SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Televíziu Magio už sleduje viac ako 200 000 zákazníkov

Digitálna televízia Magio od Slovak Telekomu je na trhu od roku 2006 a odvtedy sa stala synonymom pre digitálnu televíziu na Slovensku.

Digitálnu televíziu Magio od Slovak Telekomu si zapína už viac ako 200 000 zákazníkov. 

Šťastlivec s týmto poradovým číslom si bude môcť Magio TV vychutnať na špičkovom LED televízore, ktorý si dnes prebral v predajni Telekomu. Peter Terpák, senior manažér pre mass market segment, odovzdal pánovi Slavomírovi z Martina 50-palcový Smart televízor značky Samsung a zaželal mu dostatok skvelého obsahu. Dvestotisíci zákazník zároveň od Telekomu získal 10,1" tablet Lenovo, na ktorom môže vďaka Magio TV GO pozerať svoje obľúbené programy kdekoľvek. 

V priebehu minulého roka Telekom rozširoval obsahovú ponuku vrátane TV kanálov vo vysokom rozlíšení - v súčasnosti je Magio TV s 35 HD kanálmi lídrom na trhu. Ďalším dôvodom na rast počtu zákazníkov Magio TV bolo zaradenie exkluzívnych športových programy, ktoré vysielajú Ligu majstrov, Premiere League a ďalšie atraktívne súťaže a športy. Tieto TV kanály sú pre zákazníkov Magia zadarmo až do Veľkej noci. V tomto roku sa firma chce sústrediť na vylepšovanie funkcií v televízii Magio a Magio TV GO. 

Digitálna televízia Magio od Slovak Telekomu je na trhu od roku 2006 a odvtedy sa stala synonymom pre digitálnu televíziu na Slovensku. Magio TV mení pohľad diváka na sledovanie televízie. Už to nie je len statické zariadenie v domácnosti, ktoré vysiela stanovený program, ale teraz si môže sám vybrať, čo a kedy bude sledovať. Po predstavení satelitného variantu Magio Sat na začiatku roka 2010 a faktickom rozšírení pokrytia služby na celé územie Slovenska sa jej obľúbenosť ešte zvýšila, čo potvrdzuje aj aktuálny nárast počtu zákazníkov.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre. Chcú pravdu
  2. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  3. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  4. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  6. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  1. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  2. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  3. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  4. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  5. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  6. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  7. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  8. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 21 153
  2. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 6 179
  3. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 5 675
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 3 729
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 645
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 404
  7. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 265
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 2 253
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Epická2 od Samsungu bola skutočne epická.


INZERCIA 15m

Eugen Savojský sa vracia do slovenských dejín.


INZERCIA 15m

Nové číslo magazínu SME ženy je v predaji aj s darčekom.


INZERCIA 9. júl

V Tunisku sa natáčali scény z filmu o Angelike aj Gladiátor.


INZERCIA 8. júl
SkryťZatvoriť reklamu