INZERCIA

Z ING je NN – meno sa mení, kvalita zostáva

Z ING Životnej poisťovne, ING dôchodkovej správcovskej spoločnosti a ING Tatry - Sympatia je NN – meno sa mení, kvalita zostáva.

Z ING Životnej poisťovne, ING dôchodkovej správcovskej spoločnosti a ING Tatry - Sympatia je NN – meno sa mení, kvalita zostáva.

Od 23. marca 2015 sa môžete stretnúť so zdanlivo novou spoločnosťou, s NN Životnou poisťovňou, a.s., NN dôchodkovou správcovskou spoločnosťou, a.s. a NN Tatry – Sympatia, d.d.s., a.s. Hoci je značka NN nová, samotné spoločnosti určite poznáte ako ING Životná poisťovňa, ING dôchodková správcovská spoločnosť a ING Tatry - Sympatia. Zmena názvu je pritom v podstate jedinou novinkou, na ktorú si budeme musieť zvykať – kvalitné produkty aj dlhodobo oceňovaný servis totiž zostávajú.

NN má na Slovensku silnú tradíciu. Spoločnosť tu pôsobí už od roku 1996, keď ako prvá poisťovňa začala ponúkať životné poistenie, a to pod menom Nationale-Nederlanden. V roku 2004 následne rozšírila ponuku o súkromné sporenie si na dôchodok v rámci II. a III. dôchodkového piliera. Názvom NN sa spoločnosť vracia spať k pôvodnému menu a odkazuje nielen na svoje úspešné začiatky na slovenskom trhu, ale aj na medzinárodnú históriu a skúsenosti z poisťovníctva a správy investícií. „ Aj keď sa názov mení, naše hodnoty, preverené 170-ročnou tradíciou, zostávajú. Naším cieľom je prinášať kvalitné produkty i služby a budovať stabilné a dlhodobé vzťahy s klientmi, ktoré sú založené na dôvere a spoľahlivosti,“ približuje zmenu generálny riaditeľ NN SR Jiří Čapek.

NN - kvalitné poistenie a skvelé služby

S celkovo 18 pobočkami v Európe a Japonsku sa NN stará o viac než 15 miliónov klientov. Na Slovensku NN, t. j. NN Životnej poisťovni, NN dôchodkovej správcovskej spoločnosti a NN Tatry - Sympatia, zverilo svoju budúcnosť aktuálne takmer 500-tisíc klientov. Poisťovňa sa špecializuje na životné poistenie, ku ktorému ponúka bohatú škálu pripoistení. Na trhu sa pritom považuje za inovátora. Jej model produktovej ponuky a starostlivosti o zákazníkov prevzali v 90. rokoch ostatné poisťovne.  V roku 2011 predstavila prvé on-line životné poistenie ProAktiv, ktoré si záujemcovia môžu on-line aj sami zostaviť na mieru svojim potrebám. Pred dvomi rokmi spustila inovatívne riešenie správy sporenia si na dôchodok v podobe on-line servisného portálu (v súčasnosti servisný portál Moja NN), ktoré postupne rozšírila i na správu životného poistenia.

Klient je vždy na prvom mieste

Kvalitné poistenie, precízna a dlhodobá starostlivosť o klienta hrá v NN kľúčovú rolu, čo oceňujú odborníci i verejnosť. Spoločnosť získala niekoľko rokov po sebe ocenenie Zlatá minca.  

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson

Millennials are the largest pool of potential employees, and the most attractive because of their high education level.

Tlačové správy

Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?

Známy šéfkuchár Vojto Artz prezradil, čo bude hýbať svetom gastronómie v roku 2018.

Tlačové správy

Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!

Nový projekt na Furči nerobí kompromisy medzi dostupnosťou a pokojným bývaním.

Tlačové správy

Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku

Miesto nerušeného oddychu, športového vyžitia a adrenalínových zážitkov. Aj také sú Tatry.