SME

MetLife Amslico sa mení na MetLife

MetLife Amslico oslavuje 20 rokov finančnej istoty na Slovensku aj zmenou názvu na MetLife.

MetLife Amslico, dlhodobý líder v poskytovaní životného poistenia, oslávi 20. výročie plnenia potrieb slovenských zákazníkov zmenou názvu na MetLife.

Zmena názvu a loga, ktorú podporuje aj nová reklamná kampaň, znamená začiatok ďalšej fázy vývoja MetLife na Slovensku, kde má spoločnosť viac ako 500 000 zákazníkov. Zameriavajúc sa na silnú a globálne uznávanú značku, táto kampaň zdôrazňuje cieľ spoločnosti MetLife, ktorým je poskytovať finančnú istotu svojim zákazníkom. Tiež dokazuje silu spoločnosti, stojacej na základoch takmer 150 rokov skúseností MetLife na celom svete.

Zmena názvu na MetLife bude zavŕšená v júni 2015. Proces prebehne bez akýchkoľvek dopadov na poistné zmluvy existujúcich alebo budúcich zákazníkov.

MetLife mal v roku 2014 na Slovensku približne 10 % podiel na trhu životného poistenia (Zdroj: Slovenská asociácia poisťovní (SLASPO)); spoločnosť vykázala hrubý zisk 24,54 mil. eur podľa neauditovaných výsledkov, pričom predpísané poistné predstavuje 120,65 mil. eur.

O spoločnosti MetLife
MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich pridružených spoločností a pobočiek („MetLife“) jednou z najväčších životných poisťovní na svete. Bola založená v roku 1868. MetLife je globálnym poskytovateľom životného poistenia, dôchodkového zabezpečenia, poistných produktov pre zamestnancov a správy aktív. Svoje služby poskytuje asi 100 miliónom klientov. MetLife má svoje operácie v takmer 50 krajinách a má vedúce postavenie v Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe. Pre viac informácií navštívte www.metlife.com.
Zábery z prebiehajúcej reklamnej kampane

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zážitkový víkend. Biela noc priniesla aj prémiovú pivnú zónu
  2. Kto pomôže tým, čo pomáhajú?
  3. Na ako dlho majú mladí Slováci nasporené peniaze?
  4. Live: Známe mená aj objavy. Ktoré firmy získajú cenu FéliX 2025?
  5. Elektrifikujte svoj biznis! Ukážeme vám, ako na to
  6. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov
  7. Sladké bez kompromisov: Ako Schär mení svet bezlepkových dobrôt
  8. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta
  1. Live: Známe mená aj objavy. Ktoré firmy získajú cenu FéliX 2025?
  2. Elektrifikujte svoj biznis! Ukážeme vám, ako na to
  3. Na ako dlho majú mladí Slováci nasporené peniaze?
  4. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov
  5. Ako zistíte, že máte v tele zápal
  6. Kto pomôže tým, čo pomáhajú?
  7. Gazdovať sa dá aj na jalovej pôde
  8. Sladké bez kompromisov: Ako Schär mení svet bezlepkových dobrôt
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 14 527
  2. Kto nás naozaj zadlžil a prečo Slovákom siahajú na výplaty? 5 917
  3. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 5 275
  4. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich 4 517
  5. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 4 443
  6. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 3 239
  7. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta 3 011
  8. Keď sa z brigády stane kariéra 2 216
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Slovenská sporiteľňa a magazín INDEX ocenia najlepšie podnikateľské príbehy.


INZERCIA 5 h

Životné poistenie je najlacnejšie pre mladých ľudí.


INZERCIA 17 h
Dobrá flotila Slovenský skauting

Nadácia Volkswagen Slovakia odovzdala deväť automobilov neziskovým organizáciám.


INZERCIA 17 h

Už najbližšiu stredu.


INZERCIA 17 h
SkryťZatvoriť reklamu