INZERCIA

Opera SND s rastúcou návštevnosťou

Opera Slovenského národného divadla si získava čoraz viac diváckej obľúbenosti, čo potvrdzujú aj výsledky návštevnosti a tržieb v uplynulom období.

Opera Slovenského národného divadla si získava čoraz viac diváckej obľúbenosti, čo potvrdzujú aj výsledky návštevnosti a tržieb v uplynulom období. Medziročné porovnania mesiaca máj ukázali, že prvá operná scéna dosiahla v oboch spomínaných parametroch šesťročné maximum. Zatiaľ čo v máji 2009 priemerná návštevnosť nepresiahla hranicu 50 %, tento rok dosiahla úroveň vyše 63 % a v porovnaní s predchádzajúci piatimi rokmi sa celkové tržby po prvýkrát priblížili k hodnote takmer 100 000 €.

 

počet predstavení

priemerná návštevnosť

celkové tržby

máj 2014

17

63,49 %

99 790

máj 2013

14

55,81 %

72 222

máj 2012

19

48,46 %

84 090

máj 2011

19

55,32 %

95 194

máj 2010

17

57,81 %

95 354

máj 2009

17

49,92 %

75 269

Zdroj: OReS

„Isteže každého z nás poteší, keď môžeme konštatovať, že sa v Opere SND zvyšuje návštevnosť. Myslím si, že to svedčí o koncepčnej práci vedenia súboru, ako aj pracovníkov marketingu. Doba je neľahká, ľudia majú existenčné problémy, no nerezignovali na umenie. Pociťujem to i tak, že nám čoraz viac dôverujú. Inscenačné počiny i interpretačné výkony práve sa končiacej sezóny obohatili náš repertoár. Je si z čoho vybrať. Teší ma, že naše divadlo je dôstojným stánkom na stretávku ľudí rôznych národností, nielen z Európy. V jeho foyeri zaznieva vrava rôznych jazykov, je to znak toho, že mnohí cudzinci si počas pobytu v našej krajine nedajú ujsť príležitosť navštíviť i predstavenia operného súboru. Slovenské národné divadlo si teda plní svoju reprezentačnú funkciu,“ zhodnotil generálny riaditeľ SND Marián Chudovský

„Som veľmi rád, že sa naša práca v Opere SND stretla s pozitívnou reakciou publika. Vidno, že cesta, ktorou sme sa rozhodli ísť, je správna. Naším hlavným cieľom zostáva poskytovať milovníkom opery ten najlepší produkt, ktorý ponúka moderne svieže a pôsobivé predstavenia s vynikajúcim spevom,“ povedal hudobný riaditeľ Opery SND Friedrich Haider.

„Najväčšiu zásluhu na raste návštevnosti má tvrdá práca kolegov z Opery SND a úspech nových titulov, ako sú Bohéma, Dorian Gray či Rigoletto. Zvesť o ich vynikajúcej umeleckej úrovni sa šíri medzi divákmi a tí spontánne navštevujú predstavenia, často je to ich prvý kontakt s operou. Do budúcej sezóny sme pripravili ďalšie impulzy na zvýšenie návštevnosti. Okrem novinky v podobe Rodinnej vstupenky či atraktívnych abonentných balíčkov sme v spolupráci s Operou SND upravili hrací plán. Po novom sa nebude hrať počas divácky slabých pondelkov, naopak, viac predstavení orientovaných na rodinného diváka prinesieme cez víkend vrátane nedele,“ uviedol riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Superbaktéria zatvorila časť nemocnice, lieky na ňu nie sú

Len 300 km od Slovenska skončila v nemocnici pacientka so superbaktériou, voči ktorej nefungujú žiadne antibiotiká.

Tlačové správy

Tip na výlet: Romantický zámoček a červené víno v Maďarsku

Červené víno chutí najlepšie v 200-ročnej pivnici priamo z rúk vinára.

Tlačové správy

Ako dobre poznáte tieto svetové ikonické značky?

Sú známe a predsa skrývajú tajomstvá

Tlačové správy

Slovákom na účtoch leží 17 miliárd. Ako ich zhodnotiť?

Investovať sa dá aj bez strachu.