INZERCIA

Vkladové produkty v Poštovej banke sú ešte jednoduchšie

Poštová banka pre svojich klientov upravila ponuku vkladových produktov. Zjednodušené a prehľadné portfólio má prispieť k väčšej zrozumiteľnosti a ešte viac uľahčiť klientom život.

Poštová banka pre svojich klientov upravila ponuku vkladových produktov. Zjednodušené a prehľadné portfólio má prispieť k väčšej zrozumiteľnosti a ešte viac uľahčiť klientom život.

Poštová banka pokračuje v stratégii zjednodušovania portfólia produktov, aby bola pre klientov ešte transparentnejšia. Už minulý rok pristúpila k zrušeniu 8 osobných účtov a balíkov a nahradila ich Dobrým účtom, ktorý obsahuje za jednu cenu všetky najčastejšie bankové služby. Tento rok už priniesla zmeny aj v úverovom portfóliu. Klienti majú k dispozícii Dobrú pôžičku, ktorá nahradila tri iné úverové produkty. Teraz prináša zmeny aj vo vkladoch.

„Jednoduché a prehľadné produkty uľahčujú klientom život. Tí majú záujem o produkty, ktoré nie sú komplikované a spĺňajú všetky ich potreby. V súčasnej hektickej dobe nechcú tráviť čas skúmaním neprehľadných ponúk,“ hovorí Lenka Lendacká, hovorkyňa Poštovej banky.

 
4 najobľúbenejšie vkladové produkty

Od začiatku mája si klienti, ktorí majú záujem o efektívne zhodnocovanie peňazí, môžu vybrať z prehľadnej a jednoduchej ponuky. Široké portfólio 39 vkladových produktov upravila Poštová banka na 4 produkty s najobľúbenejšími dobami viazanosti. Záujemcovia tak môžu siahnuť po termínovaných vkladoch s viazanosťou 12, 24 a 48 mesiacov. V ponuke je aj Zlatá vkladná knižka s 3-mesačnou výpovednou lehotou. A aj naďalej si klienti môžu nechať zhodnocovať svoje úspory s atraktívnymi úrokovými sadzbami až do 2,80 % p. a.

„Poštová banka dlhodobo ponúka jedny z najvýhodnejších úrokových sadzieb na vkladových produktoch a je jej stratégiou v tomto trende pokračovať. Zároveň aj do tejto oblasti chceme vniesť jednoduchosť a prehľadnosť a pomôcť tak klientom lepšie sa orientovať v portfóliu našich produktov,“ dodával Lendacká.
 

Záujem o vkladové produkty stále rastie

Záujem klientov banky o vkladové produkty kontinuálne rastie. Potvrdzujú to aj výsledky za prvý kvartál 2014, kedy objem vkladov medziročne narástol o 17 %. Klienti Poštovej banky preferujú termínované vklady, ktoré ponúkajú zaujímavé úročenie a sú formou efektívneho zhodnocovania ich úspor.

Poštová banka pôsobí na slovenskom trhu už 23 rokov. S miliónom klientov patrí v oblasti retailu k najsilnejším bankám. Jej vlastnú sieť tvorí 44 pobočiek, 216 bankomatov a svoje služby poskytuje aj na viac ako 1 500 poštách po celom Slovensku. Jej klienti majú k dispozícii viac ako 7 000 miest na výber hotovosti. Štandardnú ponuku bankových produktov a služieb dopĺňajú poistné produkty, podielové fondy a dôchodkové sporenie v druhom pilieri.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!

O2 ďakuje ľuďom, ktorí pre nás v Novembri 89 vybojovali slobodu.

Tlačové správy

4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť

Nenechajte sa popliesť poverami či polopravdami o tepelnoizolačných materiáloch

Tlačové správy

Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva

V priestoroch Múzea dopravy v Bratislave 19. októbra 2018

Tlačové správy

XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry

XXIII. Seminár I. Poliačka s medzinárodnou účasťou – Rozvoj cestnej infraštruktúry.