Obľúbený televízny seriál prichádza s novou znelkou a v novom prevedení. Populárne dievčatko môžete vidieť v reklame Raiffeisen banky.
Spomeniete si ešte na známu znelku, ktorou začínal každý nový diel? Už po niekoľkých sekundách sledovania novej Bambuľky zistíte, že niečo nesedí. Hudba je stále rovnaká, ale v texte sa nespomína dedo Jozef ani stuhou previazaná škatuľka. Populárne dievčatko známe z pôvodného slovenského seriálu sa vracia v reklame Raiffeisen banky. Deda Jozefa stvárňuje herec František Kovár a úlohu malej Bambuľky získala Markétka Šarudyová.
[content type="video" source="youtube" id="?utm_source=sme.sk" width="490" height="350"][/content]
Na nakrúcanie sa bol pozrieť aj autor pôvodného scenáru seriálu Bambuľkine dobrodružstvá Peter Guldan: „Ďakujem novým tvorcom za skvelé spracovanie a citlivý prístup k dedičstvu, ktoré v sebe seriál nesie už od 80-tych rokov.“
Viac času na svojich blízkych
Banka nadviazala na motívy dobre známej znelky, aby predstavila svoje hodnoty. „Seriál symbolizuje to, akí sme a akí sú naši klienti. Sme tu preto, aby sme im zjednodušili život a mohli tak rovnako, ako dedo Jozef a Bambuľka, tráviť svoj čas so svojimi najbližšími,“ vysvetľuje Lucia Suďová, riaditeľka Raiffeisen banky.
Raiffeisen banka priniesla na trh úplne nový, ľudský prístup ku klientom. V jej pobočkách sa necítia ako na úrade, nájdu tam rodinnú atmosféru, milý detský kútik, úplnou samozrejmosťou je šálka kávy. Navyše, za transakcie v pobočke klienti neplatia nič navyše.
„V Raiffeisen banke veríme, že sa všetko vždy dá povedať jednoducho a ľudsky. Pri našich produktoch nenájdete množstvo parametrov, ktoré možno nekonečne kombinovať, či chytáky písané drobnými písmenkami. Navyše, každý z našich produktov klienti vybavia na jedinú návštevu. Veríme, že si ich obľúbia, pretože ja budem spokojná len vtedy, ak budú spokojní aj naši klienti,“ dodáva Lucia Suďová.