INZERCIA

Značka Shiseido láme rekordy v predajnosti

Vďaka svojim účinkom a kvalite sa Shiseido zaradila medzi najpredávanejšie značky kozmetiky.

Meno značky vám hneď neprezradíme. Značka, ktorá nevyrába len parfumy ale aj kozmetiku, o ktorej budeme hovoriť. Vznikla v roku 1872, kvôli čomu je aj považovaná za jedného z najstarších výrobcov akýchkoľvek pleťových výrobkov.  Pre mnoho žien táto značka znamenala aj znamená nové pokrytie krásy a ľudského tela. Niečo, čo  na krásu poukáže. Stále neviete o čom hovoríme? Tentokrát vám predstavíme značku SHISEIDO.

Medzi časti, na ktoré sa zameriava v prvom rade, patrí jednoznačne starostlivosť o vlasy a pleť bez ohľadu na to, či sa jedná o muža či ženu. Shiseido pochádza z Japonska.  Jej zakladateľom bol bývalý lekárnik. Jeho veľkým úspechom bol telový púder, s ktorým prišiel na trh ako prvý. V Japonsku to bol veľmi veľký  krok, keďže dovtedy sa Japonky pudrovali výhradne na bielo. Do sveta prišla Shiseido ako veľká voda v 60. rokoch 20. storočia. Zaraďuje sa medzi kozmetiku, ktorá bojuje proti nedokonalostiam, zmierňuje akné, jazvy či pigmentové škvrny. Vďaka svojim účinkom a kvalite sa Shiseido zaradila medzi najpredávanejšie značky kozmetiky.

Parfumy:

shiseido-zen-r759_res.jpgShiseido – Zen: Ako sme už spomínali, Shiseido zavŕtal do všetkého. Medzi parfumy pre dámy patrí k najznámejším práve ZEN. Zaraďuje sa ku kvetinovým, orientálnym, sviežim vôňam. Bola vytváraná ako inšpirácia pre  harmóniu a ľudské zmysly. Je príliš jemná, čím kladie dôraz na ženskosť a jemné ženské tvary.  Žena tohto parfumu musí byť elegantná, musí sa nadnášať a cítiť v sebe ladnosť a krehkosť. Pôvodný parfum ZEN bol vytvorený v roku 1964. V roku 2000 vyšla firma na trh s novou, lepšou a modernejšou verziou. Je vytvorená pre to, aby dámam dodávala kľud na duši a harmóniu.  Jemná, ničím nedotknutá emulzia tejto kvetinovej vône sa skladá z mechu, ktorý pochádza z východu, bambusu a dreva Kyara. Základ tvorí biele pižmo, ambra, kadidlo a céder. Hlava sa motá okolo grapefruitu, bergamotu, broskyne, ananásu a modrej ruže.

Shiseido – Zen for Men White Heat Edition: Dynamická vôňa, ktorá vás očarí svojím ľadovo sviežim nádychom. Vhodná je hlavne počas letných horúcich dní, keď si sadnete vonku na terasu spolu s osviežujúcim „drinčikom“. Dodá vám energiu počas celého dňa. Muž tohto parfumu je rafinovaný, zmyselný, s veľkou dávkou príťažlivosti. Základom tejto vône je palina, šalvia, santálové drevo a mošus. Hlava je plná myšlienok osviežujúcej limetky, mäty, jablka a citrusu.  Jednoducho to pravé počas LETA!

Kozmetika:

shiseido-benefiance-daytime-protective-cream-crema-dia-40-ml-r366_res.jpgSHISEIDO BENEFIANCE Daytime Protective Cream SPF 15: Krém, ktorý statočne a cielene bojuje proti vráskam, proti ich vzniku, tmavým škvrnám, aby pleť nebola suchá. Taktiež ide so vztýčenou hlavou proti strate pružnosti a poškodeným bunkám. Obsahuje bio-hyalurónovú kyselinu, energizujúciantioxidant a ako čerešničku na torte vitamín C,E a thiorautin. Hydroxyprolín predchádza vzniku vrások a je tiež o krok vpred proti ochabnutiu pleti. Dá sa využívať aj ako podklad pod make-up. Každé ráno ho aplikujte na vyčistenú pleť.

Shiseido Nutri Perfect Eye Serum: Inak povedané: „Supiš výživné očné sérum.“ Sérum, ktoré si dá naozaj záležať v boji proti vráskam, vačkom pod očami a znakom starnutia pokožky. Prírodné látky, ktoré obsahuje obnovujú bariéru pleti. Tá zabraňuje dehydratácii pleti, spevňuje ju a dodáva jej vysokú dávku jemnosti a lesku. Pokožku zanecháva matnejšiu, po prvých použitiach mladšiu a na dotyk jemnejšiu. Výsledky sa dostavia do týždňa. Ako aplikovať? Nanášajte na vyčistené očné kontúry.

Viac na parfemy.sme.sk.

Prevádzkovateľom obchodu parfemy.sme.sk a zároveň predávajúcim je spoločnosť Parfumy a kozmetika s.r.o., jeden z najväčších predajcov parfémov, značkových hodiniek a šperkov na slovenskom trhu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku

Spoločnosť BILLA otvorila vo štvrtok 20. septembra novú predajňu v Obchodnom centre v Želiezovciach na Mierovej ulici.

Tlačové správy

Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku

Výrobné družstvo Javorina otvorilo nový showroom v Košiciach a to už necelé dva mesiace po úspešnom vstupe na český trh.

Tlačové správy

Arabská exotika: Top hotely v Ománe

Omán láka relaxom na plážach, dobrodružstvom aj luxusom skvelých hotelov.

Tlačové správy

Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?

Pýtali sme sa ľudí z neziskového sektora.