SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Z Jan Becher Slovensko sa stáva Pernod Ricard Slovakia

Slovensko v rámci nadnárodného koncernu Pernod Ricard získava nezávislejšiu pozíciu.

Slovensko v rámci nadnárodného koncernu Pernod Ricard získava nezávislejšiu pozíciu.

Slovenská divízia francúzskej skupiny Pernod Ricard, co-lídra v oblasti výroby a distribúcie destilátov a vína na svete, sa svojim partnerom od 1. januára 2014 predstaví po novom. Pod názvom Pernod Ricard Slovakia sa tak zaraďuje k distribútorským krajinám, ktoré vo svojom mene nesú názov koncernu a štátu, zatiaľ čo vlastníci značiek používajú v názve meno značky.

Slovensko tak v rámci koncernu Pernod Ricard opäť posilňuje svoju pozíciu. Za obchodné aktivity na slovenskom trhu zodpovedá tím, ktorý riadi Tomáš Huba, marketingové oddelenie vedie Veronika Wimmerová, finančné oddelenie Radoslav Bisták a CEO spoločnosti je Erik Čížek.

„Všetkým kolegom sa chcem veľmi pekne poďakovať za ich úsilie, v dôsledku ktorého sa od 1.1.2014 posunieme opäť o niečo ďalej. Vznik Pernod Ricard Slovakia je aj uznaním našej spoločnej práce a vynikajúcich výsledkov, vďaka ktorým je Slovensko v rámci koncernu jedným z najdynamickejšie rastúcich trhov v Európe,“ hovorí E. Čížek.

Pernod Ricard

Spoločnosť Pernod Ricard Slovakia, ktorá je súčasťou nadnárodného koncernu Pernod Ricard, v súčasnosti distribuuje viac ako 30 známych svetových značiek alkoholu. Patrí medzi nich napr. Becherovka, Becherovka Lemond, Absolut, Ballantine´s, Jameson, Havana Club, Beefeater, Chivas Regal, Martell, Olmeca, Kahlúa, Malibu, Jacob´s Creek, Graffigna, Champagne Mumm, Perrier-Jouët, prémiový likér Cordial, aperitív KV 14 a mnohé ďalšie.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 16 542
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 502
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 252
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 159
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 807
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 759
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 705
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 891
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu