SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Značka Shiseido láme rekordy v predajnosti

Vďaka svojim účinkom a kvalite sa Shiseido zaradila medzi najpredávanejšie značky kozmetiky.

Meno značky vám hneď neprezradíme. Značka, ktorá nevyrába len parfumy ale aj kozmetiku, o ktorej budeme hovoriť. Vznikla v roku 1872, kvôli čomu je aj považovaná za jedného z najstarších výrobcov akýchkoľvek pleťových výrobkov.  Pre mnoho žien táto značka znamenala aj znamená nové pokrytie krásy a ľudského tela. Niečo, čo  na krásu poukáže. Stále neviete o čom hovoríme? Tentokrát vám predstavíme značku SHISEIDO.

Medzi časti, na ktoré sa zameriava v prvom rade, patrí jednoznačne starostlivosť o vlasy a pleť bez ohľadu na to, či sa jedná o muža či ženu. Shiseido pochádza z Japonska.  Jej zakladateľom bol bývalý lekárnik. Jeho veľkým úspechom bol telový púder, s ktorým prišiel na trh ako prvý. V Japonsku to bol veľmi veľký  krok, keďže dovtedy sa Japonky pudrovali výhradne na bielo. Do sveta prišla Shiseido ako veľká voda v 60. rokoch 20. storočia. Zaraďuje sa medzi kozmetiku, ktorá bojuje proti nedokonalostiam, zmierňuje akné, jazvy či pigmentové škvrny. Vďaka svojim účinkom a kvalite sa Shiseido zaradila medzi najpredávanejšie značky kozmetiky.

Parfumy:

shiseido-zen-r759_res.jpgShiseido – Zen: Ako sme už spomínali, Shiseido zavŕtal do všetkého. Medzi parfumy pre dámy patrí k najznámejším práve ZEN. Zaraďuje sa ku kvetinovým, orientálnym, sviežim vôňam. Bola vytváraná ako inšpirácia pre  harmóniu a ľudské zmysly. Je príliš jemná, čím kladie dôraz na ženskosť a jemné ženské tvary.  Žena tohto parfumu musí byť elegantná, musí sa nadnášať a cítiť v sebe ladnosť a krehkosť. Pôvodný parfum ZEN bol vytvorený v roku 1964. V roku 2000 vyšla firma na trh s novou, lepšou a modernejšou verziou. Je vytvorená pre to, aby dámam dodávala kľud na duši a harmóniu.  Jemná, ničím nedotknutá emulzia tejto kvetinovej vône sa skladá z mechu, ktorý pochádza z východu, bambusu a dreva Kyara. Základ tvorí biele pižmo, ambra, kadidlo a céder. Hlava sa motá okolo grapefruitu, bergamotu, broskyne, ananásu a modrej ruže.

Shiseido – Zen for Men White Heat Edition: Dynamická vôňa, ktorá vás očarí svojím ľadovo sviežim nádychom. Vhodná je hlavne počas letných horúcich dní, keď si sadnete vonku na terasu spolu s osviežujúcim „drinčikom“. Dodá vám energiu počas celého dňa. Muž tohto parfumu je rafinovaný, zmyselný, s veľkou dávkou príťažlivosti. Základom tejto vône je palina, šalvia, santálové drevo a mošus. Hlava je plná myšlienok osviežujúcej limetky, mäty, jablka a citrusu.  Jednoducho to pravé počas LETA!

Kozmetika:

shiseido-benefiance-daytime-protective-cream-crema-dia-40-ml-r366_res.jpgSHISEIDO BENEFIANCE Daytime Protective Cream SPF 15: Krém, ktorý statočne a cielene bojuje proti vráskam, proti ich vzniku, tmavým škvrnám, aby pleť nebola suchá. Taktiež ide so vztýčenou hlavou proti strate pružnosti a poškodeným bunkám. Obsahuje bio-hyalurónovú kyselinu, energizujúciantioxidant a ako čerešničku na torte vitamín C,E a thiorautin. Hydroxyprolín predchádza vzniku vrások a je tiež o krok vpred proti ochabnutiu pleti. Dá sa využívať aj ako podklad pod make-up. Každé ráno ho aplikujte na vyčistenú pleť.

Shiseido Nutri Perfect Eye Serum: Inak povedané: „Supiš výživné očné sérum.“ Sérum, ktoré si dá naozaj záležať v boji proti vráskam, vačkom pod očami a znakom starnutia pokožky. Prírodné látky, ktoré obsahuje obnovujú bariéru pleti. Tá zabraňuje dehydratácii pleti, spevňuje ju a dodáva jej vysokú dávku jemnosti a lesku. Pokožku zanecháva matnejšiu, po prvých použitiach mladšiu a na dotyk jemnejšiu. Výsledky sa dostavia do týždňa. Ako aplikovať? Nanášajte na vyčistené očné kontúry.

Viac na parfemy.sme.sk.

Prevádzkovateľom obchodu parfemy.sme.sk a zároveň predávajúcim je spoločnosť Parfumy a kozmetika s.r.o., jeden z najväčších predajcov parfémov, značkových hodiniek a šperkov na slovenskom trhu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Šéf HOPINu: Nie sme najlacnejší a ani nechceme byť
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Digitálne platby a poistenie pre bezstarostnú dovolenku
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 12 038
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 7 965
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 7 013
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 634
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 5 175
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 183
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 3 919
  8. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel 3 576
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Bez animácií i hlučných večierkov. Dovolenkujte v hoteloch pre dospelých.


INZERCIA 13. jún

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


12. jún

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 12. jún

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 12. jún
SkryťZatvoriť reklamu