SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Ktoré predstavenie SND je pre vás to pravé? Otestujte sa!

Slovenské národné divadlo a agentúra VISIBILITY pripravili zábavný test, ktorý divákom vyhodnotí, aké predstavenie z repertoáru SND ich najviac vystihuje.

Vybrať si divadelné predstavenie podľa vlastného vkusu nebolo nikdy ľahšie. Priaznivci dramatického umenia majú od pondelka 9. júna 2014 originálnu možnosť spoznať svoju inscenáciu na mieru. Slovenské národné divadlo a agentúra VISIBILITY pripravili zábavný test, ktorý divákom vyhodnotí, aké predstavenie z repertoáru SND ich najviac vystihuje.

Stačí kliknúť na abonentka.snd.sk a odpovedať na deväť otázok o životnom štýle, pričom na výber sú vždy štyri možnosti. Vzápätí návštevník zistí, ktoré predstavenie sa mu hodí najviac a dozvie sa čo-to o svojej divadelnej osobnosti. Navyše získa odporúčanie na abonentný balíček SND podľa vlastných predstáv. A to všetko aj zo smartphonu či z tabletu.  

„Okrem našich pravidelných abonentkárov sme sa tento rok rozhodli osloviť aj návštevníkov, ktorí majú k SND priateľský vzťah, no doteraz si abonentku nekúpili. Aby sme im pomohli vo výbere, dali sme abonentkám „tematickú strechu“ a pripravili zaujímavý typologický test,“ približuje novinku riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.

„Test ,Zisti, ktoré divadelné predstavenie si tyʻ zaujme najmä mladých ľudí. Vďaka tomu, že pobaví a zároveň poradí, má veľký potenciál na šírenie sociálnymi sieťami,“ dopĺňa Júlia Micháleková, digital director VISIBILITY. 

Praktickou súčasťou stránky abonentka.snd.sk je aj prehľadná sekcia Abonentky, v ktorej návštevníci získajú bližšie informácie o jednotlivých abonentných balíčkoch Slovenského národného divadla na nadchádzajúcu 95. sezónu. 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  2. Zlatý sen vo vzduchu
  3. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  4. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  5. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  6. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  8. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 104
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 231
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 047
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 749
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 624
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 824
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 177
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 620
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 6 h

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Kultúrna a eventová scéna Bratislavy sa dočká skutočne multifunkčného priestoru.


INZERCIA 7. máj
SkryťZatvoriť reklamu