard Slovakia je aj uznaním našej spoločnej práce a vynikajúcich výsledkov, vďaka ktorým je Slovensko v rámci koncernu jedným z najdynamickejšie rastúcich trhov v Európe,“ hovorí E. Čížek.

Pernod Ricard

Spoločnosť Pernod Ricard Slovakia, ktorá je súčasťou nadnárodného koncernu Pernod Ricard, v súčasnosti distribuuje viac ako 30 známych svetových značiek alkoholu. Patrí medzi nich napr. Becherovka, Becherovka Lemond, Absolut, Ballantine´s, Jameson, Havana Club, Beefeater, Chivas Regal, Martell, Olmeca, Kahlúa, Malibu, Jacob´s Creek, Graffigna, Champagne Mumm, Perrier-Jouët, prémiový likér Cordial, aperitív KV 14 a mnohé ďalšie.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy

Obľúbená služba z mobilnej aplikácie je odteraz dostupná pre všetkých už od 1€.

Tlačové správy

Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo

V Jarabinkách je už 80 % bytov je predaných! Popularitu projektu najlepšie vystihujú tri slová: výnimočne dobré susedstvo.

Tlačové správy

Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť

Jeden z importovaných sviatkov som si s vnúčatami natoľko obľúbil, že za ním už po tretí raz vycestujeme. Opät do Tatralandie.

Tlačové správy

Brieždenie pod lomenicou

Úspešný workshop ARCHTVOR má už druhý ročník za sebou.