SME
Nedeľa, 13. jún, 2021 | Meniny má AntonKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Úspech je o správnej komunikácii

Spoločnosť eCall Slovakia poskytuje outsourcingové služby aktívneho a pasívneho telemarketingu v kombinácií s back office službami pre koncového zákazníka a SMS marketing.

Foto: ACRC s.r.o.

Spoločnosť eCall Slovakia bola založená v roku 2011 v Bratislave tímom profesionálov pracujúcich na rôznych manažérskych postoch z oblasti call centra a v súčasnosti patrí medzi najväčšie outsourcingové call centrové spoločnosti v rámci Slovenska. Hlavnou činnosťou spoločnosti eCall Slovakia je poskytovanie outsourcingových služieb aktívneho a pasívneho telemarketingu v kombinácií s back office službami pre koncového zákazníka a SMS marketingom. Jej dlhodobými zákazníkmi sú spoločnosti z poistného, bankového, automobilového, energetického, telekomunikačného ako aj z medicínskeho sektoru. Širokú škálu klientov dopĺňajú krátkodobé zákazky v kombinácií s internými telefonickými prieskumami zameranými na zisťovanie verejnej mienky na aktuálne spoločenské situácie. Spoločnosť komunikuje v rámci jedného mesiaca s približne 100.000 respondentmi. Pri vzniku eCall Slovakia svoje prvé zákazky spracovávala s desiatimi operátorskými miestami. Svojimi kvalitnými službami v posledných rokoch získala ďalších klientov a aktuálne disponuje 130 operátorskými miestami v dvoch prevádzkach v rámci Slovenska: v Bratislave a v Košiciach. Spoločnosť eCall Slovakia poskytuje vysokú úroveň bezpečnosti spracovania informácií databáz a je držiteľom NBS licencie Samostatný finančný agent. Informoval o tom generálny manažér spoločnosti Ľuboš Pajerský.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu