SME

Inteligentná aplikácia ZoneCode spája vernostné karty do jednej

Vďaka mobilnej aplikácii pre smartfóny ZoneCode užívateľ nepotrebuje nosiť množstvo vernostných kariet, stačí mu jediná aplikácia v smartfóne.

V súčasnosti je už len minimum obchodníkov, ktorí sa svojich zákazníkov nesnažia nejakým spôsobom odmeňovať, či inak zvýhodňovať a motivovať k opakovanému nakupovaniu. Najbežnejším spôsobom je vytvorenie vernostného programu prostredníctvom vernostných kariet. Tento trend už však dosiahol svoj vrchol vďaka tomu, že vernostných kariet je tak veľa, že zákazník už nemá záujem o ďalšie, dokonca niekedy ani sám nevie, či už danú kartu vlastní. Vďaka tomuto trendu vznikla nová – jedinečná mobilná aplikácia pre smartfóny - ZoneCode. Nejde pritom o nový vernostný program, ale o spojenie používania už existujúcich vernostných programov jednotlivých obchodov a prevádzok. Zákazník viac nepotrebuje nosiť množstvo vernostných kariet, stačí mu aplikácia v smartfóne. Je to zároveň ideálna forma aj pre samotných obchodníkov, ako kupujúceho oslovovať adresnými ponukami tam, kde ich určite nájde a bude im venovať pozornosť, keďže mobilný telefón dnes väčšina ľudí takmer nepustí z ruky. Zákazník tak má na jednom mieste, v sekcii Novinky mobilnej aplikácie, všetky akciové ponuky svojich obľúbených obchodov, pričom nemusí už so sebou nosiť žiadne hmotné vernostné karty. Zároveň má prehľad o tom, u ktorého obchodníka môže získať zľavu či iný benefit. V aplikácii navyše nájde profil obchodu, môže pridávať svoje recenzie, či zistiť si otváracie hodiny a dať sa navigovať priamo do obchodu.

Aplikácia umožňuje aj obchodníkovi jednoducho si vyselektovať skupinu zákazníkov, ktorým chce poslať správu o novom sortimente alebo im poskytovať zľavu podľa toho, koľko u neho minuli. Bonusom používania aplikácie je, že sa tak znížia jeho náklady na reklamu, môže upustiť od neefektívnych propagačných nástrojov, akým je napríklad tlač letákov. ZoneCode pomáha zaceliť reklamnú kampaň na vybranú cieľovú skupinu a merať jej konverziu a byť neustále so svojím zákazníkom na obrazovke jeho mobilného telefónu. Aplikácia bola zverejnená 13. júla tohto roku. ZoneCode má doteraz viac ako 500 obchodných partnerov, ktorí tento vernostný program už ponúkajú vo svojich podnikoch a prevádzkach. K našim TOP partnerom patria FAnn parfumérie, Panta Rhei, Aquapark Senec, Koratex , Favab, GAS, CK Hechter či Tempo Kondela. Jej pridanou hodnotou je, že vytvára vzťah a väzbu zákazníka na obchod či podnik, zakladá si na odmeňovaní verných zákazníkov a motivuje ich k opakovaným návštevám.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ich drony lietali na koncerte Rammsteinu
  2. Toto bude cestovateľský hit roka 2026
  3. Ľuboš Fellner otvorene
  4. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu
  5. eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van: Zvýhodnený vstup len do 15.9.
  6. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  7. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  8. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  1. Ich drony lietali na koncerte Rammsteinu
  2. Toto bude cestovateľský hit roka 2026
  3. Ľuboš Fellner otvorene
  4. HEINEKEN Slovensko: 30 rokov vášne pre pivo
  5. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  6. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu
  7. Ich slnkom je mesiac, kvitnú v noci
  8. Slováci dodali tablety do Volkswagenu i do policajných áut
  1. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu 22 918
  2. Toto bude cestovateľský hit roka 2026 15 188
  3. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 7 314
  4. Ľuboš Fellner otvorene 6 444
  5. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 6 388
  6. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny 5 633
  7. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom 4 893
  8. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 3 239
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ľuboš Fellner kompletne pretvoril už aj tak úspešnú cestu


INZERCIA 21 h

V Aliter Technologies nechceli robiť to, čo ostatní.


INZERCIA 21 h

O svojej investícii a o cestách od pólu k pólu


INZERCIA 13. sep

Slovenskí konzumenti vedia o pive viac ako zahraniční, pivu rozumejú a vedia ho aj oceniť


12. sep
SkryťZatvoriť reklamu