INZERCIA

BILLA v lete stavila na slovenské potraviny

Kúpa domácich výrobkov šetrí cesty, životné prostredie a pomáha regiónom.

Kúpa domácich výrobkov šetrí cesty, životné prostredie a pomáha regiónom.                                                           

„Domáci pôvod výrobku je pre nás veľmi dôležitý,“ hovorí Dariusz Bator, generálny riaditeľ BILLA Slovensko. „Slovenské potraviny sú vysoko konkurencieschopné chuťou aj kvalitou. Celé leto na to budeme zákazníkov upozorňovať. Napríklad aj zviditeľnením potravín, ktoré sú držiteľmi ocenenia ZNAČKA KVALITY SK.“ Súčasťou kampane podporujúcej slovenské výrobky a ich producentov je ich výrazné označenie priamo v predajniach, špeciálna webstránka www.billajeslovenska.sk, rôzne súťaže a videá o ich dodávateľoch.

BILLA je slovenská – najmä v lete

V kampani „BILLA je slovenská“ reťazec predstaví niektoré najobľúbenejšie slovenské potraviny a ich výrobcov. „Leto sme zvolili preto, lebo teraz môžeme od slovenských farmárov nakúpiť najviac zeleniny a ovocia. Čerstvé slovenské paradajky, najobľúbenejšiu zeleninu našich zákazníkov, vieme v dostatočnom množstve ponúknuť len v tomto období. Podobne je to aj s malinami, černicami a čučoriedkami z Dunajskej Lužnej, ale aj s paprikou z Kolárova, či lahôdkovou kukuricou a cuketou z Marcelovej,“ vysvetľuje Bator.

billabjsfcbcover490x184-r652_res.jpg

BILLA posilňuje spoluprácu s malými výrobcami

BILLA, ktorá vďaka vlastnej značke Slovenská farma uľahčuje zákazníkom hľadanie prémiového slovenského ovocia a zeleniny, minulý rok našla nových domácich výrobcov aj pre svoje ostatné značky Clever, BILLA, Naše bio a Chefmenu. Zároveň BILLA spolupracuje s desiatkami lokálnych dodávateľov, ktorí aj keď nie sú pripravení dodávať pre celú jej sieť sto dvadsiatich dvoch supermarketov, ich výrobky sa u zákazníkov tradične tešia veľkej obľube. Príkladom je Gaderská mliekareň PD Gader, ktorá má len šesť zamestnancov, alebo rodinná Kráľovská pekáreň z Kráľovej pri Senci.

Načítavám video...

Načítavám video...

Načítavám video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Rok 2019: Začína sa éra informačného osvietenstva

Technologickí lídri už majú jasno v tom, čo bude vládnuť svetu IT v roku 2019.

Tlačové správy

Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny

Jarné prázdniny sú ideálne na spoločnú dovolenku so zábavou špeciálne pre deti.

Tlačové správy

Pozvánka na udeľovanie ceny – ABF Slovakia Bakalár 2018

13. ročník vyhodnotenia a udeľovania Ceny Združenia pre rozvoj slovenskej architektúry a stavebníctva ABF Slovakia Bakalár 2018

Tlačové správy

Jedli ste už ružovú čokoládu?

Do rodiny horkej, mliečnej a bielej čokolády pribúda po 80 rokoch nový člen