SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Slovensko si zvolilo tých najlepších

Pečať Superbrands získajú len značky s výnimočnou povesťou – zákazníci si s nimi vždy spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah.

Superbrands je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek. Titul Superbrands je znakom špeciálneho postavenia a uznania vynikajúcej pozície značky na lokálnom trhu. Pečať Superbrands získajú len značky s výnimočnou povesťou – zákazníci si s nimi vždy spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah.

Najlepších musia poznať všetci! Organizácii Superbrands záleží nám na tom, aby sa o kvalitných značkách hovorilo! Preto spustili veľkú marketingovú kampaň s názvom „Slovensko si zvolilo tých najlepších!“ v slovenských médiách (Plus 7 dní, Hospodárske noviny, .týždeň, Stratégie, Harmony for Home) a na desiatich bigboardoch. V rámci tejto kampane budú spotrebiteľom predstavené ocenené značky.

Načítavam video...

Cieľom mediálnej kampane Superbrands je popularizácia elitného klubu niektorých z najlepších značiek, ktorého členovia sa vzájomne posilňujú v očiach spotrebiteľov a obchodných partnerov. Mediálna TV a PR kampaň približuje vedúce značky na slovenskom trhu a upozorňuje na hodnoty, ktoré predstavujú, dosiahnuté úspechy a vynikajúcu kvalitu produktov. Prostredníctvom uverejnení v najčítanejších denníkoch, odbornej tlači, magazínoch, televízii a tiež na outdoor nosičoch podčiarkuje kampaň Superbrands aj úroveň služieb, skúsenosť a spoľahlivosť ocenených značiek!

superbrands slovakia 2015

Spoločnosť Jamieson Laboratories je najdôveryhodnejším výrobcom výživových doplnkov v Kanade už od roku 1922. Získavanie surovín z čistých a overených, prírodných zdrojov považuje za správnu voľbu pre zachovanie kvality prírodných vitamínov a výživových doplnkov. Každý z obľúbených produktov firmy Jamieson sa vyrába z čistých kvalitných prírodných surovín od celosvetovej siete dodávateľov. Maximálna aktivita a biologická dostupnosť účinných látok zabezpečuje 360 patentovaných výrobných postupov a testov kvality.

Ďakujeme všetkým našim zákazníkom za podporu nášho spoločného úsilia „na zelenej ceste za zdravím!“

Team Jamieson Slovakia

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 530
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 8 745
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 004
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 280
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 3 281
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 204
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 972
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 347
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Na výletnej lodi sa nudí len ten, kto to tak chce.


INZERCIA 25. apr

„Bola som nervóznejšia, než pred zápasom!“


24. apr

Projekt už prekročil dôležitý míľnik – celkovo už bolo vysadených viac ako 670 tisíc stromčekov.


24. apr

Štátny dozor neidentifikoval žiadne porušenie legislatívy.


24. apr
SkryťZatvoriť reklamu