SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Materiálovotechnologická fakulta účastníkom veľtrhov

Materiálovotechnologická fakulta STU so sídlom v Trnave je účastníkom medzinárodných strojárskych veľtrhov, na ktorých prezentuje svoje vedecké portfólio a možnosti spolupráce, ale i konfrontácie s pr

Otázka prezentácie výsledkov vzdelávacej a vedecko-výskumnej činnosti, výskumných úspechov a vedeckého potenciálu fakulty je jednou z dôležitých oblastí pre dosahovanie kreditibility a uznania vo vonkajšom prostredí. Len štrukturálnou prezentáciou a propagáciou úspešnosti bude môcť vystupovať fakulta v pozícii uznávaného partnera pre vedecký a výskumný priestor, t. z. neustále informovať o vedeckom portfóliu inštitúcie, presviedčať o jej jedinečnosti a dávať do pozornosti jej výnimočné prvky, ktorými sa odlišuje od ostatných.

Cieľom účasti fakulty na medzinárodných strojárskych veľtrhoch v Brne, alebo v Nitre je vždy podporiť prenos výsledkov výskumu do priemyselnej praxe a napĺňanie dlhodobého cieľa fakulty pre aktívne nadviazanie kontaktov pre spoluprácu s priemyslom a prezentáciu vedecko-výskumných aktivít fakulty. Ide o sústredenú ponuku vedecko-výskumných kapacít pre priemyselné využitie ako prejav skutočného záujmu fakulty na riešení problémov praxe.  Odborníci sa zhodujú v názore, že veľtrhy a výstavy sú síce najdrahšou, ale zato najúčinnejšou formou propagácie. Máloktorý iný nástroj je schopný spojiť reprezentáciu fakulty s jej profilom v celej šírke a s osobným kontaktom so zákazníkom. Výstava/veľtrh je multifunkcionálne médium, ktorým  je možné splniť mnohostranné funkcie. Výstava/veľtrh prináša konkrétny predmet v jeho realite a tak poskytuje  najkomplexnejšie informácie. Okrem toho je pri týchto reklamných akciách prítomný aj osobný kontakt – dialóg so zákazníkom. Výstavy a veľtrhy vytvárajú tiež priestor na uzatváranie kontraktov medzi podnikmi pôsobiacimi v podobnej alebo rovnakej sfére priemyslu. Kvalitná prezentácia fakulty  sa stáva platformou na vytvorenie spätnej väzby. Výstavy a veľtrhy umožňujú nielen komunikáciu, ale aj konfrontáciu. Účasťou na výstavách, resp. veľtrhoch možno dosiahnuť vysokú intenzitu osobného kontaktu medzi vystavovateľom a zákazníkom. Osobný dialóg medzi vystavovateľom a návštevníkom stánku má vysokú hodnotu, pretože len týmto komunikačným prostriedkom možno získať efektívne nové vzťahy a zintenzívniť vzťahy existujúce. V národnej i medzinárodnej konkurencii zaujíma vzťah osobnej dôvery medzi obchodnými partnermi strategický faktor úspechu. A práve o toto sa MTF STU snaží – byť uznávaným partnerom pre prax.

sme22a-r574_res.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  4. Probiotiká nie sú len na trávenie
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  8. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 130
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 5 805
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 242
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 670
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 2 809
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 991
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 776
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 508
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

V lekárni sa môžete dať aj vyšetriť, ponúka i športovú výživu a kozmetiku.


9m

Ako silná firemná kultúra buduje lojalitu a spokojnosť zamestnancov každý deň


INZERCIA 13 h

Potrebujú ich aj naše zuby.


INZERCIA 13 h

Aj vôňa vášho domova sa mení s počasím. Zistite, ako ju udržať príjemnú.


INZERCIA 13 h
SkryťZatvoriť reklamu