SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Kráľovná kráľovien, hravé dievčatko či romantička do špiku kostí

Kráľovná kráľovien, hravé dievčatko či romantička do špiku kostí? Určite si každá z nás vyberie tú svoju vôňu.

Parfumy sú už na scéne hodnú chvíľu. Stále sa nejaký prestane vyrábať, no pre blaho našich dušičiek si ich tvorcovia pre nás niečo nové pripravia. Večný kolobeh. Niekedy sa im to podarí inokedy nie. Ale ako stále hovorím, proti gustu žiaden dišputát a vždy sa nájde aspoň jedna osôbka, ktorej daný parfum ulahodí a stane sa pre ňu NUMBER ONE. V tomto prípade to tak nie je. Novinky, ktoré vám predstavím ulahodia okamžite. Potom si budete môcť rezkým krokom chodiť po uliciach a kričať z plných pľúc, že vy ste ho spoznali skôr.  Veď originálny chce byť každý. Tak na čo ešte čakáte?

Ženy v originalite „seba sa“ predbiehajú už stáročia. Stále jedna druhej musia dokazovať, že ona je tá, ktorá udáva trendy či už ide o oblečenie, kozmetiku alebo parfumy. Veď je to naša prirodzená vlastnosť tak prečo by sme sa za ňu mali hanbiť. A o akých novinkách tu vlastne hovorím? Medzi dámske novinky patrí: „U žien veľmi známy a obľúbený: Lanvin Eclat de Fleurs, ktorý má určite čo to ponúknuť, Paco Rabanne – Olympea a samozrejme Givenchy – Dahlia Noir.“ Vône, ktoré očaria naozaj každého. A keď hovorím každého, rozumej: „ váš drahý ho bude chcieť tiež“.

Lanvin Eclat de Fleurs:  eclat-fluers-1-r639_res.jpg
Lanvin je naozaj trieda a nepoznám nikoho, komu by sa aspoň jedna jediná vôňa od neho nepáčila. Vždy vedel ako ulahodiť ženám. Čo chcú a čo potrebujú. Presne taká je aj De Fleurs. Jednoducho kvetinová. Môžete v nej cítiť dávku nežnosti, radosti a zmyselnosti pri každom privoňaní si k nej. Ide o svieže zloženie plné hravých tónov, ktoré obsahujú samú samučičkú radosť. Priam vám až dodá energiu. Všetko to začína pri hruške, ktorá vám otvorí brány. Neskôr sa spojí s fialkou, jazmínom a fréziou. To všetko pri vrchole dopĺňa santalové drevo spojené s bielym pižmom.  Spríjemní vám aj ten najchmúrnejší deň a opäť sa budete v duchu cítiť ako malé dievčatko.

 

Paco Rabanne – Olympēaolympea-r372_res.jpg
Inak nazývaná aj moderná Kleopatra. Paco Rabanne sa očividne v tomto roku rozhodol udať nový smer s novým príbehom. Riadil sa myšlienkou: „Žena musí byť jedinečná. Chcem byť jedinečná. Jediná, ktorá má nad všetkých a je nesmrteľná“. Inšpiroval sa ženou, ktorá si nemusí voliť medzi inteligenciou a krásou. Ona je proste oboje. Z toho vyplýva, že začal príbeh plný ženskosti. Ale tej pravej ženskosti. Predstavuje zmyselnosť a jedinečnosť, ktorej neodolá nikto a nič. Olympēa je kráľovná kráľovien, žena ktorá nepozná prehru. Parfum charakterizuje antický štýl v spojení s tým moderným.  Svoj zmysel nachádza v slanej vanilke a  kvetinových tónoch. Smeruje k orientu, kde ju prebúdza mandarínka, zázvor, ľalie a jazmín. Slaná vanilka, ktorá nie je až tak obvyklá vás zavedie ku magickej príťažlivosti, ktorú upevňuje santalové drevo a samotné tóny dreva. Flakón si pod svoje krídla zobral Marc Ange, uznávaný návrhár z Ríma.

 

Givenchy – Dahlia Noir:  dhalia-noir-edt-r346_res.jpg
Givenchy. U niekoho milovaný, niekto mu na chuť neprišiel. No ja verím, že s  Dahlia Noir opantá vaše zmysly a ani nebudete vedieť ako. Horné akordy tvorí mandarínka, citrón a broskyňa. Už len to o nej vypovedá, že ide o krásnu, sviežu, citrusovú vôňu, ktorá vás zavedie do rozprávkových krajín. Srdce tlkoce len a len pre okvetné lístky. Základ, bez ktorého sa nezaobíde nič, obsahuje santalové drevo, zbožňovaná vanilka, jantár a céder. Je inšpirovaná  ženou, ktorá stelesňuje eleganciu v tej najvyššej forme. Je venovaná aj pre ženy, ktoré sú celým svojim srdcom romantické duše a vo svojich snoch si predstavujú Paríž pri západe slnka. Bože … SRDCOM ROMANTIK.

 

  Tak čo mi milé dámy? Očarila vás nejaká novinka z našej ponuky? Ja pevne verím, že áno. Veď koho by nedostal žiadúci Lanvin, Paco Rabanne, ktorý si za všetkých okolností ide svoje alebo romantický Givenchy. Každý jeden z nich vie, čo ženy dostane do kolien.

Vaša Barbora, parfemy.sme.sk odborník na vône a krásu.

Prevádzkovateľom obchodu parfemy.sme.sk a zároveň predávajúcim je spoločnosť Parfumy a kozmetika s.r.o., jeden z najväčších predajcov parfémov, značkových hodiniek a šperkov na slovenskom trhu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Šéf HOPINu: Nie sme najlacnejší a ani nechceme byť
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Digitálne platby a poistenie pre bezstarostnú dovolenku
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 12 038
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 7 965
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 7 013
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 634
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 5 175
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 183
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 3 919
  8. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel 3 576
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Bez animácií i hlučných večierkov. Dovolenkujte v hoteloch pre dospelých.


INZERCIA 13. jún

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


12. jún

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 12. jún

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 12. jún
SkryťZatvoriť reklamu