INZERCIA

Zľavové portály v tomto roku predali už viac ako milión kupónov

Čoraz častejšie nakupujeme cez zľavové portály aj dovolenky.

Čoraz častejšie nakupujeme cez zľavové portály aj dovolenky

Slováci majú zľavové portály čoraz radšej. Dokazuje to aj  ich 12% medziročný nárast obratov, ktorý za 2. kvartál presiahol 11 miliónov eur. Zľavové portály tak podľa štatistík najväčšieho agregátora zľavových portálov zlavy.sme.sk od začiatku tohto roka predali približne 1,2 milióna kupónov a každý deň tento počet ďalej zvyšujú o niekoľko tisíc. (Poznámka: Jeden predaj môže obsahovať aj viac kupónov.)

Podiel na trhu zľavových portálov podľa dosiahnutých obratov v druhom kvartáli 2014:

graf2q2014-r760_res.jpg

                                                                    Zdroj: zlavy.sme.sk, dealstream.sk

Najväčšej popularite sa stále tešia zlacnené pobyty na Slovensku, poznávacie pobyty v Prahe, Paríži či v iných európskych metropolách, ktoré sa neraz dajú kúpiť aj za pár desiatok eur. Slováci sa naučili cez zľavové portály výhodne nakupovať aj letné dovolenky. Medzi najpredávanejšie práve v tomto období patria pobyty v destináciách v Chorvátsku či Taliansku, pričom rekordné predaje zaznamenávajú aj wellness pobyty v susednom Maďarsku. Tisíckami predaných kupónov sa naďalej môžu chváliť domáce aquaparky, hlavne zvýhodnené vstupy do Tatralandie a Aquaparku Senec.

Vďaka zľavovým portálom si čoraz viac Slovákov môže dopriať letnú dovolenku pri mori bez prievanu v peňaženke a cestovné kancelárie (CK) ľahko dopredajú posledné voľné miesta. Práve preto sa každoročne zvyšuje počet CK, ktoré sa rozhodnú využiť služby zľavových portálov.

Z tohto dôvodu sa zlavy.sme.sk rozhodli preveriť si CK a ich plnenie povinností s cieľom zvýšiť kvalitu ponúkaných služieb. Spomedzi tridsiatich CK, ktoré aktuálne svoje ponuky na zlavy.sme.sk predávajú, sa našla jedna, ktorá porušila zákon a nemala uzatvorené povinné poistenie proti úpadku. Táto cestovná kancelária bola okamžite z predaja stiahnutá.

Ako si správne vybrať zľavový portál či konkrétnu ponuku?

„V prvom rade zákazníkom odporúčam, zistiť si základné informácie o zľavovom portáli. Napríklad spýtať sa vo svojom okolí na skúsenosti, prečítať si pár blogov či príspevky v ich profiloch na sociálnych sieťach. Pomôcť môže aj agregátor, napríklad zlavy.sme.sk svojich partnerov preverujú, takže svojim zákazníkom môžu pomôcť pri výbere. Stačí napísať na info@zlavy.sme.sk.“, uviedla projektová manažérka zlavy.sme.sk Daniela Holá .

Zlavy.sme.sk je najväčším slovenským zľavovým agregátorom už od roku 2011. Aktuálne zobrazuje ponuky z 30 zľavových portálov, medzi ktorými nechýba Zľavomat.sk, ZľavaDňa.sk, ZaMenej.sk a mnohé ďalšie. Patrí do silnej skupiny webov SME a ako prvý agregátor získal za svoju činnosť prestížne ocenenie Slovak Superbrands 2014.
Doteraz sprostredkoval viac ako 500 000 nákupov a tento počet každý deň zvyšuje.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?

Lepší výber odletu, ubytovania aj vychytených termínov a cenový bonus.

Tlačové správy

Pivovarníci rozdeľujú peniaze

Rozhodnite, komu pôjde tisíc eur.

Tlačové správy

Najkrajšie americké národné parky

Neostávajte iba v slávnych mestách USA. Vydajte sa na západ do národných parkov.

Tlačové správy

Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí

Správna skúšobná jazda môže odhaliť, že vybrané vozidlo pre vás nie je to pravé.