INZERCIA

DPDgroup - nová identita medzinárodnej značky

3 milióny balíkov denne, 230 obsluhovaných krajín, 310 000 firemných zákazníkov, obrat 4,9 miliardy eur – to je DPDgroup, sieť francúzskej spoločnosti GeoPost.

logodpd1-r841_res.jpg

BRATISLAVA 18. marca - 3 milióny balíkov denne, 230 obsluhovaných krajín, 310 000 firemných zákazníkov, obrat 4,9 miliardy eur – to je DPDgroup, sieť francúzskej spoločnosti GeoPost. GeoPost, holding francúzskej skupiny Le Groupe La Poste, predstavil svoju rozvojovú stratégiu pre Európu a svet. S cieľom podporiť silný rast na všetkých svojich trhoch rozvíja GeoPost svoju prepravnú sieť a dnes zverejňuje novú identitu svojej medzinárodnej obchodnej značky: DPDgroup.Obrat spoločnosti GeoPost sa v roku 2014 zvýšil o 13,3 % na 4,9 miliardy € a objem o 10,7 %., čím GeoPost potvrdil svoju pozíciu dvojky na európskom trhu expresných kuriérskych a zasielateľských spoločností. Nová stratégia značky na urýchlenie rozvojaV súvislosti s rastom a cieľom presadzovania ešte výraznejšej prítomnosti na európskom trhu a tiež v súlade s pozíciou dvojky zavádza GeoPost novú identitu značky – DPDgroup – pre svoju medzinárodnú sieť doručovania zásielok. Holdingové činnosti a nákladná doprava si aj naďalej zachovajú značku GeoPost.Všetky obchodné aktivity holdingu GeoPost na trhu expresných kuriérskych a zasielateľských služieb budú niesť značku DPDgroup a budú tak profitovať z povesti a sily siete DPD v európskom meradle. Uvedením nového loga DPD a vytvorením DPDgroup sa DPDgroup stáva chránenou obchodnou značkou a názvom zasielateľskej siete holdingu GeoPost.

Všetky dcérske spoločnosti holdingu GeoPost prijmú spoločnú vizuálnu identitu a zjednotia sa pod štandardou DPDgroup. Chronopost vo Francúzsku, SEUR v Španielsku a Interlink Express v UK, ktoré si vybudovali silné pozície a dobré meno na svojich miestnych trhoch, si zachovajú svoje súčasné značky a budú vizuálnu identitu DPDgroup zavádzať postupne.Nová identita značky sa od 18. marca 2015 zavádza v 22 európskych štátoch - Rakúsko, Nemecko, Belgicko, Chorvátsko, Estónsko, Francúzsko, Maďarsko, Írsko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Holandsko, Poľsko, Portugalsko, Česká republika, Rumunsko, Spojené kráľovstvo, Rusko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko a Švajčiarsko. Všetky operácie súvisiace so zmenou značky prebehnú počas dvoch až troch rokov.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Tablet nie je na všetko, ale v tomto dokáže zázraky

Kde sa dvaja bijú, tablet víťazí.

Tlačové správy

Recenze youtubera JeezyJ: jak dopadla autokamera Mio MiVue 785 ?

Dotykový displej, GPS, radary a řada funkcí - jak dopadne autokamera Mio MiVue 785 Touch s nekompromisním testem youtubera JeezyJ?

Test youtubera JeezyJ autokamerky MiVue 785 Touch
Tlačové správy

Burza pracovných príležitostí opäť na Stavebnej fakulte STU

Po niekoľkoročnej prestávke sa opäť konala Burza pracovných príležitostí spojená s prezentáciou stavebných firiem.

Tlačové správy

Počet ochorení na rakovinu stále stúpa. Nepodceňujte prevenciu

Až jedno zo štyroch úmrtí v rámci Európskej únie je zapríčinené rakovinou.