SME
Utorok, 19. november, 2019 | Meniny má Alžbeta
INZERCIA

Sobota v Poluse bola v znamení lásky

Polus uplynulú sobotu žiaril! Kdekoľvek ste sa pozreli, všade bolo vidieť usmiate tváre, srdiečka, ruže, za ruky sa držiace dvojice... z hlavných ingrediencií pravého valentínskeho dňa nič nechýbalo.

Sobota v Poluse bola v znamení lásky

Polus uplynulú sobotu žiaril! Kdekoľvek ste sa pozreli, všade bolo vidieť usmiate tváre, srdiečka, ruže, za ruky sa držiace dvojice... z hlavných ingrediencií pravého valentínskeho dňa teda nechýbala ani jedna.  

Oslava lásky prilákala do obľúbeného bratislavského nákupného centra zaľúbené páriky všetkých vekových kategórií aj rodiny s deťmi, aby si vychutnali svoj deň a nechali sa rozmaznať jedným z mnohých príjemných prekvapení, ktoré pre ne Polus pripravil.

Kto mal chuť, mohol využiť špeciálny valentínsky fotokútik a služby profesionálneho fotografa. Dámy si zas prišli na svoje pod šikovnými rukami vizážistiek z parfumérií  Marionnaud, ktoré podtrhli ich prirodzený šarm s pomocou značkových líčidiel.

 parik-2a-r662_res.jpg

Sobotnej akcie sa zúčastnilo mnoho  návštevníkov nákupného centra a bola ďalšou zo série úspešných podujatí, ktorými sa Polus snaží vyjsť v ústrety svojim zákazníkom a napĺňať tak svoje dvorné heslo: „Radosť každý deň“.

  rodinka-celok-r922_res.jpg

Viac informácií  nájdete na:  www.polus.sk  

alebo www.facebook.com/poluscitycenter

licenie-r771_res.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Pozrite sa, ako fungujú asistenčné systémy Volkswagenu

Volkswagen Slovensko pokračuje v produkcii zaujímavých videí, ktoré odhaľujú technologickú výbavu modelov VW.

Tlačové správy

Dlhopisy a zmenky: fixný výnos 5,5 - 7 % p.a.

Výška fixného výnosu sa mení podľa výšky a dĺžky investície

Tlačové správy

Známe osobnosti prezradili, do ktorej krajiny sa nechcú vrátiť

Influenceri si v kampani O2 pripomenuli 30. výročie Nežnej revolúcie.