SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Na zľavových portáloch kupujeme hlavne vstupy do aquaparkov

Na vianočné darčeky nakúpené cez zľavové portály minuli Slováci takmer 17,5 milióna eur.

Na vianočné darčeky nakúpené cez zľavové portály minuli Slováci takmer 17,5 milióna eur. Medziročne narástol obrat zľavových portálov o 28 %.

Obrat celého trhu za rok 2014 dosiahol hodnotu 54 miliónov eur. V porovnaní s rokom 2013 vzrástol obrat o 28 %, Slováci nákupmi realizovanými na zľavových portáloch ušetrili spolu viac ako 75 miliónov eur.

Väčšina zľavových portálov si za posledný rok svoje pozície upevnila, a preto v nasledujúcom roku zrejme nedôjde k výrazným zmenám v ich podieloch na trhu.

Čo sa podarilo dvom najväčším portálom v roku 2014

Matúš Klčo (ZľavaDňa.sk): „Nový rekord v predaji - 30 118 predaných kupónov do Aquaparku Tatralandia, zachovať si maximálnu transparentnosť a získať špeciálnu cenu ministra hospodárstva Slovenskej republiky za najinšpiratívnejší podnikateľský príbeh.“

Aleš Mlátilík (Zľavomat.sk): „Priniesli sme inšpiráciu, radosť z objavovania nových vecí, plnenie si snov alebo obdarovania blízkych pre viac ako 400 tisíc zákazníkov.“

Jozef Vikarský (ZaMenej.sk): "Podstatne sme zvýšili počet ponúk a pridali nové akcie v zaujímavých odvetviach. Ďalej dávame ľuďom možnosť "žiť viacej za menej" a stále viac nás to baví. U nás skôr staviame na kvalitu, než na kvantitu."

Poradie zľavových portálov podľa dosiahnutého obratu v roku 2014:1. ZľavaDňa.sk2. Zľavomat.sk3. Zamenej.sk4. PrimaZľavy.sk5. MoreZliav.sk6. Boomer.sk7. Jožko.sk8. CenyNaDne.sk9. SetriZa3.sk10. ZľavoDom.skZdroj: zľavy.sme.sk, dealstream.sk

Najčastejšie nakupujeme vstupy do slovenských aquaparkov

Najpredávanejším kupónom bola v roku 2014 zľava na celodenný vstup do Aquaparku Tatralandia, ktorý sa predával za 9,90 eur na portáli ZľavaDňa.sk.

Na druhom mieste skončil celodenný skipass v Jasnej a vo Vysokých Tatrách za 14,90 eur, na bronzovej priečke sa umiestnil vstup do 5D kina za 1,90 eur.

Spolu sa medzi top desiatimi najpredávanejšími ponukami umiestnilo až deväť domácich služieb, a z nich až šesť vstupov do aquaparkov.

Za najdrahší kupón mohli zákazníci zaplatiť až 2 879 eur

Hoci portály lákajú hlavne na nízke ceny, medzi ponukami sa nájdu aj také, za ktoré zákazníci neváhajú zaplatiť niekoľko tisíc eur. Najdrahšia ponuka, aká sa cez zľavové portály v roku 2014 predávala, bolo zväčšenie poprsia za 2 879 eur a zakúpilo si ju päť zákazníčok. Ďalšími rekordérmi boli pobyt v Barme za 1 836 eur, dizajnový televízor za 1 599 eur, či dovolenka snov na Floride za 1 439 eur.

Obrat portálov porastie

Myslím si, že zľavový trh nevyčerpal svoj potenciál a ešte stále má kam rásť“, uviedla projektová manažérka zľavy.sme.sk Daniela Holá.

Zľavomat pripravuje zjednodušenie systému: „Môžem prezradiť to, že rok 2015 bude rokom v znamení zjednodušovania/ uľahčovania nákupu, a to ako v smere k zákazníkom, tak aj k obchodným partnerom.“

ZľavaDňa.sk: „Pripravujeme jedny z najvýraznejších funkčných a používateľských zmien v histórii ZľavaDňa.sk. Veríme, že zákazníkom spríjemnia browsovanie a nakupovanie na ZľavaDňa.sk. Konkrétne zmeny si zatiaľ udržíme v tajnosti.“

ZaMenej.sk: "V tomto roku pripravujeme vylepšenia, ktoré našim zákazníkom ešte viac zatraktívnia a zjednodušia nakupovanie. Pre obchodných partnerov máme nový a efektívnejší marketingový balík. Zároveň pripravujeme zvýhodnenia pre našich verných zákazníkov a pár prekvapení pre tých, ktorí v priebehu roka rozšíria už viac než štvrťmiliónovú rodinu klientov ZaMenej.sk."

Zľavy.sme.sk je najväčší slovenský zľavový agregátor už od roku 2011. Aktuálne zobrazuje ponuky zo 40 overených zľavových portálov, medzi ktorými nechýba Zľavomat.sk, ZľavaDňa.sk, ZaMenej.sk a mnohé ďalšie. Patrí do silnej skupiny webov SME a je čestným členom SAPKN. Doteraz sprostredkoval viac ako 600 000 nákupov a tento počet každý deň zvyšuje.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  2. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  3. Probiotiká nie sú len na trávenie
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  7. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  8. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 192
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 993
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 259
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 662
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 166
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 955
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 621
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave 1 334
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ako silná firemná kultúra buduje lojalitu a spokojnosť zamestnancov každý deň


INZERCIA 4 h

Potrebujú ich aj naše zuby.


INZERCIA 4 h

Aj vôňa vášho domova sa mení s počasím. Zistite, ako ju udržať príjemnú.


INZERCIA 4 h

Zo vzdelávania sa stávajú skupinové terapie.


INZERCIA 14 h
SkryťZatvoriť reklamu