INZERCIA

Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

SND už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí. Tento rok ho sprevádza imidžová kampaň, ktorá oficiálne štartuje presne mesiac pred obľúbeným podujatím.

Slovenské národné divadlo (SND) už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici. Tento rok ho sprevádza rozsiahla imidžová kampaň, ktorá oficiálne štartuje presne mesiac pred obľúbeným podujatím. Základná koncepcia stojí na fenoméne „selfie“. Kľúčovým objektom autoportrétu sú osobnosti všetkých troch umeleckých súborov a predovšetkým skutoční fanúšikovia našej prvej scény.

 „Neformálne stretnutia divákov s hercami, so spevákmi či s tanečníkmi bývajú pre návštevníkov DOD veľmi atraktívne. Z toho dôvodu sme kampaň tematicky kreovali v duchu myšlienky „Stretni svojich divadelných priateľov“. Chceli sme, aby kampaň pôsobila prirodzene, preto sme do nej prostredníctvom facebooku oslovili reálnych fanúšikov SND. Realizáciou kampane v priestoroch, ako je sála Činohry SND, maskérňa či priestor pred novou budovou, sme sa pokúsili zvýrazniť nenútenú atmosféru diania v SND počas Dňa otvorených dverí,“ ozrejmuje ideu riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.   

Výsledkom sú tri vizuály, na ktorých Činohru SND zastupujú jej členovia Emília Vášáryová, Petra VajdováJán Koleník, Operu SND reprezentujú sólisti Andrea Vizvári, Martin MalachovskýDaniel Čapkovič, za Balet SND figuruje členka Kristína Luptáková i sólisti Andrej SzaboOrazio Di Bella. Herci, speváci a tanečníci spoločne dotvárajú „selfie“ fotografie divákov SND, ktorí vzišli z „virtuálneho kastingu“ – dvanásťročný Ivan Huszár, dvadsaťtriročná Nikola Olšovská a pani Viera Drgoňová.

„Pozývaciu“ kampaň na Deň otvorených dverí v SND (13. 9. 2014 od 11.00 do 16.00 h) vytvorilo Centrum marketingu Slovenského národného divadla kompletne v interných kapacitách. Fotografovanie prebiehalo v druhej polovici júna, následne počas júla sa kreovala finálna podoba vizuálov, ktoré budú počas piatich týždňov umiestnené na vonkajšej reklame, internetových portáloch a v printových tituloch. 

Kampaň sa fotografovala mobilným telefónom Nokia Lumia 1020, ktorý zapožičala spoločnosť Orange Slovensko, a.s. – partner SND.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!

O2 ďakuje ľuďom, ktorí pre nás v Novembri 89 vybojovali slobodu.

Tlačové správy

4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť

Nenechajte sa popliesť poverami či polopravdami o tepelnoizolačných materiáloch

Tlačové správy

Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva

V priestoroch Múzea dopravy v Bratislave 19. októbra 2018

Tlačové správy

XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry

XXIII. Seminár I. Poliačka s medzinárodnou účasťou – Rozvoj cestnej infraštruktúry.