INZERCIA

Logistika zaostrená na Rusko a SNŠ

85 milimetrov. To je rozdiel medzi rozchodom železničných systémov u nás v porovnaní s Ruskom a krajinami Spoločenstva nezávislých štátov.

85 milimetrov. To je rozdiel medzi rozchodom železničných systémov u nás v porovnaní s Ruskom a krajinami Spoločenstva nezávislých štátov (SNŠ).  Avšak preklenutie reálnej odlišnosti týchto trhov si vyžaduje skúsenosti, ktoré nemá každý poskytovateľ logistických služieb.

Pri vstupe na ruský trh a SNŠ spoločnosti často zistia, že systém 1520 mm širokej železničnej trati zďaleka nie je jediným špecifikom regiónu. Jazyková a kultúrna bariéra, komplikované colné postupy, odlišná legislatíva a pre našinca až nepredstaviteľné vzdialenosti. V regióne „1520“ ako sa oblasť Ruska a krajín SNŠ často nazýva, sa bez správneho poradenstva a spoľahlivého logistického partnera nemusí vyplatiť púšťať sa do nových projektov.

Širokorozchodná trať nie je prekážka, ale príležitosť

Obchodnej výmene medzi Slovenskom a regiónom 1520 dominujú priemyselné suroviny a tovary; výrazné zastúpenie má tiež elektronika a automobilový priemysel. GEFCO, vo svete považované za špecialistu na priemyselnú logistiku, pri preprave tovaru vhodne kombinuje klasickú cestnú prepravu nielen s námornou, ale aj so železničnou prepravou, pomocou ktorej je hlavne pri veľkých vzdialenostiach možné výrazne optimalizovať prepravný čas a náklady na logistiku. Objemy prepravované vlakmi v Rusku sú obrovské. Na porovnane, vlakové súpravy v Európe končia spravidla pri dĺžke 650 m, v Rusku začínajú pri dĺžke 800 m. Železnica predstavuje obrovský potenciál rozvoja nielen v regióne „1520“, ale otvára tiež dvere do Ázie.

Efektivita a spoľahlivosť multimodálnych riešení

GEFCO  ponúka vysoké kvalitatívne štandardy vo všetkých krajinách regiónu „1520“. Pre svojich klientov navrhuje  multimodálne prepravné riešenia s využitím vlastnej siete pobočiek, logistických skladov a colných a daňových odborníkov. O svoje cenné skúsenosti sa delí s radom zákazníkov z rôznorodých oblastí, ako je automobilový, kozmetický, stavebný, elektrotechnický priemysel či rýchloobrátkový tovar.

GEFCO rastie v Rusku a SNŠ rýchlejšie ako konkurencia

Dokazuje to i zvyšujúci sa objem prepráv; nárast obratu spoločnosti GEFCO Slovensko v roku 2014 v porovnaní s predošlým rokom predstavuje 3,7 mil Eur. GEFCO využíva železničnú, námornú a cestnú prepravu pre čo najefektívnejší tok tovarov až po úroveň rozvetvenej finálnej distribúcie, čím dokáže výrazne znížiť čas a náklady na prepravu do Ruska, Ukrajiny, Bieloruska, Kazachstanu, Gruzínska, Moldavska, Uzbekistanu či okolitých krajín.

Optimalizácia colných a daňových procesov môžu ročne ušetriť až 40% nákladov projektu

Colné a daňové zastúpenie sú dve dôležité súčasti dodávateľského reťazca, ktoré výrazne ovplyvňujú plány medzinárodnej prepravy a výber umiestnenia logistických služieb. GEFCO si zakladá na tom, že je schopné zabezpečiť všetky formality od miesta expedície výrobkov až po ich miesto dodania, napr. colné konanie, daňové výkazy, povoľovacie konanie a iné. Manažéri colných oddelení GEFCO sú informovaní o najnovších zmenách colných a daňových predpisov prostredníctvom pravidelného a individuálneho sledovania legislatívy, stanovísk a pokynov. www.gefco.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?

Pomôžeme vám rozhodnúť sa, ktorú destináciu na pobreží Egejského mora si vybrať.

Tlačové správy

Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?

Prinášame vám niekoľko cestovateľských tipov, za ktorými nemusíte cestovať ďaleko.

Tlačové správy

Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali

Súhlasíte s tým, že na Slovensku sú zimné športy veľmi populárne?

Tlačové správy

Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut

Oproti ostatným krajinám Vyšehradskej štvorky boli u nás vozidlá najmladšie, no aj raz tak drahé