INZERCIA

Ktoré predstavenie SND je pre vás to pravé? Otestujte sa!

Slovenské národné divadlo a agentúra VISIBILITY pripravili zábavný test, ktorý divákom vyhodnotí, aké predstavenie z repertoáru SND ich najviac vystihuje.

Vybrať si divadelné predstavenie podľa vlastného vkusu nebolo nikdy ľahšie. Priaznivci dramatického umenia majú od pondelka 9. júna 2014 originálnu možnosť spoznať svoju inscenáciu na mieru. Slovenské národné divadlo a agentúra VISIBILITY pripravili zábavný test, ktorý divákom vyhodnotí, aké predstavenie z repertoáru SND ich najviac vystihuje.

Stačí kliknúť na abonentka.snd.sk a odpovedať na deväť otázok o životnom štýle, pričom na výber sú vždy štyri možnosti. Vzápätí návštevník zistí, ktoré predstavenie sa mu hodí najviac a dozvie sa čo-to o svojej divadelnej osobnosti. Navyše získa odporúčanie na abonentný balíček SND podľa vlastných predstáv. A to všetko aj zo smartphonu či z tabletu.  

„Okrem našich pravidelných abonentkárov sme sa tento rok rozhodli osloviť aj návštevníkov, ktorí majú k SND priateľský vzťah, no doteraz si abonentku nekúpili. Aby sme im pomohli vo výbere, dali sme abonentkám „tematickú strechu“ a pripravili zaujímavý typologický test,“ približuje novinku riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.

„Test ,Zisti, ktoré divadelné predstavenie si tyʻ zaujme najmä mladých ľudí. Vďaka tomu, že pobaví a zároveň poradí, má veľký potenciál na šírenie sociálnymi sieťami,“ dopĺňa Júlia Micháleková, digital director VISIBILITY. 

Praktickou súčasťou stránky abonentka.snd.sk je aj prehľadná sekcia Abonentky, v ktorej návštevníci získajú bližšie informácie o jednotlivých abonentných balíčkoch Slovenského národného divadla na nadchádzajúcu 95. sezónu. 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy

Obľúbená služba z mobilnej aplikácie je odteraz dostupná pre všetkých už od 1€.

Tlačové správy

Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo

V Jarabinkách je už 80 % bytov je predaných! Popularitu projektu najlepšie vystihujú tri slová: výnimočne dobré susedstvo.

Tlačové správy

Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť

Jeden z importovaných sviatkov som si s vnúčatami natoľko obľúbil, že za ním už po tretí raz vycestujeme. Opät do Tatralandie.

Tlačové správy

Brieždenie pod lomenicou

Úspešný workshop ARCHTVOR má už druhý ročník za sebou.