INZERCIA

Martin Borguľa sa za kritiku A.R.K. tech. služby neospravedlní

Poslanec mesta Martin Borguľa sa rozhodol nevyhovieť žiadosti spoločnosti A.R.K. technické služby o ospravedlnenie, pretože túto žiadosť pokladá za neopodstatnenú.

BRATISLAVA, 30. 3. 2015 – Poslanec mesta Martin Borguľa sa rozhodol nevyhovieť žiadosti spoločnosti A.R.K. technické služby o ospravedlnenie, pretože túto žiadosť pokladá za neopodstatnenú.

Spoločnosť A.R.K. technické služby žiada poslanca Martina Borguľu, aby sa ospravedlnil za vyjadrenia v rámci rozpravy na zasadnutí Mestského zastupiteľstva hlavného mesta Bratislavy dňa 5. februára 2014. Martin Borguľa považuje túto žiadosť za účelovú a neopodstatnenú.

„Ako mestský poslanec som dostal mandát od obyvateľov Bratislavy, aby som zastával záujmy mesta a jeho obyvateľov. Na spomínanom zasadnutí zastupiteľstva som vystúpil a upozornil na nedostatočnú starostlivosť o mestské komunikácie v zimnom období, a to predovšetkým v súvislosti s absolútne nezvládnutou kalamitou v Bratislave niekoľko dní predtým. Moje vystúpenie považujem za legitímne a kritické vyjadrenia k výkonu zimnej údržby v meste za oprávnené“, uviedol vo svojom stanovisku Martin Borguľa.

Poslanec považuje žiadosť spoločnosti za zastrašovanie svojej osoby a za dôkaz, že spoločnosť nepracuje úplne transparentne.

„Žiadosť o ospravedlnenie zo strany A.R.K. technické služby považujem len za snahu zastrašiť ma. Moje kritické slová na adresu práce spoločnosti pre mesto neboli ani prvé ani jediné, ktoré zazneli na pôde zastupiteľstva. Podobne sa vyjadrili aj ďalší poslanci a výsledkom uvedenej rozpravy bola požiadavka na zanalyzovanie a prípadné prehodnotenie spolupráce so spoločnosťou A.R.K. technické služby, ktorá bola zastupiteľstvom schválená. Chcel by som tiež pripomenúť, že spolupráca s touto firmou bola kritizovaná už aj v minulosti, a to kvôli vysokej cene, ktorú mesto firme platí za zimnú údržbu a zimnú pohotovosť. V neposlednom rade sa moje vyjadrenia opierajú aj o správu hlavného kontrolóra mesta, ktorý taktiež našiel pochybenia a kritizoval kontrakt so spoločnosťou A.R.K. technické služby,“ povedal na záver Martin Borguľa.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie

Zážitok je dobrý, mal by to zažiť každý.

Tlačové správy

Slovenské ovocie a zelenina - máme ich v obchodoch dostatok?

Slovenskí farmári naplno využívajú skvelé vlastnosti našej pôdy. Vďaka tomu nájdeme na pultoch čerstvú domácu zeleninu a ovocie.

Tlačové správy

Kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch

Keš prestáva obchodníkom zarábať.

Tlačové správy

Autokamery Mio a navigace teď s 3letou záruční dobou

Tříletou garanci na autokamery a navigace Mio teď získají všichni, kteří si koupí jeden z produktů Mio do konce roku 2018