INZERCIA

Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

SND už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí. Tento rok ho sprevádza imidžová kampaň, ktorá oficiálne štartuje presne mesiac pred obľúbeným podujatím.

Slovenské národné divadlo (SND) už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici. Tento rok ho sprevádza rozsiahla imidžová kampaň, ktorá oficiálne štartuje presne mesiac pred obľúbeným podujatím. Základná koncepcia stojí na fenoméne „selfie“. Kľúčovým objektom autoportrétu sú osobnosti všetkých troch umeleckých súborov a predovšetkým skutoční fanúšikovia našej prvej scény.

 „Neformálne stretnutia divákov s hercami, so spevákmi či s tanečníkmi bývajú pre návštevníkov DOD veľmi atraktívne. Z toho dôvodu sme kampaň tematicky kreovali v duchu myšlienky „Stretni svojich divadelných priateľov“. Chceli sme, aby kampaň pôsobila prirodzene, preto sme do nej prostredníctvom facebooku oslovili reálnych fanúšikov SND. Realizáciou kampane v priestoroch, ako je sála Činohry SND, maskérňa či priestor pred novou budovou, sme sa pokúsili zvýrazniť nenútenú atmosféru diania v SND počas Dňa otvorených dverí,“ ozrejmuje ideu riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.   

Výsledkom sú tri vizuály, na ktorých Činohru SND zastupujú jej členovia Emília Vášáryová, Petra VajdováJán Koleník, Operu SND reprezentujú sólisti Andrea Vizvári, Martin MalachovskýDaniel Čapkovič, za Balet SND figuruje členka Kristína Luptáková i sólisti Andrej SzaboOrazio Di Bella. Herci, speváci a tanečníci spoločne dotvárajú „selfie“ fotografie divákov SND, ktorí vzišli z „virtuálneho kastingu“ – dvanásťročný Ivan Huszár, dvadsaťtriročná Nikola Olšovská a pani Viera Drgoňová.

„Pozývaciu“ kampaň na Deň otvorených dverí v SND (13. 9. 2014 od 11.00 do 16.00 h) vytvorilo Centrum marketingu Slovenského národného divadla kompletne v interných kapacitách. Fotografovanie prebiehalo v druhej polovici júna, následne počas júla sa kreovala finálna podoba vizuálov, ktoré budú počas piatich týždňov umiestnené na vonkajšej reklame, internetových portáloch a v printových tituloch. 

Kampaň sa fotografovala mobilným telefónom Nokia Lumia 1020, ktorý zapožičala spoločnosť Orange Slovensko, a.s. – partner SND.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Už viac ako 36 čerpacích staníc OMV je v novom šate

Motoristi si vychutnajú príjemnú atmosféru aj nové služby.

Tlačové správy

Nižšie náklady vo firme? Tri tipy, kde sa dá ušetriť

Pre každé ušetrené euro vo firme určite nájdete využitie, či už na bežný chod, alebo rast.

Tlačové správy

Čo si myslia mamy youtuberov o tom, čo robia ich deti?

Opýtali sme sa na to mám Bekima, Sellasieho a Surovej dcérky.

Tlačové správy

Nedocenený génius - prečo chýba v našich knižniciach?

Mnohými kritikmi je považovaný za najlepšieho slovenského spisovateľa. Rudolf Sloboda by v apríli oslávil 80 rokov.