INZERCIA

Zľavové portály v tomto roku predali už viac ako milión kupónov

Čoraz častejšie nakupujeme cez zľavové portály aj dovolenky.

Čoraz častejšie nakupujeme cez zľavové portály aj dovolenky

Slováci majú zľavové portály čoraz radšej. Dokazuje to aj  ich 12% medziročný nárast obratov, ktorý za 2. kvartál presiahol 11 miliónov eur. Zľavové portály tak podľa štatistík najväčšieho agregátora zľavových portálov zlavy.sme.sk od začiatku tohto roka predali približne 1,2 milióna kupónov a každý deň tento počet ďalej zvyšujú o niekoľko tisíc. (Poznámka: Jeden predaj môže obsahovať aj viac kupónov.)

Podiel na trhu zľavových portálov podľa dosiahnutých obratov v druhom kvartáli 2014:

graf2q2014-r760_res.jpg

                                                                    Zdroj: zlavy.sme.sk, dealstream.sk

Najväčšej popularite sa stále tešia zlacnené pobyty na Slovensku, poznávacie pobyty v Prahe, Paríži či v iných európskych metropolách, ktoré sa neraz dajú kúpiť aj za pár desiatok eur. Slováci sa naučili cez zľavové portály výhodne nakupovať aj letné dovolenky. Medzi najpredávanejšie práve v tomto období patria pobyty v destináciách v Chorvátsku či Taliansku, pričom rekordné predaje zaznamenávajú aj wellness pobyty v susednom Maďarsku. Tisíckami predaných kupónov sa naďalej môžu chváliť domáce aquaparky, hlavne zvýhodnené vstupy do Tatralandie a Aquaparku Senec.

Vďaka zľavovým portálom si čoraz viac Slovákov môže dopriať letnú dovolenku pri mori bez prievanu v peňaženke a cestovné kancelárie (CK) ľahko dopredajú posledné voľné miesta. Práve preto sa každoročne zvyšuje počet CK, ktoré sa rozhodnú využiť služby zľavových portálov.

Z tohto dôvodu sa zlavy.sme.sk rozhodli preveriť si CK a ich plnenie povinností s cieľom zvýšiť kvalitu ponúkaných služieb. Spomedzi tridsiatich CK, ktoré aktuálne svoje ponuky na zlavy.sme.sk predávajú, sa našla jedna, ktorá porušila zákon a nemala uzatvorené povinné poistenie proti úpadku. Táto cestovná kancelária bola okamžite z predaja stiahnutá.

Ako si správne vybrať zľavový portál či konkrétnu ponuku?

„V prvom rade zákazníkom odporúčam, zistiť si základné informácie o zľavovom portáli. Napríklad spýtať sa vo svojom okolí na skúsenosti, prečítať si pár blogov či príspevky v ich profiloch na sociálnych sieťach. Pomôcť môže aj agregátor, napríklad zlavy.sme.sk svojich partnerov preverujú, takže svojim zákazníkom môžu pomôcť pri výbere. Stačí napísať na info@zlavy.sme.sk.“, uviedla projektová manažérka zlavy.sme.sk Daniela Holá .

Zlavy.sme.sk je najväčším slovenským zľavovým agregátorom už od roku 2011. Aktuálne zobrazuje ponuky z 30 zľavových portálov, medzi ktorými nechýba Zľavomat.sk, ZľavaDňa.sk, ZaMenej.sk a mnohé ďalšie. Patrí do silnej skupiny webov SME a ako prvý agregátor získal za svoju činnosť prestížne ocenenie Slovak Superbrands 2014.
Doteraz sprostredkoval viac ako 500 000 nákupov a tento počet každý deň zvyšuje.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Už viac ako 36 čerpacích staníc OMV je v novom šate

Motoristi si vychutnajú príjemnú atmosféru aj nové služby.

Tlačové správy

Nižšie náklady vo firme? Tri tipy, kde sa dá ušetriť

Pre každé ušetrené euro vo firme určite nájdete využitie, či už na bežný chod, alebo rast.

Tlačové správy

Čo si myslia mamy youtuberov o tom, čo robia ich deti?

Opýtali sme sa na to mám Bekima, Sellasieho a Surovej dcérky.

Tlačové správy

Nedocenený génius - prečo chýba v našich knižniciach?

Mnohými kritikmi je považovaný za najlepšieho slovenského spisovateľa. Rudolf Sloboda by v apríli oslávil 80 rokov.