SME
Piatok, 9. jún, 2023 | Meniny má Stanislava

BILLA v lete stavila na slovenské potraviny

Kúpa domácich výrobkov šetrí cesty, životné prostredie a pomáha regiónom.

Kúpa domácich výrobkov šetrí cesty, životné prostredie a pomáha regiónom.                                                           

„Domáci pôvod výrobku je pre nás veľmi dôležitý,“ hovorí Dariusz Bator, generálny riaditeľ BILLA Slovensko. „Slovenské potraviny sú vysoko konkurencieschopné chuťou aj kvalitou. Celé leto na to budeme zákazníkov upozorňovať. Napríklad aj zviditeľnením potravín, ktoré sú držiteľmi ocenenia ZNAČKA KVALITY SK.“ Súčasťou kampane podporujúcej slovenské výrobky a ich producentov je ich výrazné označenie priamo v predajniach, špeciálna webstránka www.billajeslovenska.sk, rôzne súťaže a videá o ich dodávateľoch.

BILLA je slovenská – najmä v lete

V kampani „BILLA je slovenská“ reťazec predstaví niektoré najobľúbenejšie slovenské potraviny a ich výrobcov. „Leto sme zvolili preto, lebo teraz môžeme od slovenských farmárov nakúpiť najviac zeleniny a ovocia. Čerstvé slovenské paradajky, najobľúbenejšiu zeleninu našich zákazníkov, vieme v dostatočnom množstve ponúknuť len v tomto období. Podobne je to aj s malinami, černicami a čučoriedkami z Dunajskej Lužnej, ale aj s paprikou z Kolárova, či lahôdkovou kukuricou a cuketou z Marcelovej,“ vysvetľuje Bator.

billabjsfcbcover490x184-r652_res.jpg

BILLA posilňuje spoluprácu s malými výrobcami

BILLA, ktorá vďaka vlastnej značke Slovenská farma uľahčuje zákazníkom hľadanie prémiového slovenského ovocia a zeleniny, minulý rok našla nových domácich výrobcov aj pre svoje ostatné značky Clever, BILLA, Naše bio a Chefmenu. Zároveň BILLA spolupracuje s desiatkami lokálnych dodávateľov, ktorí aj keď nie sú pripravení dodávať pre celú jej sieť sto dvadsiatich dvoch supermarketov, ich výrobky sa u zákazníkov tradične tešia veľkej obľube. Príkladom je Gaderská mliekareň PD Gader, ktorá má len šesť zamestnancov, alebo rodinná Kráľovská pekáreň z Kráľovej pri Senci.

Načítavam video...

Načítavam video...

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Plánujete toto leto dovolenku v Chorvátsku?
  2. V Bratislave vznikla nová stomatologická klinika
  3. Ako zvládnuť zápal močových ciest bez antibiotík?
  4. Zláka vás vôňa Atlantiku či krásy vnútrozemia Portugalska?
  5. Viac kusov hydiny do každej rodiny
  6. Ako znížiť vysoký cholesterol?
  7. Najskôr boli nitrianskymi kniežatami, potom uhorskými kráľmi
  8. Nový diel komiksu Posledný Follower v denníku SME
  1. V Bratislave vznikla nová stomatologická klinika
  2. Zláka vás vôňa Atlantiku či krásy vnútrozemia Portugalska?
  3. Ostré videnie vďaka špeciálnym biometrickým šošovkám
  4. Viac kusov hydiny do každej rodiny
  5. Super zábava, super deň
  6. Špecialisti na úspory vám bezplatne poradia
  7. Ako znížiť vysoký cholesterol?
  8. Čo priznali rodičia?
  1. Čierne zlato zeme premenili v Lipanoch na aquaparkové potešenie 15 452
  2. Hodnotenie profesionála: testovali sme hotely v Side a Beleku 12 121
  3. Prečo sa oplatí nakupovať na online trhovisku? Poznáme dôvody 6 749
  4. Staršie domy zatepľujú druhýkrát. Majitelia urobili chybu 5 873
  5. Ak si teraz predplatíte mesačník INDEX, získate knihu zadarmo 5 149
  6. Aká má byť hrúbka izolácie pri rekonštrukcii domu? 5 117
  7. Dovolenkový raj kúsok za hranicami 4 963
  8. Ako znížiť vysoký cholesterol? 3 882
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Modernú KRÄU CLINIC založili dvaja skúsení stomatológovia MUDr. Michal Sabo (vpravo) a MDDr. Ivan Kinčík.

Klientom pripravia liečebný plán na mieru.


INZERCIA 31m

Portugalsko je utkané z dvoch svetov. Ich atmosféra nemôže byť rozdielnejšia.


INZERCIA 31m

Vyšlo júnové číslo Doma v záhrade.


INZERCIA 8. jún
SkryťZatvoriť reklamu