SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Populárna divácka súťaž opäť otvorí novú sezónu SND

So znovuotvorením pokladníc SND začína Veľká divácka súťaž Slovenského národného divadla o tri mimoriadne atraktívne ceny.

So znovuotvorením pokladníc SND začína Veľká divácka súťaž Slovenského národného divadla o tri mimoriadne atraktívne ceny, ktorá  príjemne spestrí umelecký zážitok z predstavení v SND aj pri vstupe do novej – jubilejnej 95. divadelnej sezóny.

Diváci môžu vyhrať zájazd na trase „Metropoly Škandinávie“ pre dve osoby s BUBO Travel Agency od Činohry SND, luxusné náramkové hodinky značky Raymond Weil od Opery SND a víkend pre dve osoby v luxusnom grand apartmáne päťhviezdičkového hotela Marrol's v historickom centre Bratislavy od Baletu SND.

Minulý rok sa divácka súťaž stretla s mimoriadnym záujmom, zapojilo sa do nej vyše 3 000 návštevníkov SND. Súťaživým divákom stačí splniť aj tentoraz len tri jednoduché kroky: kúpiť vstupenku 1. alebo 2. kategórie na septembrové a októbrové predstavenia SND, na zadnú stranu vstupenky napísať svoje meno a kontaktné údaje a vhodiť ju po predstavení do súťažnej urny pri vchode do novej alebo historickej budovy SND. Návštevník môže vyhrať len cenu súboru, ktorého vstupenku vhodil do príslušnej urny.

Veľká divácka súťaž Slovenského národného divadla trvá do 31. 10. 2014. Do súťaže sa, samozrejme, môžu zapojiť aj tí diváci, ktorí už majú vstupenky na septembrové a októbrové predstavenia do SND zakúpené.

Traja víťazi, ktorých vyžrebuje SND pod notárskym dohľadom 3. novembra 2014, získajú navyše bonus – účasť na vybranej premiére, na ktorej si cenu prevezmú.

Bližšie informácie diváci získajú na internetovom portáli www.snd.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 641
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 289
  3. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 201
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 066
  5. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 3 980
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 871
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 203
  8. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 2 005
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 9. máj

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 9. máj

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu