SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Páni, akú vôňu zvoliť na večer?

Časy, keď muž mal voňať potom a tabakom už sú dávno preč!

Aj páni si potrpia starostlivo na výber vône. Takej, ktorá bude odrazom ich osobnosti a preferencií, ale aj takej, ktorá zaujme opačné pohlavie. My ženy oceňujeme mužnosť a silu, čo platí aj o vôňach. Drevité, korenisté, aromatické akordy dostanú každú z nas do kolien.

Giorgio Armani nielen svojimi módnymi kolekciami, ale aj vôňami a talianskou eleganciou vie, čo sa nosí. Ako na tele, tak aj na koži. Eau de Nuit je už podľa názvu určená po zotmení, na romantickú večeru alebo na párty. Zmyselne pošteklí korením ako kardamón a muškátový oriešok a atmosféru odľahčí sviežejším bergamotom.

Bergamot otvára kompozíciu aj výnimočnej vône Bottega Venneta, ktorá vás prenesie takmer celým svetom vďaka akordom ako sibírska borovica, balkánsky jalovec, jamajské korenie a stredomorská šalvia. Túto spanilú jazdu ukončíte Indonézskym pačuli a animalistickou kožou v základe. Ak hľadáte niečo nevšedné a iné, menej komerčné, táto vôňa by mohla byť tou správnou voľbou.

Ak máte rád adrenalín a rýchla jazda vám rozprúdi krv v žilách, ponúkame vám vôňu Bentley eau so Intense, ktorá ponúka okrem intenzívnej vône, aj intenzívne zážitky. Opäť tu nachádzame kožu, sýte africké geránium, šalviu, aromatický rum a škoricu, doplnenú v základe cédrovým drevom a pačuli.

Legendárny Fahrenheit odľahčenou verziou Aqua sa približuje mladším generáciám. Jeho pôvodná verzia sa stala takmer kultom, no pre mladú generáciu pôsobí ťažkopádne. Preto ak ste mladý telom alebo aspoň duchom, môže vás zaujať svojim odľahčeným vrchným tónom grepu a mandarínky, voňavou filakou a sviežou mätou a vetiverom.

Váše Parfemy.sme.sk,
odborník na parfémy a kozmetiku

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Šéf HOPINu: Nie sme najlacnejší a ani nechceme byť
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Digitálne platby a poistenie pre bezstarostnú dovolenku
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 12 052
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 8 595
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 7 021
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 697
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 5 500
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 189
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 3 967
  8. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel 3 788
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Bez animácií i hlučných večierkov. Dovolenkujte v hoteloch pre dospelých.


INZERCIA 13. jún

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


12. jún

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 12. jún

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 12. jún
SkryťZatvoriť reklamu