SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Aký nápoj vyrábaný u nás exceluje vo svete?

Cider Strongbow je vo svojej kategórii najobľúbenejší na svete. Od januára ho vyrábajú aj v pivovare Hurbanovo .

Cider Strongbow je vo svojej kategórii najobľúbenejší na svete. Od januára ho vyrábajú aj v pivovare Hurbanovo.

Cider, fermentovaný alkoholický nápoj vyrobený z prírodnej jablkovej šťavy, si získava vo svete aj u nás čoraz väčšiu popularitu. Celosvetový trh so ciderom rastie dvakrát rýchlejšie ako trh s pivom a štyrikrát rýchlejšie ako trh s vínom. Značka Strongbow, od januára tohto roku vyrábaná aj na Slovensku, je najpredávanejším ciderom na svete s celkovým podielom predaja 14%.  Strongbow si tak vďaka výrobe v Hurbanove od začiatku roka získava priaznivcov aj u nás, a zároveň žne úspechy  na medzinárodných fórach.

V medzinárodnej súťaži THE INTERNATIONAL CIDER AWARDS 2015 získal Strongbow zlatú a bronzovú medailu v dvoch kategóriách. Okrem toho, z hodnotenia kvality spotrebiteľských tovarov THE MONDE SELECTION QUALITY AWARDS 2015 odišiel cider Strongbow s ocenením Gold Quality Award, a to vo všetkých troch príchutiach dostupných na našom trhu – Strongbow Gold Apple (Jablko), Strongbow Red Berries (červené bobuľové ovocie), Strongbow Honey (med).

erik-lorincz-ako-mixuje-koktejl-r417_res.jpg

Cider je tiež obľúbeným drinkom slovenského svetovo uznávaného barmana Erika Lorincza pôsobiaceho v Londýne. Držiteľ  prestížnych titulov ako World Class bartender 2010 alebo Tales of the Cocktail International bartender of the year mieša drinky pre svetové celebrity. Pripravuje koktaily, tradičné i špeciálne nápoje na súkromných večierkoch, no najmä v slávnom American bare v londýnskom hoteli Savoy, kde je hlavným barmanom.  Erik bol nedávno na Slovensku práve kvôli uvedeniu cideru Strongbow na slovenský trh. Pri tej príležitosti priblížil, ako sa  cider stal jeho obľúbenou voľbou: „ Mám cider veľmi rád. Keď som pred 11 rokmi prišiel do Londýna a zašiel som s kamarátmi do pubu,  všetci sme si dali pivo. Veľmi mi však nechutilo a tak mi miestny barman namiesto neho ponúkol cider. Nepoznal som ho, ale veľmi mi zachutil. V Británii je široká ponuka a medzi moje obľúbené patrí Strongbow,“  hovorí top barman sveta.

Cider Strongbow je nápoj, ktorý si vychutnajú muži aj ženy vďaka tomu, že má osviežujúcejšiu chuť než víno a sladšiu ako pivo.  Každá z verzií cideru predávaného u nás má typicky charakteristické chuťové vlastnosti. Strongbow Gold Apple sa vyznačuje plnou chuťou červeného a jemne kyslého zeleného jablka. Po napití zanecháva osviežujúcu, príjemnú horkosladkú stopu. Strongbow Honey, to je jemne horkejší variant, no obohatený o sladký nádych medu, zároveň si zachováva svoju jablkovú ľahkosť. Kombinácia jabĺk s červeným bobuľovým ovocím v Strongbow Red Berries zas prináša vyváženú sladko-kyslú chuť.

Erikovi Lorinczovi najviac chutí klasika – Strongbow Gold Apple. „Mám rád klasické a originálne receptúry. Samozrejme nemám nič ani proti iným príchutiam, ktoré sú tiež vynikajúce. Každý má svoje preferencie a ja mám rád ten jablkový originál, kedy si viem naozaj plnohodnotne vychutnať podstatu - jablko, z ktorého je cider vyrobený“, dodal Erik Lorincz, ktorý svoje barmanské umenie vštepoval aj hercom v poslednej bondovke Skyfall.

kv-r936_res.jpg

Všetky tri príchute sa predávajú vo fľašiach s objemom 0,33 l, prípadne v plechovkách s objemom 0,4 l, Strongbow Gold Apple je možné objednať si tiež v čapovanej verzii, a to do 0,4l pohárov. Obsah alkoholu v cideroch Strongbow je 4,5%. Tradične sa podávajú na kockách ľadu, ideálne do 1/3 výšky pohára.

Buďte so Strongbowom spojení aj na sociálnej sieti: https://www.facebook.com/StrongbowSK

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 8 062
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 676
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 573
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 554
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 342
  6. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 920
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 902
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 221
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 9. máj

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 9. máj

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu