SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

To najlepšie z Vizovíc – Bohemia Honey

Keď sa povie RUDOLF JELÍNEK, väčšine ľudí sa okamžite vybaví slovo slivovica. Čo sa však stane, keď sa slivkový destilát spojí s lipovým medom? Odpoveď sa volá Bohemia Honey.

Keď sa povie RUDOLF JELÍNEK, väčšine ľudí sa okamžite vybaví slovo slivovica. Čo sa však stane, keď sa slivkový destilát spojí s lipovým medom? Odpoveď sa volá Bohemia Honey.

Nasledujúci reklamný text obsahuje informácie určené pre osoby staršie
ako 18 rokov.

 

Taký názov nesie posledná novinka spoločnosti RUDOLF JELÍNEK, ktorá prišla
na trh v závere roka 2013. Ide o celkom prírodný produkt spájajúci tradičnú chuť trojročnej bielej slivovice, vôňu sliviek a jemnú chuť a vôňu lipového medu. Ten je zastúpený vo vysokom podiele – liter výrobku obsahuje 130 gramov medu. Kvalita a výsledná chuť likéru je zaručená vďaka starostlivému výberu surovín, majstrovskému umu paličských odborníkov z Vizovíc a dlhodobému zreniu. Netradičný vzhľad a chuť zdôrazňuje tradičný dizajn fľaše – budík typický
pre výrobky značky R. JELÍNEK.   

„Pripravili sme plne prírodný produkt, ktorý obsahuje vyvážené množstvo všetkých zložiek. Takmer rok sme kombinovali, skúšali a testovali tú správnu súhru chuti, vône a farby. Bohemia Honey je dokonalou kombináciou, ktorá dokáže zaujať v rámci generácií,“ predstavuje novinku Ľubomír Čul, obchodný riaditeľ spoločnosti RUDOLF JELÍNEK Slovakia.

honey07-r449_res.jpg

I keď sa na prvý pohľad môže zdať, že zmiešať slivovicu s medom nie je nič zložité, opak je pravdou. „V prvej fáze bolo nutné určiť, aké množstvo medu bude novinka obsahovať, aby sme dosiahli optimálnu vyváženosť a jedinečnosť chuti. V ďalšej fáze bol rozhodujúci výber medu. Môžem prezradiť, že sa nám neosvedčil med zmiešaný, lesný a ani špeciality typu pohánkového medu. Zelenú dostal až med lipový, ktorý zaistil v kombinácii so slivovicou najlepšiu chuť,“ opisuje okolnosti prípravy novinky pán Čul.

Slivovica aj med sú čisto prírodné produkty a špecialisti firmy RUDOLF JELÍNEK preto museli navrhnúť celý proces výroby tak, aby sa v jeho priebehu nevytvárali nežiaduce usadeniny. Med sa v slivovici celkom nerozpustí, iba sa dlhodobo maceruje a tým odovzdá nápoju svoju chuť a vôňu. Jeho nerozpustené zvyšky sa následne odfiltrujú. O príjemnú zlatistú farbu sa postará kvapka karamelu. Potom nápoj zreje v tankoch, kde dôjde k zladeniu chutí a vôní a „zaguľateniu“ likéru.  Výsledná chuť je potom absolútne jedinečná.

Bohemia Honey sa odporúča podávať vychladená, ideálne na ľade. O tom, nakoľko sa vizovickým majstrom ich vývoj podaril, sa rozhodne na pultoch obchodov a
v reštauráciách. Meradlom úspechu je pre značku RUDOLF JELÍNEK zákazník, ktorý sa k jej výrobkom pravidelne vracia.

Informácie o ostatných produktoch spoločnosti RUDOLF JELÍNEK nájdete
na www.rjelinek.sk . 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  2. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  3. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  4. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  7. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  8. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  1. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  2. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  3. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  4. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  5. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  6. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  7. Zlatý sen vo vzduchu
  8. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 8 167
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 703
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 660
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 522
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 773
  6. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 3 326
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 910
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 227
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Májový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia od nás dostanú darček!


INZERCIA 5 h

Na realitnom trhu sa objavila novinka – developer Čerešní zhodnotí domáce úspory.


INZERCIA 5 h

Chutia ako domov, sú čerstvé, kvalitné a nájdete ich pokope na jednom mieste.


INZERCIA 5 h

Lenka Madlenová, známa módna blogerka, dlhé roky učí ľudí nebáť sa farieb, kombinovať ich a experimentovať s oblečením.


INZERCIA 5 h
SkryťZatvoriť reklamu