SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Z Jan Becher Slovensko sa stáva Pernod Ricard Slovakia

Slovensko v rámci nadnárodného koncernu Pernod Ricard získava nezávislejšiu pozíciu.

Slovensko v rámci nadnárodného koncernu Pernod Ricard získava nezávislejšiu pozíciu.

Slovenská divízia francúzskej skupiny Pernod Ricard, co-lídra v oblasti výroby a distribúcie destilátov a vína na svete, sa svojim partnerom od 1. januára 2014 predstaví po novom. Pod názvom Pernod Ricard Slovakia sa tak zaraďuje k distribútorským krajinám, ktoré vo svojom mene nesú názov koncernu a štátu, zatiaľ čo vlastníci značiek používajú v názve meno značky.

Slovensko tak v rámci koncernu Pernod Ricard opäť posilňuje svoju pozíciu. Za obchodné aktivity na slovenskom trhu zodpovedá tím, ktorý riadi Tomáš Huba, marketingové oddelenie vedie Veronika Wimmerová, finančné oddelenie Radoslav Bisták a CEO spoločnosti je Erik Čížek.

„Všetkým kolegom sa chcem veľmi pekne poďakovať za ich úsilie, v dôsledku ktorého sa od 1.1.2014 posunieme opäť o niečo ďalej. Vznik Pernod Ricard Slovakia je aj uznaním našej spoločnej práce a vynikajúcich výsledkov, vďaka ktorým je Slovensko v rámci koncernu jedným z najdynamickejšie rastúcich trhov v Európe,“ hovorí E. Čížek.

Pernod Ricard

Spoločnosť Pernod Ricard Slovakia, ktorá je súčasťou nadnárodného koncernu Pernod Ricard, v súčasnosti distribuuje viac ako 30 známych svetových značiek alkoholu. Patrí medzi nich napr. Becherovka, Becherovka Lemond, Absolut, Ballantine´s, Jameson, Havana Club, Beefeater, Chivas Regal, Martell, Olmeca, Kahlúa, Malibu, Jacob´s Creek, Graffigna, Champagne Mumm, Perrier-Jouët, prémiový likér Cordial, aperitív KV 14 a mnohé ďalšie.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  2. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  3. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  4. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  7. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  8. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  1. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  2. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  3. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  4. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  5. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  6. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  7. Zlatý sen vo vzduchu
  8. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 8 165
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 740
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 654
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 595
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 767
  6. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 3 220
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 910
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 227
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Májový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia od nás dostanú darček!


INZERCIA 2 h

Na realitnom trhu sa objavila novinka – developer Čerešní zhodnotí domáce úspory.


INZERCIA 2 h

Chutia ako domov, sú čerstvé, kvalitné a nájdete ich pokope na jednom mieste.


INZERCIA 2 h

Lenka Madlenová, známa módna blogerka, dlhé roky učí ľudí nebáť sa farieb, kombinovať ich a experimentovať s oblečením.


INZERCIA 2 h
SkryťZatvoriť reklamu