SME
Štvrtok, 25. apríl , 2019
INZERCIA

Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

SND už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí. Tento rok ho sprevádza imidžová kampaň, ktorá oficiálne štartuje presne mesiac pred obľúbeným podujatím.

Slovenské národné divadlo (SND) už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici. Tento rok ho sprevádza rozsiahla imidžová kampaň, ktorá oficiálne štartuje presne mesiac pred obľúbeným podujatím. Základná koncepcia stojí na fenoméne „selfie“. Kľúčovým objektom autoportrétu sú osobnosti všetkých troch umeleckých súborov a predovšetkým skutoční fanúšikovia našej prvej scény.

 „Neformálne stretnutia divákov s hercami, so spevákmi či s tanečníkmi bývajú pre návštevníkov DOD veľmi atraktívne. Z toho dôvodu sme kampaň tematicky kreovali v duchu myšlienky „Stretni svojich divadelných priateľov“. Chceli sme, aby kampaň pôsobila prirodzene, preto sme do nej prostredníctvom facebooku oslovili reálnych fanúšikov SND. Realizáciou kampane v priestoroch, ako je sála Činohry SND, maskérňa či priestor pred novou budovou, sme sa pokúsili zvýrazniť nenútenú atmosféru diania v SND počas Dňa otvorených dverí,“ ozrejmuje ideu riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.   

Výsledkom sú tri vizuály, na ktorých Činohru SND zastupujú jej členovia Emília Vášáryová, Petra VajdováJán Koleník, Operu SND reprezentujú sólisti Andrea Vizvári, Martin MalachovskýDaniel Čapkovič, za Balet SND figuruje členka Kristína Luptáková i sólisti Andrej SzaboOrazio Di Bella. Herci, speváci a tanečníci spoločne dotvárajú „selfie“ fotografie divákov SND, ktorí vzišli z „virtuálneho kastingu“ – dvanásťročný Ivan Huszár, dvadsaťtriročná Nikola Olšovská a pani Viera Drgoňová.

„Pozývaciu“ kampaň na Deň otvorených dverí v SND (13. 9. 2014 od 11.00 do 16.00 h) vytvorilo Centrum marketingu Slovenského národného divadla kompletne v interných kapacitách. Fotografovanie prebiehalo v druhej polovici júna, následne počas júla sa kreovala finálna podoba vizuálov, ktoré budú počas piatich týždňov umiestnené na vonkajšej reklame, internetových portáloch a v printových tituloch. 

Kampaň sa fotografovala mobilným telefónom Nokia Lumia 1020, ktorý zapožičala spoločnosť Orange Slovensko, a.s. – partner SND.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

ENVIRO DEŇ v Košiciach prinesie zábavu aj osvetu

Planétu máme len jednu a čím skôr ju začneme chrániť, tým lepšie.

Tlačové správy

Obchodník roka: Najvyššie ocenenie si šiestykrát odnáša Martinus

Už po šiestykrát si ocenenie Absolútny víťaz Mastercard Obchodník roka odnáša kníhkupectvo Martinus.

Tlačové správy

Fixný výnos až 7 % ročne. Bezpečné investície už od 10.000 eur

Investície do kvalitných investičných projektov prostredníctvom korporátnych cenných papierov sú medzi investormi obľúbené.

Tlačové správy

Športový deň Stavebnej fakulty STU v Bratislave

V rámci tradície sa na Stavebnej fakulte STU konal už 19. ročník Športového dňa, kde sa stretli zamestnanci proti študentom.