SME

MTF STU členom medzinárodných organizácií

Členstvo v medzinárodných organizáciách, orgánoch, komisiách a inštitúciách zahraničných škôl, výskumných inštitúcií a renomovaných vedecko-výskumných subjektoch je prejavom kreditibility, ...

Proces transformácie európskych univerzít, ktorý podporujú tvorcovia národných stratégií a politík pre rozvoj inovácií a zlepšenie konkurencieschopnosti, sa začal v 80. rokoch minulého storočia vo Veľkej Británii. Tieto aktivity boli orientované najmä na podnietenie komercionalizácie vedeckých výsledkov dosiahnutých v akademickom prostredí. Okrem finančných stimulov sa začali podporovať aj neformálne spôsoby, najmä výmena odborníkov a podnecoval sa vznik partnerstiev medzi firmami, výskumnými organizáciami, univerzitami či združeniami. Univerzity tak začali byť významným prispievateľom do ekonomického rozvoja svojich regiónov

sme10a-r330_res.jpg

Certfikované členstvo v medzinárodných organizáciách, orgánoch, komisiách a inštitúciách zahraničných škôl, výskumných inštitúcií a renomovaných vedecko-výskumných subjektoch  prispieva  nielen k rozvoju medzinárodných vzťahov, ale aj k udržiavaniu dobrého imidžu fakulty doma i v zahraničí. Získanie certifikátu členstva je prejavom kreditibility, uznania a profesionálnej odozvy v oblasti pôsobenia a hlavne v oblasti vedy a výskumu. MTF STU so sídlom v Trnave je inštitucionálnym členom medzinárodných organizácií ako sú ATZK- Asociace pro tepelné zpracování kovů, EAI – European Alliance for Innovation, EEDC/SEFI – European Engineering Deans Council, ENETOSH - European Network Education and Training in Occupational Safety and Health, EPWS - European Platform of Women Scientists, KMM-VIN - European Virtual Institute on Knowledge Based Multifunctional Materials AISBL.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Jahody dováža výrobca džemov z Moldavska, šípky z Nemecka
  2. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta
  3. Digitálne sebavedomie pre novú generáciu: kto sú digiPEERS?
  4. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  5. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  6. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  7. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  8. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  1. Nová číselná lotéria od TIPOSu Všetko alebo nič
  2. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta
  3. Apolka horí!
  4. Digitálne sebavedomie pre novú generáciu: kto sú digiPEERS?
  5. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich
  6. Najprv rozhadzovali, teraz drancujú. Koľko vám vzali?
  7. Fejtón o móde od Emmy Tekelyovej a TOP trendy na jeseň a zimu
  8. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 13 732
  2. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 9 801
  3. Keď sa z brigády stane kariéra 5 110
  4. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 4 082
  5. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 3 906
  6. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich 2 998
  7. Najprv rozhadzovali, teraz drancujú. Koľko vám vzali? 2 664
  8. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok 1 799
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

V novej číselnej lotérii od TIPOSu Všetko alebo nič môžete vyhrať aj bez jediného trafeného čísla.


59m

Získala medzinárodný certifikát Leesman+, ktorý má len dvadsať budov na svete.


INZERCIA 11 h

Príbeh bratislavskej rafinérie v novom čísle Historickej revue.


INZERCIA 11 h
Program digiPEERS podporuje u mladých ľudí kritické myslenie a odolnosť.

Podľa odborníčok z digiQ sa už hranica medzi online a offline zotrela.


INZERCIA 6. okt
SkryťZatvoriť reklamu