INZERCIA

Správa registratúry

Osvedčený informačný systém na prevádzku registratúry.

Ak patrí vaša firma medzi stredne veľké a veľké firmy, môžeme predpokladať, že využívate informačné systémy pre jej prevádzku. Bez nich by to ani nebolo možné. Pre odbremenenie agendy a manipulácie s prichádzajúcimi dokumentami je vyžadovaná podrobná a ucelená elektronická evidencia komunikácie medzi firmou a klientami (v rámci firmy; medzi dvomi organizačnými útvarmi).

Stačí iba jeden krok, ktorým sa akýkoľvek papierový či elektronický dokument elektronicky zaregistruje. Prehľadným spôsobom tak môžete manažovať jeho ďalšie využitie a tým je napríklad prideľovanie dokumentov, termíny vybavenia, kontrola aktuálneho stavu, vkladanie dokumentov do elektronických spisov, náhľad na naskenovaný originál a iné.

Môžeme teda vyjadriť, že je to Správa registratúry, ktorá vám ako používateľskej firme umožňuje elektronicky zaregistrovať všetku komunikáciu (poštu, dokumenty, ktoré prijmú v papierovej alebo elektronickej forme.Tieto záznamy sa ukladajú do elektronického spisu.

Súčasťou správy registratúry je prehľadný registratúrny denník, ktorým sledujete jednotlivé dokumenty podľa ich vecnej skupiny.

 

Prostrednícvom elektronickej evidencie dokumentov - Správy registratúry môžete

  • Prideliť pracovníkovi dokumenty na spracovanie
  • Sledovať, dokedy ich treba vybaviť, v akom stave sa nachádzajú
  • Vytvoriť si spisy a dokumenty založiť do spisov
  • Nahliadnuť na oscanovaný dokument uložený v elektronickej forme

 

Prečo je užitočné, aby ste mali zavedenú elektronickú správu registratúry vo firme:

možnosť pripojenia elektronických kópií originálnych dokumentov k registratúrnym záznamom, ako aj podpora pre samotné skenovanie a vyťažovanie údajov (OCR) z dokumentov

Fulltextové vyhľadávanie v obsahu dokumentov podľa prístupových práv prihláseného používateľa naprieč všetkými modulmi tiež nie je výnimkou

V rámci procesu zaevidovania došlej pošty je možné systém napojiť na registre fyzických a právnických osôb (ZRSR, ORSR), čo umožní rýchlu a bezpečnú identifikáciu subjektov, s ktorými organizácia komunikuje. Nové subjekty sú potom automaticky evidované v zozname externých kontaktov

Pred procesom vybavovania záznamov je možné z automatizovať priraďovanie záznamov spracovateľom podľa konkrétneho typu záznamu a stavu pracovného vyťaženia zamestnancov daného org. útvaru

do systému sú implementované aj emailové notifikácie, ktoré včas upozorňujú spracovateľov alebo aj ich nadriadených pracovníkov na blížiacu sa alebo vypršanú dobu vybavenia daných registratúrnych záznamov

 

Systém Správa registratúry bol vyvinutý podľa Výnosu č. 525 Ministerstva vnútra Slovenskej republiky z 12. decembra 2011 o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry. Tzn., že aplikácia spĺňa legislatívou predpísané vlastnosti pre elektronickú správu registratúry.

Technológie: MVC

 

Kontaktujte nás: www.unicore.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Poďte kontrolovať novinárov denníka SME

Ponúkame vám možnosť prísť na niekoľko dní do redakcie SME.

Tlačové správy

Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť

Niekedy jednoducho nepomôže pravidelný prísun vitamínov ani iná prevencia.

Tlačové správy

Rezerváciou first moment dovolenky viete ušetriť aj 40% z ceny

Kedy a komu sa oplatí rezervovať dovolenku s predstihom?

Tlačové správy

Prognózy pre slovensky realitný trh v roku 2019

Prvé predpovede, ako sa vyvinie dianie na realitnom trhu v roku 2019.