INZERCIA

Ďalší slovenský startup sa teší z podpory Telekomu

ProfitUp je riešenie určené na zber, spracovanie a analýzu veľkého množstva maloobchodných dát. Má jasný cieľ - zvýšiť tržby a zlepšiť ďalšie kľúčové ukazovatele maloobchodníkov.

ProfitUp je start-up dvoch zakladateľov z Piešťan, ktorý získava úspech nielen na Slovensku, ale po celom svete. Najnovšie nadchol aj Telekom, ktorý mu udelil prvé miesto v súťaži pre inovatívnych vývojárov „Sieň slávy biznisu“. Hlavnú cenu, ktorá zahŕňa marketingovú kampaň v hodnote 30 000 € a partnerstvo s Telekomom vyhral s riešením, ktoré zbiera a analyzuje maloobchodné dáta z množstva zdrojov ako napríklad z pokladničných a skladových systémov, alebo počítadiel zákazníkov.

Prečo práve maloobchod?

Podľa CEO ProfitUp Daniela Minárika maloobchodníci mnohokrát nevedia, čo všetko sa dá v maloobchode sledovať a aké reporty a analýzy im pomôžu. „Vďaka ProfitUp môžu klienti sledovať parametre od najpredávanejšieho produktu, cez najvyťaženejšiu hodinu až po zákazníka, ktorý prináša najvyššiu maržu,“ skonštatoval. „Pri vytváraní riešenia sme sa snažili vytvoriť nástroj, ktorý bude rýchly na implementáciu, intuitívny na používanie a cenovo dostupný pre široké spektrum klientov. Práve preto sme sa rozhodli ísť cestou predefinovaných reportov a analýz,“ dodal s tým, že riešenie neustále rozširujú o nové funkcionality.

Potenciál pre biznis

ProfitUp označili porotcovia v súťaži Telekomu „Sieň slávy biznisu“ za najinovatívnejšie riešenie. Druhý ročník súťaže sa zameriaval na vývojárov, ktorí chceli spropagovať svoje Internet of Things riešenia určené predovšetkým pre firemných zákazníkov a sprístupniť ich širokej verejnosti. Do súťaže sa v zapojených krajinách prihlásilo spolu 200 vývojárov, väčšina prihlásených riešení sa týkala oblasti inteligentných budov, verejného sektora a inteligentných miest, ako aj dopravy a logistiky. Do hlasovania sa zapojilo spolu 42 000 firiem.

„Slovak Telekom neustále vyhľadáva a podporuje inovatívnych vývojárov, či už priamo, alebo prostredníctvom súťaží ako Business Wall of Fame. ProfitUp je skvelým príkladom toho, akú pridanú hodnotu môže maloobchodníkom priniesť inovatívne prepojenie Cloudu a Big Data. Súťaž ukázala viacero šikovných vývojárov, s ktorými by sme chceli spolupracovať aj naďalej,“ uviedol Ivan Skender, senior manažér Telekomu pre ICT a B2B marketing.

 

„Teší nás, že aj veľké spoločnosti ako je Telekom sa začali zaujímať a podporovať start-upovú scénu a že vznikla súťaž Sieň slávy biznisu. Sme radi že sa nám podarilo vyhrať, aj keď sme to vôbec nečakali a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Telekomom,“ skonštatoval CTO ProfitUP Jozef Štefanka.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku

Miesto nerušeného oddychu, športového vyžitia a adrenalínových zážitkov. Aj také sú Tatry.

Tlačové správy

Alarica – new business project in the market of shoes

The difference of the Alarica platform from the other marketplaces is it’s narrow specialization and payment policy.

Tlačové správy

Ako jazdiť na snehu alebo ľade?

Základom je menej otáčok a brzdiť ešte pred zákrutou.

Tlačové správy

Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?

Pomôžeme vám rozhodnúť sa, ktorú destináciu na pobreží Egejského mora si vybrať.