INZERCIA

MetLife Amslico sa mení na MetLife

MetLife Amslico oslavuje 20 rokov finančnej istoty na Slovensku aj zmenou názvu na MetLife.

MetLife Amslico, dlhodobý líder v poskytovaní životného poistenia, oslávi 20. výročie plnenia potrieb slovenských zákazníkov zmenou názvu na MetLife.

Zmena názvu a loga, ktorú podporuje aj nová reklamná kampaň, znamená začiatok ďalšej fázy vývoja MetLife na Slovensku, kde má spoločnosť viac ako 500 000 zákazníkov. Zameriavajúc sa na silnú a globálne uznávanú značku, táto kampaň zdôrazňuje cieľ spoločnosti MetLife, ktorým je poskytovať finančnú istotu svojim zákazníkom. Tiež dokazuje silu spoločnosti, stojacej na základoch takmer 150 rokov skúseností MetLife na celom svete.

Zmena názvu na MetLife bude zavŕšená v júni 2015. Proces prebehne bez akýchkoľvek dopadov na poistné zmluvy existujúcich alebo budúcich zákazníkov.

MetLife mal v roku 2014 na Slovensku približne 10 % podiel na trhu životného poistenia (Zdroj: Slovenská asociácia poisťovní (SLASPO)); spoločnosť vykázala hrubý zisk 24,54 mil. eur podľa neauditovaných výsledkov, pričom predpísané poistné predstavuje 120,65 mil. eur.

O spoločnosti MetLife
MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich pridružených spoločností a pobočiek („MetLife“) jednou z najväčších životných poisťovní na svete. Bola založená v roku 1868. MetLife je globálnym poskytovateľom životného poistenia, dôchodkového zabezpečenia, poistných produktov pre zamestnancov a správy aktív. Svoje služby poskytuje asi 100 miliónom klientov. MetLife má svoje operácie v takmer 50 krajinách a má vedúce postavenie v Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe. Pre viac informácií navštívte www.metlife.com.
Zábery z prebiehajúcej reklamnej kampane

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut

Oproti ostatným krajinám Vyšehradskej štvorky boli u nás vozidlá najmladšie, no aj raz tak drahé

Tlačové správy

V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov

„Nikdy som to neoľutoval,“ povedal o svojej životnej dráhe Josef Schwarz, ktorý v roku 1930 založil predchodcu dnešného Kauflandu

Tlačové správy

Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností

Povinnosť má každý, kto v roku 2017 predal alebo nadobudol nehnuteľnosť.

Tlačové správy

Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných

Ak neviete, či chcete štýlové alebo praktické auto, hatchback alebo SUV, či dokonca ktorú farbu si vybrať, skúste T-Roc.