SME
Streda, 23. október, 2019 | Meniny má Alojzia
INZERCIA

Prvý ročník Vianočnej univerzity

V utorok 1. decembra 2016 sa uskutočnil prvý ročník Vianočnej univerzity, ktorý pripravili v rámci svojich predmetov a programu Talentway študenti Obchodnej fakulty.

V utorok  1. decembra 2016 sa uskutočnil prvý ročník Vianočnej univerzity, ktorý pripravili v rámci svojich predmetov a programu Talentway študenti Obchodnej fakulty.

Obchodná fakulta ožila vianočným duchom a prekvapila nielen účastníkov z radu študentov a učiteľov, ale i samotných organizátorov.  Nimi boli hlavne študenti prvého ročníka predmetu Marketing, ktorí sa vďaka príprave vianočného podujatia naučili ako robiť marketing v praxi, to znamená od zistenie potrieb zákazníka, marketingového výskumu, marketingovú kampaň až po samotné realizovanie podujatia. To, že to prváci zvládli svedčí nielen vysoký počet návštevníkov, ale aj zisky z predaja, ktoré boli pre mnohých ich prvými zárobkami. Návštevníci si mohli okrem nákupu darčekov pochutiť na vianočných dobrotách či pripiť s vianočným punčom.

img0033-r956_res.jpg

K projektu sa pridali aj  študenti štvrtého ročníka predmetu Inovačný manažment, ktorí prezentovali výsledky semestrálnych projektov pre partnerov z praxe ako napríklad značky Bikonour, Mommina, Marsen či spoločnosť Lidl.

img0243-r213_res.jpg

Dekan Obchodnej fakulty EU v Bratislave Štefan Žák

Program Vianočnej univerzity bol rovnako bohatý ako stánky študentov. O otvorenie trhov a rozsvietenie  stromčeka sa postaral dekan Obchodnej fakulty  Štefan Žák, ktorí vysoko ocenil a privítal aktivitu študentov a poďakoval  tvorcom Vianočnej univerzity Kataríne Chomovej a Petrovi Filovi za skvelú organizáciu celej akcie. O zábavu sa ďalej postarala roková skupina Paradox či latino a break dance tanečníci.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Grafickí dizajnéri ukázali, ako možno zmeniť charakter miesta

Spravili nový „mejkap“ jednej prevádzky, ale Centrum stále nefunguje ako celok.

Tlačové správy

Zabudni na prvoplánové kostýmy. Tu sa budeš skutočne báť

Nebavia ťa halloweenske párty? Kašli na ne. Neďaleko Bratislavy otvárajú Strašidelný dom pre silné žalúdky.

Tlačové správy

Komerčné priestory v Jarabinkách: Istí zákazníci = isté tržby

Podnikateľom v obchode a službách sa črtá zaujímavá príležitosť. V predaji sú nové komerčné priestory v Jarabinkách.